De opslagpunten:quote:Wat is het Dieren-Adoptie-Plan?
Met het Dieren-Adoptie-Plan of kortweg DAP worden dierenverblijven gesponsord en zijn de honden en katten die jaarlijks in deze verblijven worden gehuisvest, ook een beetje uw huisdier geworden.
Het centrum is in belangrijk mate afhankelijk van deze ondersteuning, omdat de inkomsten hiervan gebruikt worden om het leefcomfort van de dieren te vergroten.
Zo is de vloerverwarming bij de hondenverblijven aangelegd met dank aan het Dieren-Adoptie-Plan. De airco’s bij de dierverblijven maken het voor de honden en katten met name in de zomer dragelijk.
Ook de aanbouw van buitenverblijven bij de kattenafdeling, zodat de katten heerlijk van de buitenlucht kunnen genieten, is dankzij dit plan tot stand gekomen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:02 schreef Prowl het volgende:
Mn hondjes kijken mij de hele tijd boos aan waar hun zitzakken gebleven zijn![]()
Oei, dat is dus Parkie. De moeder Felix is 20 september overledenquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:32 schreef Nosh het volgende:
Ik moet echt heel erg lachen om die kop van Felix.
Die heeft nu gewoon 3 baantjes om de schulden die ze opgelopen heeft door haar donatie af te betalenquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog 1 klein dingetje dat me een beetje zorgen baart eigenlijk....
FurryRedElmo heeft een vreselijk hoog bedrag gedoneerd, ik heb haar daarna diverse keren gemaild om te bedanken (zelfs om te vragen of ze geen foutje had gemaakt met overmaken!) en heb nooit meer iets gehoord. Ik hoopte/dacht dat ze misschien een paar daagjes weg zou zijn of op vakantie, maar dat is inmiddels al weer 3 weken geleden. Het zal toch wel goed gaan met haar?
Ze lagen buiten in de tuin en lagen er alleen op als de zon scheen en het was vandaag zonnigquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]Agossie! Lagen ze er zelf op dan, of missen ze ze pas nu ze weg zijn en keken ze er daarvoor niet naar om?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:36 schreef Greys het volgende:
Ik denk er zelfs over om via haar bankgegevens (daar staat haar naam en woonplaats) te gaan zoeken en te gaan bellen. Maar dan ga ik te ver he?
Maar jou zijn we niet helemaal kwijt tenminste, gelukkig, ook al is het wat minder, je bent er toch nog gewoon lekker af en toe!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:04 schreef nokwanda het volgende:
hoi beeps. Ben er ook al niet zo heel veel. Eerst door de situatie rondom Rosa en omdat het vreselijk druk is op mijn werk nu. En ook omdat ik weer veel aan het tekenen en schilderen ben ipv fokken
Woeiiiiiiiii Nol!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:32 schreef Nolius het volgende:
FOK!kers halen 1000 euro op voor asiel
Nolius! Toppert!quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:32 schreef Nolius het volgende:
FOK!kers halen 1000 euro op voor asiel
En bedaaaankt! Cheque ligt net in het dashborskastje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:24 schreef Greys het volgende:![]()
Maak je nog even een foto van de volle auto? En de cheque?
Moest ik je nog aan herinneren....
Hoppaaaaaaa, heeft ze net een beetje rust in dr kont, wordt ze weer aan de gang gezet!![]()
ElisaB, jij blijft ook echt een heldinquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb zojuist de rekening van Greys gecheckt; er staat op de kop af een saldo van ¤ 1.000 op
Er was slechts één afschrijving: ¤ 10,95 > kosten van de Postbank.
Kortom: al jullie giften zijn blijven staan waar ze horen (de kosten van de postbank + de aanvulling tot ¤ 1.000 zijn als sluitpost door Greys en Ingetje79 overgemaakt).
Geen speld tussen te krijgen; het klopt als een bus!
Wees trots op u allen en een fijne overhandiging morgen!
PS: Greys, ik heb uitgelogd en de PM met de inlogcode + wachtwoord verwijderd.
Nou, dat valt zeker in deze reuze tegenquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:59 schreef Litso het volgende:
ElisaB, jij blijft ook echt een heldin
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
Doe de cowboylaarzen maar. Kan je Purple af en toe even bij dr bong vandaan schoppen![]()
(Grapje hoor, Purple)
Geeft nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nolius! Toppert!
Sorry voor m'n PM stalkerij heur![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik had me voorgenomen aan het eind vol te storten tot een mooi rond bedrag. Maar iets mooiers dan dit kan ik er niet van maken...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Ik had me voorgenomen aan het eind vol te storten tot een mooi rond bedrag. Maar iets mooiers dan dit kan ik er niet van maken...
Dat was ook de bedoelingquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:06 schreef Greys het volgende:Fijn, toen je zei dat er één dingetje was dacht ik dat er toch nog iets mis was met de rekening,
Zo makkelijk kom ik er niet van af.quote:En het geeft niets, je hebt je bijdrage geleverd door je naam te 'lenen' aan de actie als controleuse
Welkomquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef GlazenKaak het volgende:
(ben hier gekomen via de FP)
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:12 schreef GlazenKaak het volgende:
(ben hier gekomen via de FP)
Jullie zijn geweldig, echt waar![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 @ 22:13 schreef ElisaB het volgende:
De titel klopt niet
Net gecheckt: ¤ 1.250 op de kop af
Ik weet hetquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
Elisa, dit is mijn eigen hondje hoor...
Ik weet een goeie: "Houdoe en bedankt!"quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Oke, nu is het dan echt zover... ik ben in tranen.
ElisaB, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...![]()
I ran out of words like 5 topics agoquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:21 schreef Greys het volgende:
Oke, nu is het dan echt zover... ik ben in tranen.
ElisaB, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen...![]()
Ja.. *wijst naar ElisaB en kan verder even weinig zeggen*quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:24 schreef Dylanesque het volgende:
Maar wacht even, is t echt opeens 1250?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja.. *wijst naar ElisaB en kan verder even weinig zeggen*
![]()
* purplerose paast de tissues door naar Greysquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
* wijst naar mamma-ElisaB, want die is zonder dat ze het (nog) weet een beetje mede-schuldigquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:26 schreef Greys het volgende:
Ja.. *wijst naar ElisaB
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* wijst naar mamma-ElisaB, want die is zonder dat ze het (nog) weet een beetje mede-schuldig
Lekker op tijd schat!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:31 schreef purplerose het volgende:
Kan meneer Ingetje weer opnieuw beginnen
Ik weet het wel zeker....quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
En Elisa...ik geloof dat ik van je hou!![]()
![]()
![]()
knuffelt Greys, wuivt haar koelte toequote:Op vrijdag 21 september 2007 22:44 schreef Greys het volgende:
Nog even hoor...
Ze PMde me gewoon, na de controle van de rekening...
"Ik heb het saldo zojuist met een kwart verhoogd. Go girl!"....![]()
En ik kon spontaan niet meer rekenen van schrik
Wij zoeken nog iemand om het gras te maaien. Is het wat voor je?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:44 schreef purplerose het volgende:
Ik ben bang dat ik een groot gat ga vallen na morgen![]()
![]()
Dan kan ik me tijd beter besteden aan mijn huishouden als ik dat soort klussen zou willen doenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iemand om het gras te maaien. Is het wat voor je?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:48 schreef ElisaB het volgende:
Het schoot me net pas weer te binnen. Maar hierbij mijn oude kater. Uit het asiel van Rotterdam!
Geboren in 1989, sinds 1991 bij mij:
Meet Remie
[afbeelding]
Ja dan kan ik na het maaien van het gras het daarna rokenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:47 schreef Greys het volgende:
Hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Als ze haar bong maar mag meenemen!
Ik heb geen idee, want mijn vader heeft 'm voor me gehaaldquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:49 schreef Greys het volgende:
Och jee, kijk dat smoeltje nou...! Nu zien we wederom waar we het voor doen he
Vertel! Vertel! Waren ze toen ook al zo aardig bij dat asiel? Want het lijken me door de telefoon elke keer echte lieverds!
Wuift ook Ingetje wat koelte toe, we gaan nie flauwvallen he!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit hier met een dikke rooie kop en knalrooie oren![]()
Ben spontaan over m'n moeheid heen! Ik stuiter nog ff door denk ik.
Ga zo eerst maar es een broodje rookworst in de oven gooien. Onze visite zat de hele tijd alleen beneden; ik hing hyper aan de telefoon met Greys en meneer Ingetje moest per direct de cheque aanpassen!![]()
Ben nu ff de pics van de volle auto aan het uploaden!![]()
Ratelde ik zo erg aan de foon?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit hier met een dikke rooie kop en knalrooie oren![]()
Wat een lief verhaal! Kwamen je andere katten ook een asiel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, want mijn vader heeft 'm voor me gehaald
Hij zat samen met zijn broer in het asiel en een collega van paps had broer opgehaald. Toen zat Remie daar in z'n eentjeNou ja, kom dan maar bij tante ElisaB
![]()
En toen kwam Lucky, en toen kwamen Pluim en Sooty, en toen ging Lucky dood, en toen kwamen (en gingen) Pierre, Herman en Dirkje, en toen kwam Pooky, en toen kwam Betsie, en toen kwam tijdelijk mini-poes (inmiddels Jottum)... en nu zijn het er nog 5
De andere 5 auto's zitten morgen net zo propvol, kan je nagaan hoeveel het in totaal is aan spullen!quote:
Mijn linkeroor wordt altijd rood als ik "opgewonden"benquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ratelde ik zo erg aan de foon?![]()
De visite die heel de tijd alleen beneden zat!![]()
![]()
![]()
Ja sorry, heb even iets anders belangrijks!
Ben benieuwd naar je foto's!
Ohhhhhh wat leuk!!! En wat onwijs veel!!!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Dat had je al gezegd!quote:
Nou... om wat je nou weer voor deze actie doet wil ik bij jou wel een keer gras komen maaien hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wij zoeken nog iemand om het gras te maaien. Is het wat voor je?
WTF! Zit ik net weer je FoBo te stalken om je hier heen te lokken, ben je er al!quote:
Het was een nestje van Pluim, maar ze gingen alledrie doodquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:02 schreef Greys het volgende:
En hoezo gingen Pierre, Herman en Dirkje? (Die namen!) Zijn die overleden of waren dat tijdelijke opvangpoezen?
Bang, dik en saai... sjonge... die hielden vast veel van die poesquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was een nestje van Pluim, maar ze gingen alledrie dood
De rest komt zo ongeveer overal vandaan. Twee van Yvonne, één van een mevrouw die 'm niet meer wilde omdat ie zo bang, dik en saai was, één van mensen die dachten dat poes nooit gelukkig zou worden bij ze, één uit de opvang in Zwolle (was over de schutting gegooid en vervolgens zo bang dat niemand haar wilde kiezen).
En ze zijn allemaal even leuk en lief geworden
Hier schuif ik me bij aanquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
De andere 5 auto's zitten morgen net zo propvol, kan je nagaan hoeveel het in totaal is aan spullen!
En ik vind dat je dat stukje over asiels precies goed gezegd hebt. Zo denk ik er ook over. Het blijft ontzettend klote (dat mag ik wel even zo zeggen, toch?) dat asiels en asieldieren moeten bestaan, maar ik hoop dat de honden en poezen heel erg blij gaan zijn met hun bergen nieuwe speelgoed, lekkere manden, heerlijke koekjes (veel!!!!) en zwembadjes en partytent en wat al niet meer!
Wtf zijn dat voor mensenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was een nestje van Pluim, maar ze gingen alledrie dood
De rest komt zo ongeveer overal vandaan. Twee van Yvonne, één van een mevrouw die 'm niet meer wilde omdat ie zo bang, dik en saai was, één van mensen die dachten dat poes nooit gelukkig zou worden bij ze, één uit de opvang in Zwolle (was over de schutting gegooid en vervolgens zo bang dat niemand haar wilde kiezen).
En ze zijn allemaal even leuk en lief geworden
Wouw!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik sta 11.00 beneden je op te wachtenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:29 schreef Greys het volgende:
Heb je nog een verse Ziggy-foto voor ons, MB?
Lieve mensen, ik ga zo (proberen te) slapen.
Ik ben om 11.00 uur bij jou Purple, om vast wat spullen te halen bij je!
En dan om 13.00 uur alle rijders, ik verheug me er op om jullie te zien!
Dan daarna alle geweldige donateurs laten zien hoe hun spullen terecht zijn gekomen...
Morgen wordt een onwijs spannende dag!
hehehehe stuiter ze!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:38 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik stuiter hier nog steeds!![]()
Zit nu met nog steeds shakende handjes een broodje rookworst naar binnen te werken![]()
Heb ook zooooo'n zin in morgen!
Zo alles ff startklaar zetten voor morgen, dat scheelt weer een half uur slaap, dan ff douchen en dan lekker proberen te![]()
Trusten greys.....tot een uurtje of 1![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat valt zeker in deze reuze tegen
Ik heb alleen alle mutaties gedownload en ben ze even doorgelopen. Precies 5 minuten
Maar toch liev dat je het zegt![]()
Ik ben gewoon een softiequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:37 schreef Litso het volgende:
Wat ik bedoel is dat jouw naam opvallend vaak tevoorschijn komt bij wat voor goede doelen of andere nobele acties dan ook..
Zeg ik; ik ben gewoon een softiequote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef nokwanda het volgende:
En don't forget... deze hele actie komt voort uit haar mutsentopicWat was het ook al weer? Ben jij ook zo'n softie als het om dieren gaat? of zoiets
JOU geven we dus theequote:Op zaterdag 22 september 2007 09:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Whaaa! Gezellie! Jullie ook wakker!
Heb net in stuiterbui het huis al gezogen en gedwelid, de wc gepoetst en de kattenbak verschoond!![]()
Nog een half uurtje dan gaan ik. Niet vergeten dat ik m'n slaapoutfit ff verruil tegen gewone kleertjes![]()
Zeg...ik moet ook nog terugrijden en een nachtje doorhalenquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:21 schreef nokwanda het volgende:
Rooibosthee. Met honing, geeeeen suiker
(en wat valeriaan, jullie moeten nog wel kunnen lopen)
Of laat Purple die bong toch maar meenemen
Tot straks Ing! Rij voorzichtig!!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 09:40 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 stapt in de auto...
Tot straks allemaal!![]()
* phluphy gilt!quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:00 schreef Greys het volgende:
Wie dat wil, geef hier even een gil, dan sturen we een PM naar je met de rekeninggegevens.
Heb je Purple zelf ook wel meegenomen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:02 schreef Greys het volgende:
Jill, tot strakjes!![]()
Nosh, goed om te horen dat het allemaal goed is gegaan!
Ik ben net terug van Purplerose, heb vast wat van haar spullen meegenomen. Dat gaan we hier zometeen samen met de andere spullen die hier tot het plafond gestapeld in de gang liggen over drie auto's verspreiden
Heej Tass!quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:28 schreef tass het volgende:
Terug Vind Poes :-D
Jammer dat ik hier niet eerder wat van heb meegekregen.. Wat een geweldige actie en wat een geweldige mensen bestaan er nog!!
Chips.zak en ik zijn de mutsen. Purple Rose de waterpiepquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:19 schreef Litso het volgende:
Purplerose zonder muts en waterpijp?
Bel de telegraaf!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:19 schreef Litso het volgende:
Kopt dan niemand hem in?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:23 schreef Greys het volgende:
Waar blijf die bus nou?![]()
Van links naar rechts Fe2O3, Greys, Purplerose, Ingetje79
[afbeelding]
Wat een leuk rijtje bigsmile's!!quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:23 schreef Greys het volgende:
Waar blijf die bus nou?![]()
Van links naar rechts Fe2O3, Greys, Purplerose, Ingetje79
[afbeelding]
Idemquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:14 schreef Bolletje... het volgende:
Ik lees dit topic vandaag voor het eerst door het nieuws op de frontpage!
Ik wil jullie allemaal even een ontzettende pluim geven, wat een enorm lieve aktie!!
¤ 1250 is geweldig, echt top mensen!
ik vind het meer iets van:quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:50 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Wat een leuk rijtje bigsmile's!!
Veel plezier nog vandaag !!
Jaman, ik was op van de zenuwen dat ik me bong gewoon vergat!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:19 schreef Litso het volgende:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:14 schreef yvonne het volgende:
Wat enorm leuk, zie je wel dat asiel R'dam super is?!
Wat ongelooflijk goed van jullie zeg!
Ik zit helemaal te snotteren
Ik zat net ook helemaal Banjo te knuffelen, die komt daar vandaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]Ik was daar in een soort rush, al die drukte en al die indrukken.
Ik werd pas weer snotterig toen ik mijn eigen hond op de bank zal liggen thuis net, toen kreeg ik ineens zo'n enorme medelijden met de asieldieren. Nog meer dan toen ik daar was!
Anna en ik hadden inderdaad zo moeilijk om te kiezen toen we daar waren. Zoveel lieve beestjes die het gewoon verdienen. Helaas maar plek vooor 1 kat (en die komt uit het asiel in Spijkenisse)quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zat net ook helemaal Banjo te knuffelen, die komt daar vandaan
Mên, je hart draait 6x om hoor.
Dat beest is zo ongelooflijk droog.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:46 schreef Greys het volgende:
Speciaal voor Nosh... Parkie! (uit de openingspost!) en hij keek weer net zo!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:48 schreef Harajuku. het volgende:
Geweldig.
dat is ook wel zo, maar die prachtige rottweiler die ertussen zit slaan jullie compleet overquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:03 schreef Greys het volgende:
Oke, bij Filmpje 3 met de kleine witte hondjes gaat het weer mis hier...
Daar kan ik dus echt niet naar kijken zonder me ontzettend klote te voelen.
Die mocht ook niet geaaid worden, de laatste die dat probeerde heeft nu 7 hechtingen in zijn handquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat is ook wel zo, maar die prachtige rottweiler die ertussen zit slaan jullie compleet over
Het zou belachelijk zijn als jij helemaal hierheen moet komen daarvoor, dus ik zal zelf wel wat regelenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Je reageert later nog wel even als je tijd hebt op mijn PM he?
Ik hoor graag van je!
Laat maar even weten hoe en watquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het zou belachelijk zijn als jij helemaal hierheen moet komen daarvoor, dus ik zal zelf wel wat regelen
ik heb trouwens vandaag een tweede gezwelletje en een knobbeltje ontdekt bij ons Daantjequote:Op zaterdag 22 september 2007 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die mocht ook niet geaaid worden, de laatste die dat probeerde heeft nu 7 hechtingen in zijn hand
Anders hadden we dat ZEKER gedaan, geloof me
Hebben we alquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
*doet melding voor het schouderklopje topic*
Maandag moet hij weer een bloedtest en dan weten we pas meer, hopelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat maar even weten hoe en wat
En ook hoe het met Max gaat, alsjeblieft!
Je moet hem dan toch eens in het gareel slappen want dit kan echt niet puckzzzquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:39 schreef Puckzzz het volgende:
verdorie jongens...ik smelt gewoon bij al die katten
stom vriendje die geen kat wil![]()
Er komt nog 1 set aanquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:45 schreef Greys het volgende:
Purplerose, jouw foto's zijn ook al zo leuk! Was je er al doorheen of komen er nog meer?
Damn, hadden we dat maar eerder geweten zegquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Filmpje nummer 5 bewaar ik voor morgen. Had net een ongeduldige echtgenoot aan de phone, ze zitten op me te wachten![]()
Zat trouwens ff te dineren bij Le Maque in Putten, bel ondertussen ff gezellig m'n kereltje op en zeg voor de grap dat ik een poes heb meegenomen (Balou uiteraard). Zegt ie: "oh, maar we zijn er vanavond niet joh, da's niet handig he!" Niet eens flippen enzo, dus had ik um nou maar meegenomen![]()
Geweldige foto's en filmpjes van een geweldige dag! Ik heb me prima vermaakt met jullie![]()
Tot morgen!
![]()
Dat had ik niet moeten vragen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:54 schreef purplerose het volgende:
Nierfalen, Bowie is dus niet meer
quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:10 schreef Litso het volgende:
Bowie
Leuke foto's en verhaaltjes trouwens, de filmpjes kan ik nu even niet kijken. Maareh, hotdogs eten terwijl je naar een asiel gaat?![]()
ik wou echt dat ik de tijd had om een tweede hond op te voeden. maar met een 40 urige werkweek én mijn fotografie kan ik de tijd gewoon niet opbrengenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:11 schreef Greys het volgende:Wat zijn ze lief. En wat zijn ze zielig...
Ik vond het ook zo sneu voor de honden die al wat ouder zijn en gedragsproblemen hebben. Die zie ik nou niet zo snel uitgekozen worden.
Maar wat wel heel fijn was om te zien dat ze echt omstebeurt, ook toen wij er waren, op het buitenveld mochten, lekker even uitwaaien. En ze werden allemaal supergoed uitgelaten en er mee gewandeldIk hoop dat ze snel op onze lekkere dekens mogen gaan liggen.
jah we zijn niet allemaal van dequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:17 schreef McKillem het volgende:
Toffe actie.Dit blijkt maar weer dat er ook nog fokkers uit ander hout gesneden zijn.
![]()
Nah, that's okay. Bowie kan er ook niets aan doen. Heb trouwens een topic over Max geopend, makkelijker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:00 schreef Greys het volgende:
Dat was dus ook precies de reden dat ik het niet genoemd had in mijn stukje
Maar met Max komt het goed Hara, dat hoop en denk ik. Anders had de DA hem toch niet met jullie mee naar huis laten gaan? Dan hadden ze hem daar gehouden, hoop ik, als hij zeer ernstig meer hulp nodig had
Dat doe ik óók.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
jah we zijn niet allemaal van de
!!11!!EINS!!EINS!1!LOLLER!!PWND!!!WTFBBQ!!FTW!!!111!!! categorie
ik soms...als ze het verdienenquote:
Dan kun je wel bezig blijven.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:23 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik soms...als ze het verdienen
Zag je hem kijken, die witte dibbes?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:38 schreef Popples het volgende:
haha lekker naar de zitzakhoop dat ze er veel plezier van hebben.
Al openen we er 10quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:28 schreef Greys het volgende:
Als dit topic vol is mogen we toch nog wel één na-praat topic openen he?
Anders donderen we meteen in zo'n zwart gat
En dan kunnen we daar nog even alle foto's en filmpjes op een rij zetten voor iedereen die het nog wil zien!
Jij ook voor je donatiequote:Op zaterdag 22 september 2007 20:54 schreef Maki-maki. het volgende:
Magnifiek!.
Nou het houd wel echt ergens op hoorquote:
Jahoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:57 schreef donroyco het volgende:
Die sigs he... kunnnen die niet gewoon in iets anders veranderd worden?
Ok, ok, ik was iets te enthousiastquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:08 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou het houd wel echt ergens op hoor![]()
Maar we hebben ook een gewone slowchat waar na de actie nog gezellige gekletst kan worden![]()
Maar uiteraard kan er hierna nog een after topic geopend worden![]()
Held van mequote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef Slush het volgende:
Kunnen er nog ergens extra centjes gestort worden?
De rekening laat ik nog een paar dagen openquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:09 schreef Slush het volgende:
Kunnen er nog ergens extra centjes gestort worden?
Dat zei ik hem op irc ook al maar hij wil nog een keer doneren blijkbaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij was al een held hoor, hij had al gestort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |