ik soms...als ze het verdienenquote:
Dan kun je wel bezig blijven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik soms...als ze het verdienen
Zag je hem kijken, die witte dibbes?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef Popples het volgende:
haha lekker naar de zitzakhoop dat ze er veel plezier van hebben.
Al openen we er 10quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef Greys het volgende:
Als dit topic vol is mogen we toch nog wel één na-praat topic openen he?
Anders donderen we meteen in zo'n zwart gat
En dan kunnen we daar nog even alle foto's en filmpjes op een rij zetten voor iedereen die het nog wil zien!
Jij ook voor je donatiequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:54 schreef Maki-maki. het volgende:
Magnifiek!.
Nou het houd wel echt ergens op hoorquote:
Jahoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:57 schreef donroyco het volgende:
Die sigs he... kunnnen die niet gewoon in iets anders veranderd worden?
Ok, ok, ik was iets te enthousiastquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou het houd wel echt ergens op hoor![]()
Maar we hebben ook een gewone slowchat waar na de actie nog gezellige gekletst kan worden![]()
Maar uiteraard kan er hierna nog een after topic geopend worden![]()
Held van mequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef Slush het volgende:
Kunnen er nog ergens extra centjes gestort worden?
De rekening laat ik nog een paar dagen openquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef Slush het volgende:
Kunnen er nog ergens extra centjes gestort worden?
Dat zei ik hem op irc ook al maar hij wil nog een keer doneren blijkbaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was al een held hoor, hij had al gestort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |