abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53709570
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 23:54 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat was hij matig vandaag.
Matig? Zeg maar gerust slecht. Maargoed, veel kun je zo'n johie niet kwalijk nemen.
pi_54264675
Nu Stam is gestopt, komt ie helemaal aan veel speeltijd. Afgelopen zondag was het in ieder geval niet verkeerd wat ie liet zien.
  dinsdag 30 oktober 2007 @ 16:01:10 #53
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_54264988
Zondag vond ik hem juist zwaar tegenvallen.. won weinig duels en verdedigde rampzalig uit. Toch blijft het gewoon een jongen met veel potentie.
  donderdag 1 november 2007 @ 10:00:12 #54
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54297331
quote:
Vol Beloften: Gregory van der Wiel

Amsterdam, 19 mrt 2007
In de rubriek Vol Beloften krijgen de talenten van Ajax de kans zich te presenteren aan de supporters. Deze keer Gregory van der Wiel, verdediger.

Naam: Gregory van der Wiel.
Geboren: 3 februari 1988.
Broers/zussen: Ik heb drie jongere zussen: Layla, Ambar en Hind.
Positie: Centrale verdediger. Links- of rechtsbenig: rechtsbenig.
Lengte: 1.81 meter. Gewicht: 68 kg.
Bij Ajax sinds: juni 1996. Tussentijds heb ik drie jaar voor HFC Haarlem gespeeld. Contract vanaf: 28 april 2006.
Vorige clubs: DCG en tussentijds dus HFC Haarlem.
Opleiding: Havo.
Relatie: Mijn vriendin heet Maxine.
Geen voetballer, dan...: Dat zou ik niet weten. Voetballer worden is altijd mijn enige doel geweest.
Passie buiten het voetbal: Computerspelletjes.
Geloof/bijgeloof: Ik geloof in God, maar hang geen geloof aan. Mijn bijgeloof houd ik voor mezelf.
Vakantie: Ik wil graag eens naar de Verenigde Staten en Curaçao.
Muziek: R & B en hiphop.
Favoriete tv-programma: Prison Break en De Wedstrijden.
Beste film: Pirates of the Caribbean.
Mooiste boek: Oesters van Nam Kee.
Krant/tijdschrift/website: De Telegraaf, Voetbal International en Sportweek. Op internet kijk ik altijd op www.ajax.nl en www.voetbalzone.nl.
Favoriete eten: Mexicaans.
Een dag ruilen met: David Beckham. Ik zou willen weten hoe je leeft als je zo beroemd bent.
Mooiste goal: Toen ik voor HFC Haarlem speelde, scoorde ik eens tegen Ajax met een afstandschot van dertig meter. Die vergeet ik niet snel meer.
Grootste voetbalkwaliteit: Ik ben snel, heb inzicht en een goede techniek.
Nog werken aan: Ik moet mijn concentratie beter vasthouden. Ook mijn duelkracht in de kopduels en mijn linkerbeen kunnen beter.
Favoriete club buiten Ajax: AC Milan.
Mooiste wedstrijd: Een jaar of drie geleden speelden we een uitwedstrijd tegen Juventus. Het was al avond en er zat veel publiek. We kwamen achter, maar maakten in de laatste minuut gelijk. Ik vond de sfeer al goed, maar toen helemaal.
Favoriete voetballer: Kaká van AC Milan. Die heeft alles wat je als voetballer moet hebben.
Mooiste moment uit Ajax-historie: Het winnen van de Champions League in 1995.
Idool buiten voetbal: Dat zijn er twee: mijn ouders. Ik bewonder ze voor wat ze hebben gedaan en nog steeds doen.
Hoogtepunt in carrière: Het ondertekenen van mijn contract bij Ajax.
Dieptepunt: Dat ik tussentijds wegmoest naar HFC Haarlem.
Lastige club als tegenstander? AZ is altijd lastig. Ze hebben een goede jeugdopleiding en willen altijd van ons winnen.
Toekomstverwachting: Ik hoop een basiskracht in het eerste van Ajax te worden.
quote:
Van der Wiel geslaagd als opvolger Stam

door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - De beste verdediger van Nederland nam afgelopen week afscheid: Jaap Stam. In het bekerduel van Ajax tegen het gevaarlijk geachte sc Heerenveen stond zijn opvolger Gregory van der Wiel al klaar om te bewijzen dat hij het talent heeft om in de toekomst Stam op te kunnen volgen.

Vooraf gezien was Heerenveen een geduchte tegenstander voor de Amsterdammers. De Friezen hebben immers topschutter Afonso Alves in de gelederen, en uitgerekend Van der Wiel moest de Braziliaan gaan bewaken. Interim-trainer Adrie Koster benadrukte vooraf nog eens dat 'Jaap Stam Jaap Stam is', waarmee hij wilde zeggen dat de kale verdediger eigenlijk onvervangbaar was. Na de wedstrijd was de Ajax-trainer meer dan lovend over Van der Wiel: "Onze centrale verdediging, met John Heitinga en Van der Wiel, stond als een huis. Ze gaven de spitsen van Heerenveen geen kans."

Het werd Van der Wiel natuurlijk ook makkelijker gemaakt omdat Ajax al vrij vroeg in de wedstrijd op voorsprong kwam door een goal van John Heitinga. Maar de jonge Ajacied maakte geen misstap, hoewel Alves op foutjes bleef loeren van zijn directe tegenstander. "Ik wist wie ik tegenover me had en daar heb ik me natuurlijk goed op voorbereid", sprak de jonge verdediger nuchter na afloop van de wedstrijd. "Ik begon extra scherp om Alves geen kans te geven om te scoren. In het begin van de wedstrijd moest ik nog een beetje zoeken en liep hij ook één keer van me weg, maar daarna had ik hem goed in de gaten."

Door de winst overwintert Ajax in de bekercompetitie en kan het zich nu concenteren op de eredivisie. Daarin treffen de Amsterdammers aankomend weekeinde Roda JC in de ArenA, waarna een week later zich een echte test voordoet: de klassieker tegen Feyenoord.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54299726
Geweldige wedstrijd gespeeld gister
AFC AJAX
pi_54299771
Speelde gisteren zeker een behoorlijke pot, zoals eigenlijk heel de verdediging wel goed stond.
pi_54301692
t v p voor deze topper.
Hij zal veel gaan spelen vanaf nu, maarja aan Johnny heeft hij geen slechte medeverdediger.
Zolang geen van beide maar geblesseerd raakt.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54303785
Gewoon samen met van der Wiel haast een hele verdediging uit eigen jeugd. Moet niet gekker worden!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_54756779
Contractverlenging en opwaardering.
pi_54776936
TVP voor over 2 jaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57381680
quote:
Koster rekent dit seizoen niet meer op Van der Wiel

Gregory van der Wiel kan zich alvast gaan richten op volgend seizoen. Ajax-coach Adrie Koster verwacht niet dat de talentvolle verdediger, die al sinds half november aan de kant staat met een knieblessure, dit seizoen nog in actie kan komen.

"Van der Wiel heeft nu al een paar keer een terugslag gehad De blessure geneest langzamer dan verwacht. Hij moet nu gewoon goed revalideren. Dat heeft tijd nodig. Ik verwacht hem dit seizoen niet meer terug", liet Koster vrijdagmiddag weten.
Drie weken afwezig werd geschat.
pi_57387969
Sneu.
pi_57399255
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 19:38 schreef RayMania het volgende:

[..]

Drie weken afwezig werd geschat.
Hier past maar 1 ding:

" "
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_57401479
Denkt die Zeeuw nu echt dat Ajax kampioen wordt ?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_57403961
Waar zegt ie dat dan?
pi_57404230
Hij ligt er 3 weken uit en het seizoen duurt voor Ajax alleen nog een week of 4 als ze kampioen anders gewoon 6 tot 8 weken
pi_57405610
Paar posts verwijderd. DAM las gewoon fout; Van der Wiel ligt er niet op dit moment drie weken uit, maar het werd in november geschat dat hij er drie weken uit zou liggen.
pi_57405780
Van der Wiel ook al onder de tattoo's zag ik, ik vind die trend maar niks.

Over z'n blessure: jammer, hopelijk nog een deelname aan de OS voor hem.
That's all folks!
pi_58650209
Hij is eindelijk fit. Twente komt waarschijnlijk wel nog te vroeg, maar gezien de defensieve problemen zie ik hem misschien nog wel bij de selectie komen ook.
pi_58650522
Van der Wiel
pi_58659057
Het Goedhart-effect is zichtbaar
pi_60116434
quote:
Van der Wiel: "Weet Foppe wel dat ik weer fit ben?"
15 juli 2008

Ajacied Gregory van der Wiel is teleurgesteld in Foppe de Haan. De jonge verdediger is topfit, maar behoort niet tot de voorlopige selectie van Jong Oranje voor de Olympische Spelen. En dat terwijl Van der Wiel vorig jaar, voordat hij een zware knieblessure kreeg, een vaste waarde was in de Nederlandse jeugdploeg.

Van der Wiel raakte vorig jaar november geblesseerd aan zijn knie en bleef vervolgens het hele seizoen sukkelen met zijn gewricht. Aan het eind van vorig seizoen hervatte hij de groepstraining, met als doel om de Spelen te halen. Maar Foppe de Haan zag de verdediger blijkbaar over het hoofd, want Van der Wiel behoort niet tot de voorlopige selectie voor het voetbaltoernooi in Peking.

"Misschien heeft Foppe de Haan niet opgemerkt dat ik weer fit ben", zegt de zichtbaar teleurgestelde verdediger tegen FCUpdate.nl. "Hij heeft ook helemaal niet gebeld, in die maanden dat ik geblesseerd was. Dat is best raar, omdat ik in de periode voordat ik geblesseerd raakte een vaste waarde was. Maar goed, het is niet anders."

Een uitgebreid interview met Van der Wiel staat later deze week op FCUpdate.nl.
pi_60116485
Wat een huillie zeg
pi_60121895
Hoezo huilie? Vind het ook een slechte zaak dat Foppe dit talent thuislaat.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:18:48 #75
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_60121975
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 11:25 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Zijn teleurstelling is goed te begrijpen, maar misschien is het wel beter zo. Die blessure was niet niks.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 15:53:29 #76
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_60122749
Vanaf november geen wedstrijd meer spelen kan je nooit topfit noemen. Wel lullig dat Foppe nooit wat van zich heeft laten horen natuurlijk, maar met Bassie als coach zou ik er maar aan wennen als ik Van Der Wiel was.
pi_60122826
Ha ha
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_60132700
Wat heeft Van der Wiel nou op de OS te zoeken? Hij heeft (zoals DatMeenJeNiet al zegt) sinds november geen wedstrijd meer gespeeld. Hoe kun je dan nog verwachten dat je wel even meegaat naar de OS? Laat hem zich maar lekker op Ajax concentreren en zorgen dat hij dit seizoen heel blijft.
  dinsdag 15 juli 2008 @ 23:19:25 #79
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60133646
Op zich is het wel gek dat Foppe niet even gebeld heeft. Aan de andere kant, kun je dan wel bezig blijven.
Ik vind het trouwens wel terecht dat hij niet meegaat. Laat ie eerst maar eens een seizoen heel blijven en geregeld spelen, dan komt de rest vanzelf.
Dat hij teleurgesteld is, kan ik dan weer wel begrijpen. Is niet meer dan menselijk, toch?
pi_60139971
Zijn tijd komt nog wel
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:30:49 #81
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60141834
Wat een jankerd.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_60142185
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Wat een jankerd.
Nee jij zou niet teleurgesteld zijn
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  woensdag 16 juli 2008 @ 12:53:16 #83
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60142359
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:45 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nee jij zou niet teleurgesteld zijn
Teleurgesteld misschien wel. Maar om dat via een jank-verhaal te uiten in de media na een half jaar geblesseerd te zijn gaat wat ver.
kankelul.
pi_60142419
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:53 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Teleurgesteld misschien wel. Maar om dat via een jank-verhaal te uiten in de media na een half jaar geblesseerd te zijn gaat wat ver.
Foppe had hem gewoon moeten bellen desnoods om alleen maar te informeren, maarja Foppe

En waarschijnlijk is hij hier niet zelf naar buiten gekomen maar wilde een journalist weer een leuk verhaaltje hebben.
pi_60142520
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 12:53 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Misschien begrijpen niet zo goed hoe journalistiek werkt denk ik. Als je het artikel leest kan je daaruit opmaken dat dit een klein gedeelte is van een langer interview. Hij werd ernaar gevraagd, hij gaf antwoord.
Hij is teleurgesteld en dat vind ik begrijpelijk. Om dan te zeggen dat ie een jankerd is, vind ik nergens op slaan. Maar goed, jij bent Feyenoorder, Van der Wiel is Ajacied, dat zal het wel weer zijn dan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 16 juli 2008 @ 13:02:07 #86
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_60142557
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 13:00 schreef koningdavid het volgende:
Maar goed, jij bent Feyenoorder, Van der Wiel is Ajacied, dat zal het wel weer zijn dan.
Dat zal het zijn ja
kankelul.
pi_60142615
Als V.d. Wiel een Feyenoorder was, had je hem nooit een jankers genoemd, dat weet je zelf ook wel.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_60166449
quote:
Van der Wiel wil opvolger Heitinga worden
17 juli 2008

Na een jaar vol blessures, onzekerheid en mentale problemen, hoopt Gregory van der Wiel dit seizoen definitief door te breken in de hoofdmacht van Ajax. De pas 20-jarige verdediger is na driekwart jaar revalideren eindelijk volledig hersteld van een ernstige knieblessure en wil onder de nieuwe coach Marco van Basten de volgende stap zetten in zijn ontwikkeling. "Ik wil een vaste basisplaats."

Van der Wiel weet het nog heel goed: "Het was 11 november, we speelden met Ajax een uitwedstrijd tegen Feyenoord. Ik ging een duel aan met Michael Mols en ineens ging het fout", vertelt de jonge verdediger, die driekwart jaar eerder zijn debuut gemaakt had in het eerste elftal van de Amsterdamse club.

Tijdens dit duel met Michael Mols liep Van der Wiel een knieblessure op, die hem maanden zou achtervolgen. Maar in eerste instantie leek het daar niet op. "De eerste diagnose was dat ik de binnenband van mijn knie verrekt had en dus een paar weken rust moest nemen. Maar in de weken daarna kreeg ik telkens een terugslag wanneer ik hoopte aan te sluiten bij de groep. Dat was vooral mentaal heel zwaar. Ik ben in het verleden ook wel eens een tijdje uit de roulatie geweest met een rugblessure, maar dit was veel vervelender. Toen wist ik tenminste waar ik aan toe was, nu niet. Er kwam telkens weer een terugslag, om gek van te worden."

"Soms kon ik het revalideren mentaal niet opbrengen", blikt Van der Wiel terug op deze zware periode. "Ik was chagrijnig, had nergens zin in en irriteerde me aan van alles. Op een gegeven moment stuurde Ajax me ook een paar weken weg, op vakantie. Op die manier kon ik mijn hoofd een beetje leeg maken."

Een paar maanden nadat Van der Wiel zijn blessure opliep, kwam de echte aard van zijn kwetsuur naar boven: de verdediger bleek niet alleen zijn binnenband te hebben verrekt, maar ook een scheurtje te hebben opgelopen in de aanhechting van zijn meniscus. Pas toen de competitie op zijn eind liep, kon de verdediger de groepstraining weer hervatten. "Alleen de laatste anderhalve week van het seizoen kon ik weer vol meedoen. We speelden in die periode nog een oefenwedstrijdje, maar het had voor mij geen zin om daarin mee te doen. Ik had niets te winnen, ik kon me beter richten op het nieuwe seizoen en de Olympische Spelen. Ik hoopte namelijk naar de Spelen te kunnen gaan, omdat ik voor mijn blessure alles speelde in Jong Oranje. Helaas heeft Foppe de Haan misschien niet opgemerkt dat ik weer fit ben. Hij heeft me ook helemaal niet gebeld, de afgelopen maanden. Raar, ja. Maar goed, nu richt ik me volledig op Ajax."

Afgelopen maandag, toen Ajax de eerste training van het seizoen afwerkte, maakte de verdediger een gretige indruk. Dat is niet zo gek, vindt hij. "Ik ben eindelijk weer helemaal fit en voel me echt goed. Komende zaterdag spelen we ons eerste oefenduel, daar heb ik enorm veel zin in. Het is al acht maanden geleden, dat ik voor het laatst een wedstrijd gespeeld heb. Ik ben bijna vergeten hoe het voelt om in het veld te staan", lacht hij.

Van der Wiel maakt er geen geheim van dat hij hoge verwachtingen heeft voor komend seizoen. "Ik wil definitief doorbreken en een vaste basisplaats veroveren", stelt hij. "Of ik idolen heb, of verdedigers waarmee ik mezelf wil vergelijken? Niet echt. Alleen John Heitinga. Zoals hij speelt is echt geweldig. Hij is niet alleen verdedigend sterk, maar ook in het positiespel en in zijn beleving. Hij nam de ploeg vorig seizoen echt vaak op sleeptouw. Van hem heb ik enorm veel geleerd. Of ik nu zijn opvolger kan worden bij Ajax? Dat zou heel mooi zijn. Laten we het hopen."
  donderdag 17 juli 2008 @ 14:49:13 #89
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60166515
Zoals het er nu naar uitziet, moet hij de opvolger van Johnny Heitinga wel worden!

Oh, Gregory. Zing een liedje voor mij alleen!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60166517
Gregory word net zo'n grote held als John ik zeg het je.
pi_60167344
quote:
"Soms kon ik het revalideren mentaal niet opbrengen"
Mentaal mag hij nog wel een heel stuk groeien dan.
pi_60167388
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als je in totaal bijna 7 maanden aan het revalideren bent kan ik dat nog wel begrijpen
pi_60167395
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:27 schreef Blawh het volgende:

[..]

Zo raar vind ik dat niet als je in je eerste seizoen van terugslag naar terugslag valt hoor. Uiteindelijk kom je er toch wel sterker uit, maar er zullen vast periodes zijn dat je er helemaal doorheen zit.
pi_60167471
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:29 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Als je in totaal bijna 7 maanden aan het revalideren bent kan ik dat nog wel begrijpen
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:29 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Zo raar vind ik dat niet als je in je eerste seizoen van terugslag naar terugslag valt hoor. Uiteindelijk kom je er toch wel sterker uit, maar er zullen vast periodes zijn dat je er helemaal doorheen zit.
Ik ken wel mensen die veel langer dan 7 maanden veel meer fysieke beperkingen hadden dan alleen niet kunnen voetballen, die mensen waren niet zo zwak door te nergens meer zin in te hebben. Dat je zwaar gefrustreerd bent kan ik me voorstellen, maar nergens meer zin in hebben is wel heel extreem. Als je bij zo'n tegenslag al zo in de put zit, dan ben je mentaal nog niet sterk genoeg voor topsport.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 17-07-2008 15:49:49 ]
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:48:14 #95
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60167785
Edit: Doe maar niet.

[ Bericht 95% gewijzigd door Blawh op 17-07-2008 15:49:26 ]
pi_60167863
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:48 schreef M0NTANA het volgende:
Edit: Doe maar niet.
  donderdag 17 juli 2008 @ 15:52:03 #97
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60167865
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 15:33 schreef Blawh het volgende:

[..]

[..]

Ik ken wel mensen die veel langer dan 7 maanden veel meer fysieke beperkingen hadden dan alleen niet kunnen voetballen, die mensen waren niet zo zwak door te nergens meer zin in te hebben. Dat je zwaar gefrustreerd bent kan ik me voorstellen, maar nergens meer zin in hebben is wel heel extreem. Als je bij zo'n tegenslag al zo in de put zit, dan ben je mentaal nog niet sterk genoeg voor topsport.
Ja kan als voetballer niet eens meer eerlijk zijn lijkt het wel. Elk woord wordt 48 keer gewogen om te kijken of er een zwak punt uit gehaald kan worden. Hij zegt dat ie het momenten moeilijk heeft gehad, omdat nu gelijk als mentaal nog niet sterk genoeg te bestempelen lijkt me zeer voorbarig.
pi_61818306
Bisi speelde hem gister helemaal zoek.
Volgens mij is hij toch best wel onder de indruk van de volle Kuip. Gister niet kunnen imponeren, zeg maar rustig een afgang. En vorig jaar stond hij met knikkende knietjes op het veld.

Ik moet nog maar zien of dit een "hele grote" gaat worden.
pi_61818328
Hij moet ook gewoon als centrumverdediger opgesteld worden en niet als back.
pi_61818434
Helemaal zoek, wat een nonsens zeg.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')