Hij heeft Stam en Vermaeln voor zich. Die zijn beiden toch beter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat staan die jongen, hij komt zelfverzekerd over en doet geen rare dingen. Ik zie zo niet direct beperkingen in zijn verdediger-zijn.
Vermaelen moet gewoon linksback gaan spelen. Urby zoals al vaker gezegd naar het middenveld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft Stam en Vermaeln voor zich. Die zijn beiden toch beter.
Op wie doel je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:16 schreef rubbereend het volgende:
ik hoop voor hem dat hij er doorheen komt, er zijn wel meer grote beloften bij Ajax de laatste jaren niet echt meer uit de verf gekomen
Vermaelen vind ik niet beter, verder moet Thomas niet in het centrum staan. Geen zekerheidje daar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:13 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij heeft Stam en Vermaeln voor zich. Die zijn beiden toch beter.
Maduro, Heintinga. Saprong komt er ook niet echt doorheen de laatste tijdquote:
Heitinga speelt de laatste twee seizoen echt uitstekend hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maduro, Heintinga. Saprong komt er ook niet echt doorheen de laatste tijd
Ik vind Vermaelen veel meer een centrale verdediger dan een linksback.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:15 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vermaelen moet gewoon linksback gaan spelen. Urby zoals al vaker gezegd naar het middenveld.
Maduro is sterk begonnen dit seizoen en Heitinga heeft een grote dip gehad, maar is er weer helemaal bovenop gekomen. Staat geweldig te spelen de laatste tijd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Sarpong is ook nog maar 19 dus die heeft ook nog wel even de tijd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:20 schreef koningdavid het volgende:
Gregory van der Wiel (Ajax):
Van der Wiel is nog maar 19 en heeft slechts zes officiële wedstrijden voor Ajax achter zijn naam staan. Wat indruk maakte is dat hij in elk van die wedstrijden minimaal een '7' scoorde. Met een flink portie branie en felheid speelt hij vanaf het begin af aan al alsof hij nooit anders gedaan had.
Ondanks zijn, voor een verdediger, gerichte lengte (1.73 m) is hij lastig te kloppen. Hij is snel, fel en verliest geen moment zijn concentratie. Voeg daaraan toe dat hij bezit over een uitstekende techniek en goed schot en je hebt een zeer complete verdediger. Van der Wiel gaat een grandioos verdedigingsduo vormen met Ryan Donk bij Jong Oranje en mag verassend mee naar Peking aan het einde van het seizoen.
Moeilijk te zeggen, maar van der Wiel maakt een grote indruk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:39 schreef Jaaper het volgende:
Wie vinden jullie centraal achterin beter? Vermaelen of van der Wiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |