Haalt 6* op de vleugel.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Milo Acda en hij is 17 jaar.
Volgens mij is deze speler hopeloos op het gebied van Passen. Coach dit jongetje goed en je krijgt een spelertje dat in 'no time' zwak op het gebied van Positiespel wordt! Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel ongeveer redelijk zijn.
Geven we hem een contract, baas?
Komt inderdaad door de conditie. Maar deze zou binnen een aantal weken op goed of uitstekend moeten staan.quote:Op zondag 30 september 2007 15:02 schreef ScudRaket het volgende:
TSI nogal laag als je het mij vraagt
Lekkere keeper heb jequote:Op zondag 30 september 2007 21:09 schreef Anno20 het volgende:
hmmm, al wedstrijden lang geen tegendoelpunt en nu 1tje tegen een botteam...
'Wat als pass vanaf de eigen helft bedoeld was, rolde geheel onverwacht het doel in zonder dat iemand er nog aankwam:'
wat een belachelijke goal
zelfde verhaal, 4-0 gewonnen, wel bijna hatstatsrecord met PIC maar mijn directe concurrent won met 8-1...doelsaldo kan beslissend zijn en dat wordt nu een moeilijk verhaalquote:Op zondag 30 september 2007 22:38 schreef Wurdsje het volgende:
'slechts' 6-0 gewonnen van een bot.. beetje tegenvallend vandaag maar goed wel weer 3 punten...
Heeft even geduurd geloof ik, maar feliquote:Op zondag 30 september 2007 22:01 schreef ScudRaket het volgende:
Kampioenen, Kampioenen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De concurrent in eigen stadion met 7-2 vernederen, dat is pas kwaliteit!
Nu nog directe promotie vaststellen, maar gezien het feit dat ik daarop voor de wedstrijd al 3 punten voor lag, mag dat geen probleem zijn in de laatste wedstrijden.
12 seizoenenquote:Op zondag 30 september 2007 23:34 schreef Lennox het volgende:
[..]
Heeft even geduurd geloof ik, maar feli
Zijn vorige eigenaar heeft wel een flink verlies gemaakt van 4.7 miljoenquote:
De belangrijkste steunpilaar van een counteropstelling.quote:
Nee, de teamgeest wordt in het tussenseizoen gereset...quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:07 schreef Ender_Wiggin het volgende:
In de regels van Hattrick staat dat sommige psychologische effecten tussen de seizoenen in gereset worden, geld dit ook voor teamgeest? Of kun je bijv. een seizoen lang piccen (als je toch al niets meer kunt winnen) om zo met een veel hogere teamgeest aan een nieuw seizoen te beginnen?
Ik gok dat je twee en drie bedoelt?quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:03 schreef nicomart het volgende:
sta nu 7 punten los op de nummers 1 en 2!!
Nog 9 punten te verdelen dus officieel is het nog niet.. Maar het moet nu toch gaan lukken.. eindelijk kampioen!!
nou ja.. 7 op de nummer 2 en 8 op de nummer 3 inderdaadquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik gok dat je twee en drie bedoelt?.
Ik heb 5-0 verloren van de koploper met PIC. Komende twee weken worden spannend, vier punten moet wel kunnen echter. En dat zou automatisch leiden tot lijfsbehoud..
quote:Karel Santander (65492458)
25 jaar en 5 dagen, goed in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Volgende verjaardag: 16-01-2008
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 69 450
Loon: 30 204 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: formidabel
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: uitstekend
gaat de goede kant op me die HT servers.Nu moeten ze nog wat aan die verschrikkelijke ME doenquote:In de afgelopen maand leverde Hattrick 100% uptime. Je Hattrick Supporter-abonnement is automatisch verlengd met 0 uur en 0 minuten, als compensatie voor ongeplande downtime. Graag zeggen wij je in alle bescheidenheid dank voor je steun. Die maakt het ons mede mogelijk om het spel te onderhouden en verder te ontwikkelen
700kquote:Danny van Harinxma thoe Slooten
TSI = 84 140 , 29 years and 18 days, solid form
Has passable experience and disastrous leadership abilities [Head]
Stamina: solid Keeper: disastrous
Playmaking: extra-terrestrial Passing: poor
Winger: weak Defending: weak
Scoring: weak Set pieces: passable
voor 1.3 miljoenquote:Ruud-Jan Gravenstein
TSI = 113 960 , 23 years and 107 days, solid form
Has weak experience and weak leadership abilities [Powerful]
Stamina: excellent Keeper: disastrous
Playmaking: poor Passing: poor
Winger: weak Defending: weak
Scoring: extra-terrestrial Set pieces: weak
Wat zijn de loonkosten van die 2e?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:41 schreef ScudRaket het volgende:
Nog ff wat spelers spammen, deadline donderdag:
[..]
700k
en:
[..]
voor 1.3 miljoen
52k/weekquote:
quote:Tudorel Grigoroscutã (112693750)
22 jaar en 21 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider.
Volgende verjaardag: 31-12-2007
Nationaliteit: România
Total Skill Index (TSI): 14 630
Loon: 7 116 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: United Black Panthers
Waarschuwingen: (geschorst)
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: wonderbaarlijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
hmmm mischien als ik wat budget in me loonkosten over houquote:
Ben voor werk in San Francisco (jaja, life is a bitch) en London geweest....quote:
Dank je! Ik moet alleen wel wat aan mijn 319k loon doen, vandaar dat de bovenstaande spelers met gecombineerd 108k salaris mogen vertrekken. Hun verlies kan ik wel opvangen in de strijd voor directe promotie.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:45 schreef MacMauser het volgende:
Feli met je overwinning ScudRaket! Mooie ploeg heb je ook om div V in te gaan.
Ik heb voor directe promotie nog 6 punten nodig, maar heb een heel wat mindere ploeg dan jij...
OMG, die wedstrijd van jonks van woensdag wordt echt een battle of the greatest!
Mijn loon heb ik bewust laag gehouden (93k) Ik ben wat meer aan t rommelen met mijn teamgeest. DIe is nu "In de wolken" en haal daardoor 230-240 hatstat en daardoor pak ik dus normaal gesproken de concurentie. Ik heb wle wat geld achter de hand, maar te weinig om echt iets mee te gaan doen. Divisie V wordt dus een moeilijk verhaal. Ik ben eigenlijk nog gewoon te kort bezig (2 jaar, en niet in staat om full-time te hattricken, want dan zou t wellicht wel kunnen) om volwaardig div V ploeg te zijn. Ik durf t iig wel aan en we zien t volgend seizoen dan wel...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:10 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dank je! Ik moet alleen wel wat aan mijn 319k loon doen, vandaar dat de bovenstaande spelers met gecombineerd 108k salaris mogen vertrekken. Hun verlies kan ik wel opvangen in de strijd voor directe promotie.
Zoals je al zegt, dat houd je toch..quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:40 schreef nicomart het volgende:
Heb je die spelers niet nodig dan voor als je in V zit?
Ik haal momenteel zo'n 230 hatstats voor een uitwedstrijd. Thuis zullen dat er nog een paar meer zijn.
Is dat voldoende om mee te kunnen in V?
Overigens zit promotie er nog niet helemaal in. Kan volgende week wel kampioen worden, maar heb nu nog te weinig doelpunten voor rechtstreekse promotie. En door nog wat sterke tegenstanders in de laatste 2 wedstrijden wordt het lastig om geen punten meer te verspelen. Een P/D duel zal wel erg zwaar worden.
Eigenlijk is het gek natuurlijk dat sterke teams in een zwakke competitie het veel makkelijker hebben als een sterk team in een sterke VI. Maar ja, dat hou je blijkbaar toch..
quote:Op zondag 30 september 2007 14:21 schreef RealBizkit666 het volgende:
Mijn gepromoveerde jeugdspeler. Hij haalde 7 sterren op het middenveld maximaal.
[..]
2-1 gewonnen. Geen idee over mn hatstats.quote:Op zondag 30 september 2007 22:23 schreef Egamer het volgende:
4-0 gewonnen, 131 HatStats, nieuw record.Nieuw middenveld record: zwak (hoog). Gaat goed!
150 hatstats, best netjes! (tegenstander 135)quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
2-1 gewonnen. Geen idee over mn hatstats.MAAR ook een mid record van Zwak hoog
![]()
Hierzo: http://www.logodesignershattrick.org/quote:Op zondag 30 september 2007 18:28 schreef Yurzinho het volgende:
Heeft iemand goede contacten met een logo-maker? Of is iemand er zelf een? Ik zou graag een ander willen...
quote:Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: matig (zeer hoog)
Centrale verdediging: matig (hoog)
Linkerverdediging: matig (zeer hoog)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: matig (zeer hoog)
Linkeraanval: redelijk (zeer hoog)
HatStats 158
Verdediging 59
Middenveld 39
Aanval 60
Forum Opties | |