quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef MetalSonic het volgende:
ullie zijn toch vanuit Afrika enzo naar de USA gekomen
Ben je ooit naar school gegaan gastquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef MetalSonic het volgende:
stelletje links boom knuffelaars hier, verdiep je in het nieuws en zie dat ze vaak de slachtofferrol aannemen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef ikJur het volgende:
ik vind dat amerikanen niet zo moeten zeiken en het land terug moeten geven aan de indianen
Mag ik vragen hoe lang je ooit zelf in Amerika gewoond hebt om daar een goed oordeel over te geven?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:12 schreef MetalSonic het volgende:
stelletje links boom knuffelaars hier, verdiep je in het nieuws en zie dat ze vaak de slachtofferrol aannemen.
Je hoeft er niet te wonen om een beeld te vormenquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:13 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe lang je ooit zelf in Amerika gewoond hebt om daar een goed oordeel over te geven?
Ja duh als je met z'n 6'n iemand in elkaar slaat, pffquote:De zes zwarte leerlingen, ook aangeduid als de 'Jena 6', sloegen in december een blanke klasgenoot in elkaar.
Ik lees ook veel nieuws en heb een andere conclusie. Ik vind het nogal een domme opmerking, dat is net zoals tegen Nederlanders zeggen dat ze maar lekker moeten oprotten als ze zich buiten gesloten voelen. Verder is discriminatie nog aan de orde van de dag, alleen zit het zo mooi verpakt in een aantal lagen alleen komt het af en toe naar buiten (bij de orkaan kathrina bijvoorbeeld).quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:16 schreef MetalSonic het volgende:
Je hoeft er niet te wonen om een beeld te vormen. Lees de fok frontpage/ de krant ( NRC/ de volkskrant) maar ook de "simpele krantjes " a ka spits/ metro af en toe CNN en je ziet het terugkomen. Tja er zijn ook veel die gewoon blij zijn met wat ze hebben en hard werken enzo
![]()
lekker nummer vage video clipquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:29 schreef seto het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=oHg5SJYRHA0
In dit filmpje wordt er goed uitgelegd hoe het met racisme staat in de Verenigde Staten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |