Thx man! das idd wel redelijk. Ik snap r niks van want hoe ik die Firefox extensie ook configureer ik krijg altijd andere waarde.quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:36 schreef MacMauser het volgende:
[..]
150 hatstats, best netjes! (tegenstander 135)
Zonder die spelers moet ik wel de 240-250 hatstats kunnen halen. Bovendien staan er nog wat trainees te trappelen om naar het eerste door te stoten. En ik heb een WC spits op de bank. Ik kan het wel hebben denk ik. Misschien dat ik wel wat versterking aanschaf achteraf, maar dan zorg ik ervoor dat de loondruk minder is.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:40 schreef nicomart het volgende:
Heb je die spelers niet nodig dan voor als je in V zit?
Met de verkoop van deze spelers heb ik geld om mijn Uitmuntend XP, goed leiderschap FC komend seizoen aan te stellen. Dat moet de TS ook goed doen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:41 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Mijn loon heb ik bewust laag gehouden (93k) Ik ben wat meer aan t rommelen met mijn teamgeest. DIe is nu "In de wolken" en haal daardoor 230-240 hatstat en daardoor pak ik dus normaal gesproken de concurentie. Ik heb wle wat geld achter de hand, maar te weinig om echt iets mee te gaan doen. Divisie V wordt dus een moeilijk verhaal. Ik ben eigenlijk nog gewoon te kort bezig (2 jaar, en niet in staat om full-time te hattricken, want dan zou t wellicht wel kunnen) om volwaardig div V ploeg te zijn. Ik durf t iig wel aan en we zien t volgend seizoen dan wel...
Ik ben er nog niet hequote:Op maandag 1 oktober 2007 16:37 schreef Verbal_Kint het volgende:Scudraket, knap om uit die lastige VI te komen!!
Volgens mij zou je je in mijn IV ook met gemak handhaven, en dat is gem. helemaal geen slechte IV
Volgens mij mag jij geen punt meer verliezen om niet rechtstreeks te promoveren!quote:Op maandag 1 oktober 2007 18:11 schreef nicomart het volgende:
hmm ik heb zelf 1 keer verloren en 1 keer gelijk gespeeld. Ik zou dus nog 2 keer gelijk mogen spelen maar iig geval niet verliezen
quote:Transfers for Jonas Pecker-Zörner
Date From To Price TSI then
01-10-2007 Real Club de Cul Tridente F.C. 703 001 ¤ 2 270
25-09-2007 Die Hyracs Real Club de Cul 430 000 ¤ 2 060
Hallo & Welkom!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:16 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Is er al een versie van HAM of een ander programma dat statistieken bijhoud van je jeugdteam? Of moet je zelf alles in excel verwerken?
mvg
ender_wiggin alias Dasphantom manager van F.C. Gokwerk
quote:30-09-2007 Team reached an average match rating of formidable 17 7032
Zelf ken ik het programma niet, dus ik weet niet hoe het functioneert en of het goed werkt, maar je zou deze site eens kunnen proberen:quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:16 schreef Ender_Wiggin het volgende:
Is er al een versie van HAM of een ander programma dat statistieken bijhoud van je jeugdteam? Of moet je zelf alles in excel verwerken?
mvg
ender_wiggin alias Dasphantom manager van F.C. Gokwerk
Als je maar wint!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:02 schreef Jonks het volgende:
Jammer genoeg kan ik er Woensdag niet bij zijn tot het einde.. maar mooi gaat het worden!
Michael Funcke (coach van FC der freddy sinds 2005) :
"Sir, could we try for 100*+ next wednesday?"
Jonks:
"Sure, consider it done"
Michael Funcke
", I like!"
http://www.databased.at/hattrick/x-files/quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:00 schreef Outpost76 het volgende:
Wat was die site ook alweer waar je kon zien wat een future Coach nodig had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |