abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53832870
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:48 schreef Koenz0r het volgende:
Youtube link is dood .
Dat haakje hoort er niet bij. ff aangepast nou doet ie het
pi_53836296
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Dat haakje hoort er niet bij. ff aangepast nou doet ie het
!!!!!!!!!!
  woensdag 10 oktober 2007 @ 22:13:33 #53
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_53850147
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 09:50 schreef Koenz0r het volgende:
Gisteravond met een maat flink bier lopen drinken, daarna nog overgestapt op de Jägermeister . Was dan ook flink dronken toen ik hem op het station zette. Hij had een stoptrein naar Zutphen en het was al half 12 dus hadden we een compleet lege trein voor ons. De Machinist zat alleen maar in zijn cabine .

Gevolg:

Achterste coupé (Is een tweepersoonscoupe met 3 banken naast elkaar) helemaal ondergekotst .
Ben jij niet die gast die officier bij de blauwe khmer wilde worden? Beetje feestjes verpesten, en ondertussen zelf de trein vol kotsen
  vrijdag 12 oktober 2007 @ 19:46:01 #54
193453 Brillebob
Im not an artard
pi_53892949
Ik ben lazerus geweest, maar nog niet zo erg dat ik meelf ging ondersmeren met kots

Tijdje geleden was er zoon kerel die zo stoned en dronkenwa dattie al ze kleren uit deed en ging rondlopen over
het verlaten voetbalveld waar we chillde, dat was echt te droog. Ik kwam net terug van zeiken, zie ik opeens
zoon naakte kerel rondrennen
Lama's pwneren
pi_53907267
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 19:46 schreef Brillebob het volgende:
Ik ben lazerus geweest, maar nog niet zo erg dat ik meelf ging ondersmeren met kots

Tijdje geleden was er zoon kerel die zo stoned en dronkenwa dattie al ze kleren uit deed en ging rondlopen over
het verlaten voetbalveld waar we chillde, dat was echt te droog. Ik kwam net terug van zeiken, zie ik opeens
zoon naakte kerel rondrennen
Voor alles is een eerste keer!!
pi_55177937
Dit topic verdient een kick
pi_55180570
ik was laasts zo bezopen dat ik van af t museum plein naar t amsterdamse bos ben gefietst, en zo stom ben geweest om me pa te bellen en te vertellen hoe dronken ik wel niet was. die schrikt zich dood, brengt me naar het ziekenhuis en daar stond in ene 2,4 promiel op de teller!!!
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
pi_55271000
k heb een keer m'n zus gebelt om te zeggen hoe geweldig het wel niet is om dronken te zijn

Andere keer lag ik languit op een plantenbank te zingen
pi_55271460
Een complete sigaret binnnenstebuiten op moeten roken omdat je een weddenschap hebt verloren. Ik heb verdomme een week lang brandplekken gehad
pi_55271594
Vorig weekend was ik met wat lui in een discotheek, gingen we shotjes drinken Ik haalde wat dropshots, zegt zo'n vriend van me: nee man, je moet dit hebben! Vervolgens bestelt ie iets met Tia Maria en Sambuca ofzo We kregen er lucifers bij

Ik die cocktail aansteken, die gast pakt zo die cocktail beet, maar hij zat dusdanig vol dat ie wat over z'n hand kreeg, stond z'n hand in de fik

Ik heb zelden zo hard gelachen
  zondag 16 december 2007 @ 15:41:06 #61
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_55313957
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 15:42 schreef Autoreply het volgende:
Een complete sigaret binnnenstebuiten op moeten roken omdat je een weddenschap hebt verloren. Ik heb verdomme een week lang brandplekken gehad
Binnenstebuiten

En wat was die weddenschap ?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_55314053
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:41 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Binnenstebuiten

En wat was die weddenschap ?
Het brandende stuk in m'n mond

Ik zou een telefoonnummer van een meisje naar keuze regelen. Die klojo's hadden die meid echter geīnstrueerd
  zondag 16 december 2007 @ 15:51:32 #63
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_55314139
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:46 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Ik zou een telefoonnummer van een meisje naar keuze regelen. Die klojo's hadden die meid echter geīnstrueerd
Mmh ok, dat is kut ja

Hehe, pwnd
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_55319535
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:51 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Mmh ok, dat is kut ja

Hehe, pwnd
Vooral gewoon heel erg dronken. Vandaar dit topic
  zondag 16 december 2007 @ 22:37:47 #65
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_55323621
quote:
Op zondag 16 december 2007 15:46 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Meisje naar keuze en je maten hadden haar geinstrueerd? Zijn ze de hele tent langs geweest zonder dat jij argwaan kreeg?
pi_55327674
quote:
Op zondag 16 december 2007 22:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Meisje naar keuze en je maten hadden haar geinstrueerd? Zijn ze de hele tent langs geweest zonder dat jij argwaan kreeg?
Je volgt hem niet, naar de keuze van m'n maten Nuchter had ik uiteraard gewoon beseft dat ik werd verneukt.
  maandag 17 december 2007 @ 14:32:12 #67
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_55336405
quote:
Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Je volgt hem niet, naar de keuze van m'n maten Nuchter had ik uiteraard gewoon beseft dat ik werd verneukt.
Op die manier, goeie grappen zijn dat
pi_55448056
Tvp. Wat 'n topic
pi_55449343
Afgelopen vrijdag op een verjaardag had ik weer gekotst en nu schijn ik een hyves te hebben

Alleen lullig dat niemand erbij vertelt dat het deze keer niet door de drank kwam, maar door iets verkeerds te hebben gegeten. Ok, het was midden in de woonkamer, maar dat kwam omdat er een paar mensen bezig waren met het slopen van de toiletbril dus daar kon ik ook niet heen
  † In Memoriam † vrijdag 21 december 2007 @ 21:38:38 #70
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_55450460
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Afgelopen vrijdag op een verjaardag had ik weer gekotst en nu schijn ik een hyves te hebben

Alleen lullig dat niemand erbij vertelt dat het deze keer niet door de drank kwam, maar door iets verkeerds te hebben gegeten. Ok, het was midden in de woonkamer, maar dat kwam omdat er een paar mensen bezig waren met het slopen van de toiletbril dus daar kon ik ook niet heen
leuke vrienden
:')
pi_55493976
Op vakantie op terschelling..
Ik had die avond weinig gegeten, wat friet enzo, en toen aan het drinken geslagen. Het was namelijk onze eerste dag.
En dat heb ik die nacht gemerkt. De hele tent vol kots omdat ik de uitgang niet meer kon vinden. In mijn tas, in de tas van een maat. In mijn schoen, in zijn schoen en ook nog recht voor de tent.

Wel typisch dat ik toen had ik gekotst, had namelijk minder gezopen dan een andere avond terwijl ik toen maar dan een halve liter wodka op had.
pi_57678544
Deze briljante reeks verdient toch wel een schopje

Vrijdag 2 weken terug ben ik zelf nog over de grens gegaan, nog nooit zo zat geweest terwijl ik niet eens zoveel op had. Was half ziekjes enzo

Eerst was ik lekker aangeschoten maar op een bepaald moment kan ik me amper dingen herinneren van de avond, de meeste zaken heb ik de maandag erna pas gehoord. Ik schijn dus eerst binnen al over zo'n plateautje te zijn geflikkerd waarna ik mijn glas bier over mezelf heen kieper. Toen heb ik schijnbaar buiten nog een half uur over sprinkhanen geluld; ik scheen sprinkhanen te horen, maar dat lijkt me erg sterk voor deze tijd van het jaar Vervolgens een fietstochtje van een half uur naar huis. Het begon al lekker, ik val al meteen maar gelukkig blijf ikzelf overeind, jammer genoeg val ik erna zelf over mijn fiets die op de grond lag waarna ik dus alsnog op de grond lag. Toen moest mijn maat helaas de andere kant op dus van de resterende fietstocht/zatheid weet ik alleen dat ik een schaafwond op mijn kin heb opgelopen(waar ik nog overdreven veel commentaar over gekregen heb), waarschijnlijk ben ik ergens frontaal tegen een muur gefietst want al mijn tanden zaten er nog in enzo. En als toetje lag de lamp in de kamer op de grond dus binnen ben ik waarschijnlijk ook nog een paar keer geflikkerd.

Gevolg: 2 dagen strontziek en mezelf beloven dat ik voorlopig even niet meer drink....Maarja iedereen weet wel hoe die beloftes aflopen
Patat Friet
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:03:58 #73
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_57678843
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hihi, mijn eerste keer dronken betekende een Puntenslijpsel die in beha op een balkon stond met vriendinnen, hemdje omhoog, bh laten zien en een vriendin die riep: "WILLEN JULLIE TIETEN ZIEN?" Vrijdag avond, niet ver van de binnestad, Amsterdam, ja hoor er waren best wat mensen die dat wilden. Beha's wel aangehouden, maar toch heel... stout. Het liedje 'My boobs are okay' van Lene Alexander had ons trouwens op dit geniale plan gebracht. En natuurlijk werden er door andere vriendinnen foto's gemaakt die binnen datzelfde weekend door klasgenoten gezien waren. We hebben trouwens wel heel hard wildvreemde mannen uitgescholden voor pedo omdat ze (toen) 16jarige meisjes zo bekeken. Ach ja...
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_57693443
Ik ga ook nog naar Terschelling dus maar even een tvp hier
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_57695239
Niet heel erg boeiend maar wel grappig:

Avondje naar deplaatselijke discotheek, met 3 andere gasten, waarvan er 1tje niet drinkt.

Met die 2 anderen flink voordrinken, J en D. Degene die niet drinkt is P.
Dus naar de discotheek om 11 uur. P had er al niet zon zin in, en J begon om 1 uur te kotsen en te kotsen binnen en buiten de discotheek dus P en J gingen naar huis

D en ik vonden het helemaal geweldig dus wij bleven nog een tijdje, maar op een gegeven moment ook naar huis, fietsen we net van die discotheek weg, gaat D "Pijnacker kankerdorp" roepen ofzo, fietsen we langs 2 gasten die blijkbaar uit Pijnacker komen Dus 1 vna die sjonnies duwt D, dondert ie zelf in de berm Dus D zo tegen mij zullen we vechten? Ik "nee ben te bezopen".

Op een gegeven moment heb je in Zoetermeer de Mandelabrug, grote brug (incl. station) over snelweg/spoor. Eerst de roltrap op. Dus wij de roltrap op, D probeert na de roltrap op zn fiets te stappen, dondert op zn bek en blijft liggen
Ik hem roepen en roepen maar hij vond het zo lekker liggen en hij wilde daar blijven slapen Ik heb hem op een gegeven moment overeind moeten sleuren en op zn fiets moeten zetten om 'm verder te krijgen en zo zijn we toch nog redelijk normaal thuis gekomen

Volgende dag hoorde ik van P dat J 30 keer onderweg op zn bek was gegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')