abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61818509
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:36 schreef Cheiron het volgende:
Helemaal zoek, wat een nonsens zeg.
Helemaal zoek ja. Ik begreep niet dat hij niet gewisseld werd voor Silva.
pi_61821986
Vekeerde topic
pi_61822625
quote:
Op maandag 22 september 2008 09:36 schreef Cheiron het volgende:
Helemaal zoek, wat een nonsens zeg.
Inderdaad.

De wijze waarop Van der Wiel stond te dekken bij de 1-1 was beschamend. En dan heb ik het nog niet over andere momenten in de wedstrijd gehad. Heeft ook helemaal niets met de sterkte van Biseswar te maken want die jongen blijft weinig soeps. Maar laat ze vooral trots zijn in Rotterdam over deze jongen
pi_61822942
Een gele kaart maakt dat je anders verdedigt.
pi_61823364
quote:
Op maandag 22 september 2008 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Een gele kaart maakt dat je anders verdedigt.
ok johan
pi_61823608
Op radio rijnmond nadat hij geel had gekregen:
"mooizo, en nu alles over links en die gast rood aannaaien"
pi_61951069
quote:
Van der Wiel heeft vertrouwen in eigen kunnen

Gregory van der Wiel voelt zich momenteel als een vis in het water bij Ajax. De verdediger lijkt zich dit seizoen dan eindelijk te kunnen laten gelden bij de Amsterdammers, iets wat de afgelopen tijd niet lukte. Blessures en de hevige concurrentie maakten het lastig voor de jongeling, die nu tevreden kan terugblikken op de huidige seizoensstart. Het leven als profvoetballer is vooralsnog geen makkelijke voor Van der Wiel geweest. Het jeugdexponent van Ajax maakte in het seizoen 2006/07 zijn debuut en leek het jaargang daarna definitief door te kunnen breken. Veel blessureleed maakte het voor hem echter onmogelijk om speeltijd te pakken en met slechts zes wedstrijden - waarvan de laatste in november 2007 tegen Feyenoord - liep het seizoen uit op een drama.

"Als je er zo lang uit bent dan is dat niet goed voor je ontwikkeling als voetballer", aldus Van der Wiel tegenover de eigen clubsite. "Steeds dacht ik dat ik de volgende wedstrijd wél zou halen. Dan is het zwaar als het steeds maar weer niet lukt. Iedere keer als ik voor een wedstrijd het stadion binnenkwam, was het balen dat ik niet mee kon doen."

In juli kon Van der Wiel zich weer geheel fit melden bij de nieuwe trainer Marco van Basten. "Ik was echt blij weer te kunnen beginnen. Ik heb, op een overbelaste lies aan het begin, niets te klagen gehad. Ik vind het heerlijk zoals het gaat. Ik heb al vier keer in de basis gestaan. Ik had vorig weekend zelfs voor het eerst een basisplaats terwijl de anderen ook fit waren. Dat voelde heel goed en geeft veel vertrouwen."

Of Van Basten ook komende zondag Van der Wiel laat spelen als rechtervleugelverdediger in plaats van de beoogde rechtsback Bruno Silva, is nog maar de vraag. De Amsterdammer is in ieder geval gretig en ziet veel punten die verbeterd moeten worden. "Ik wil onderscheidend zijn. Verdedigen kan iedereen. Balletje afpakken en inleveren bij een medespeler. Ik wil van meer waarde zijn dan dat."
pi_61951088
Van der Wiel en Marcellis samen in Oranje
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61953755
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 14:07 schreef _Mike_ het volgende:
Van der Wiel en Marcellis samen in Oranje
Van der Wiel mag de veters van Macellis nog niet eens strikken.
pi_61953891
Alsof Marcellis er al is. Die speelt ook een matig seizoen tot nu toe.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61954274
quote:
De verdediger lijkt zich dit seizoen dan eindelijk te kunnen laten gelden bij de Amsterdammers, iets wat de afgelopen tijd niet lukte.
Dat stuk snap ik niet. Hij is me echt niet positief opgevallen dit seizoen. In de wedstrijd Feyenoord - Ajax was het wel duidelijk dat hij het niveau (nog) niet aan kon.
pi_61954298
De afgelopen tijd slaat natuurlijk op vorig seizoen, waarin hij negen maanden geblesseerd was.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61954342
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Van der Wiel mag de veters van Macellis nog niet eens strikken.
Nee Marcellis draait een lekker seizoen....

Ik heb het over 1/2 jaar dan heb je een heerlijk centraal duo
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_61954400
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:32 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Dat stuk snap ik niet. Hij is me echt niet positief opgevallen dit seizoen. In de wedstrijd Feyenoord - Ajax was het wel duidelijk dat hij het niveau (nog) niet aan kon.
Hij is eigenlijk ook helemaal geen rechtsback...
AFC Ajax
pi_61954495
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:35 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nee Marcellis draait een lekker seizoen....

Ik heb het over 1/2 jaar dan heb je een heerlijk centraal duo
Waar heb ik het erover dat Marcellis goed bezig is? Ik zeg alleen dat ik het van der Wiel niet goed vind doen.
pi_61954523
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waar heb ik het erover dat Marcellis goed bezig is? Ik zeg alleen dat ik het van der Wiel niet goed vind doen.
Je impliceert het wel met je uitspraak dat vd Wiel de veters niet mag strikken van Marcellis.
pi_61954529
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:38 schreef Tvduijn het volgende:

[..]

Hij is eigenlijk ook helemaal geen rechtsback...
Dat geloof ik wel, maar als ik zag hoe kinderlijk makkelijk Biseswar er zondag voorbij liep...
pi_61954540
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Jij doet net alsof dat Marcellis al een echte vedette is met je opmerking.... Van der Wiel doet het gewoon goed voor iemand die er 9 maanden af gelegen heeft.

Rechtsback doet hij het niet super nee, maar centraal is hij gewoon goed, dat kan jij misschien anders zien maar dat maakt mij weinig uit.
pi_61954548
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Je impliceert het wel met je uitspraak dat vd Wiel de veters niet mag strikken van Marcellis.
Ook al speelt Marcellis niet goed, dan is hij nog steeds 2 klasse beter als van der Wiel.
pi_61954578
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ook al speelt Marcellis niet goed, dan is hij nog steeds 2 klasse beter als van der Wiel.
Dan is het slecht gesteld met de Nederlandse verdedigers.
Want dit zijn de enige 2 met een beetje potentie
pi_61954592
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja of je overdrijft het even
pi_61954604
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:46 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Jij doet net alsof dat Marcellis al een echte vedette is met je opmerking.... Van der Wiel doet het gewoon goed voor iemand die er 9 maanden af gelegen heeft.
Hoezo 9 maanden uitgelegen heeft? Hij heeft de hele voorbereiding met Ajax toch mee gemaakt?
pi_61954619
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hoezo 9 maanden uitgelegen heeft? Hij heeft de hele voorbereiding met Ajax toch mee gemaakt?
Dus na 1 hele voorbereiding maak je al gelijk heel je 9 maanden blessureleed ongedaan?
pi_61954626
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:48 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ja of je overdrijft het even
Ik overdrijf niks.
pi_61954684
quote:
Op zaterdag 27 september 2008 17:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik overdrijf niks.
Dat doe je wel, Marcellis is inderdaad al een stuk verder dan van der Wiel maar hij heeft geluk gehad dat hij nog geen ernstige blessure is tegengekomen op zijn loopbaan. Qua talent zie ik ze namelijk redelijk gelijk.

Maar 2 klasses beter, kom op zeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')