quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:30 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat haakje hoort er niet bij. ff aangepast nou doet ie het
Ben jij niet die gast die officier bij de blauwe khmer wilde worden? Beetje feestjes verpesten, en ondertussen zelf de trein vol kotsenquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:50 schreef Koenz0r het volgende:
Gisteravond met een maat flink bier lopen drinken, daarna nog overgestapt op de Jägermeister. Was dan ook flink dronken toen ik hem op het station zette. Hij had een stoptrein naar Zutphen en het was al half 12 dus hadden we een compleet lege trein voor ons. De Machinist zat alleen maar in zijn cabine
.
Gevolg:
Achterste coupé (Is een tweepersoonscoupe met 3 banken naast elkaar) helemaal ondergekotst.
Voor alles is een eerste keer!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:46 schreef Brillebob het volgende:
Ik ben lazerus geweest, maar nog niet zo erg dat ik meelf ging ondersmeren met kots![]()
Tijdje geleden was er zoon kerel die zo stoned en dronkenwa dattie al ze kleren uit deed en ging rondlopen over
het verlaten voetbalveld waar we chillde, dat was echt te droog. Ik kwam net terug van zeiken, zie ik opeens
zoon naakte kerel rondrennen![]()
Binnenstebuitenquote:Op vrijdag 14 december 2007 15:42 schreef Autoreply het volgende:
Een complete sigaret binnnenstebuiten op moeten roken omdat je een weddenschap hebt verloren. Ik heb verdomme een week lang brandplekken gehad
Het brandende stuk in m'n mondquote:Op zondag 16 december 2007 15:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Binnenstebuiten
En wat was die weddenschap ?
Mmh ok, dat is kut jaquote:Op zondag 16 december 2007 15:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het brandende stuk in m'n mond![]()
Ik zou een telefoonnummer van een meisje naar keuze regelen. Die klojo's hadden die meid echter geīnstrueerd
Vooral gewoon heel erg dronken. Vandaar dit topicquote:Op zondag 16 december 2007 15:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh ok, dat is kut ja
Hehe, pwnd
Meisje naar keuze en je maten hadden haar geinstrueerd? Zijn ze de hele tent langs geweest zonder dat jij argwaan kreeg?quote:Op zondag 16 december 2007 15:46 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Het brandende stuk in m'n mond![]()
Ik zou een telefoonnummer van een meisje naar keuze regelen. Die klojo's hadden die meid echter geīnstrueerd
Je volgt hem niet, naar de keuze van m'n maten Nuchter had ik uiteraard gewoon beseft dat ik werd verneukt.quote:Op zondag 16 december 2007 22:37 schreef Nobu het volgende:
[..]
Meisje naar keuze en je maten hadden haar geinstrueerd? Zijn ze de hele tent langs geweest zonder dat jij argwaan kreeg?
Op die manier, goeie grappen zijn datquote:Op maandag 17 december 2007 01:42 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Je volgt hem niet, naar de keuze van m'n maten Nuchter had ik uiteraard gewoon beseft dat ik werd verneukt.
leuke vriendenquote:Op vrijdag 21 december 2007 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Afgelopen vrijdag op een verjaardag had ik weer gekotst en nu schijn ik een hyves te hebben
Alleen lullig dat niemand erbij vertelt dat het deze keer niet door de drank kwam, maar door iets verkeerds te hebben gegeten. Ok, het was midden in de woonkamer, maar dat kwam omdat er een paar mensen bezig waren met het slopen van de toiletbril dus daar kon ik ook niet heen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 21:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hihi, mijn eerste keer dronken betekende een Puntenslijpsel die in beha op een balkon stond met vriendinnen, hemdje omhoog, bh laten zien en een vriendin die riep: "WILLEN JULLIE TIETEN ZIEN?" Vrijdag avond, niet ver van de binnestad, Amsterdam, ja hoor er waren best wat mensen die dat wilden. Beha's wel aangehouden, maar toch heel... stout. Het liedje 'My boobs are okay' van Lene Alexander had ons trouwens op dit geniale plan gebracht. En natuurlijk werden er door andere vriendinnen foto's gemaakt die binnen datzelfde weekend door klasgenoten gezien waren.We hebben trouwens wel heel hard wildvreemde mannen uitgescholden voor pedo omdat ze (toen) 16jarige meisjes zo bekeken. Ach ja...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |