Toen speelde hij nog niet in het Nederlands elftal.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien had ie Van Persie op zijn Ajax shirt laten drukken. Of een Oranje shirt.
Ik vind het hele voorbarige conclusies hoor!
Euhm, dat valt wel mee. En nogmaals: waarom zou hij er anders bijzeggen 'midden in Osdorp hè'? Alsof je met een Arsenal-shirt gelynched wordt in Amsterdam.quote:Op maandag 30 maart 2009 13:02 schreef koningdavid het volgende:
Hij zal zich wat vergist hebben in die '6 jaar'. Kom op... je gelooft toch zelf niet dat hij in een Feyenoordshirt rondliep? Bovendien... wie was er überhaupt fan van Van Persie toen hij bij Feyenoord speelde? De Van Persie-hype kwam pas vooral toen hij bij Arsenal kwam.
quote:Op maandag 30 maart 2009 13:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
Gregory met z'n kroontje in z' n nek![]()
laat em lekker in Rotterdam Zuid voetballen ofzo als ie zo fan is van die club
Nou ik wel, want Van der Wiel zegt het zelf.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:18 schreef koningdavid het volgende:
Misschien wel als er Van Persie opstaat?
Maar een speler uit de Ajaxjeugd die met een Feyenoordshirt door Amsterdam loopt? Ik zie het echt niet gebeuren.
Ruilen voor Landzaat.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:19 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
Laat maar komen hoor, transfervrij. Een echte Feyenoorder in hart en nieren!
Dat is jouw interpretatie.quote:Op maandag 30 maart 2009 14:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nou ik wel, want Van der Wiel zegt het zelf.
Niet te serieus nemen die gozer. Dat is de grootste pannenkoek hier op het forumquote:Op maandag 6 april 2009 09:38 schreef TheClown1 het volgende:
Ik vind het toch raar om te lezen dat een Feyenoord-fan een speler van Ajax een held vindt. Tevens speelde hij dramatisch gisteren. Misschien te moe of nonchalant maar leidde wel de 2-1 in.
Nou nou... dat is ook weer wat overdreven.quote:
Nee, dat is niet overdreven. Meneer ging uit in Amsterdam, bestelde een drankje, maar werd niet als eerste door het barmeisje geholpen. Dat pikte meneer niet en gooide het drankje in het gezicht van dat meisje. En nog verbaast zijn als je er dan uitgegooid wordt. Zielig mannetje.quote:Op maandag 6 april 2009 17:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nou nou... dat is ook weer wat overdreven.
quote:Op maandag 6 april 2009 17:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat is niet overdreven. Meneer ging uit in Amsterdam, bestelde een drankje, maar werd niet als eerste door het barmeisje geholpen. Dat pikte meneer niet en gooide het drankje in het gezicht van dat meisje. En nog verbaast zijn als je er dan uitgegooid wordt. Zielig mannetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |