Ik ben ook net aan het ontbijten. Was ook terug mijn bed in. Vannochtend werd ik wakker gebeld door een monteur voor iets in huis en zo..quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:
zo net ontbeten, was nog ff terug naar bed gegaan
hoef pas over 3 uur naar school
denk dat het een lichte lunch word (appel en peer) omdat ik nu zo laat ontbeten heb en om half 6 alweer avondeten
waarom lag je niet in mijn bed :pquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ben ook net aan het ontbijten. Was ook terug mijn bed in. Vannochtend werd ik wakker gebeld door een monteur voor iets in huis en zo..
Ik ga denk ik ook licht lunchen. Nu aan de magere Yoghurt met crusli. Straks terug van sporten, twee sneetjes brood met beleg en vanavond een stuk vlees. Heb ik al heel lang niet gehad....
Laatste tijd veel vis en groente en kip. Ik denk dat ik iets van magere runderlappen ga halen en wat groente en aardappelen.
Jeetje. Sterkte joh!quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, blindedarmontsteking is al uitgesloten. Maar symptoom van dikkedarmkanker is ook heel veel afvallen, heb alle symptomen ervan. Dokter zegt ook dat ik er rekening mee moet houden dat ik het heb, maar ik blijf hopen dat het niet zo is.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:23 schreef Miss_S het volgende:
[..]
waarom lag je niet in mijn bed
ik heb ook ontbeten met magere yoghurt
avondeten zal wel een hamburger van de grill worden op een broodje en salade
Ik ook! Lekker hardlopen!quote:
Tip voor de blaren: plak een blaarpleister, en daarover sporttape. Daardoor blijft een pleister onder alle omstandigheden zitten (zelfs toen we een hele dag door een rivier liepen op onze bergschoenen en een meisje dr hele voeten oplagen.) Tape is echt ideaal spulquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had vorige week trouwens een blaar. Die heb ik doorgeprikt, maar het wondje blijft, want dat gaat natuurlijk steeds weer opspelen, zodra ik weer ga hardlopen. Heb ook al blarenpleisters geprobeerd, maar die blijven nog geen blauwe maandag zitten.
Woon jij nog thuis???quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:24 schreef Dizer het volgende:
Mijn eten is niet lekkerMoeders vond het nodig om het vlees te bakken en zo... ze houdt niet van rood vlees, dus ik zit nu een schoenzool a la entrecote te eten met slappe peultjes, harde aardappelen en een overheerlijke rode wijnsaus*
ja duh, die heb ik zelf gemaakt
Helaas welquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Woon jij nog thuis???
* conleche spiekte in fobo en zag geboortejaar '81
Heerlijk toch, vroeg opstaanquote:Op woensdag 26 september 2007 08:09 schreef Viking84 het volgende:
Nou, wat een activiteit op de vroege morgen.
Hoe ging het hardlopen, Alcarin?.
Hoe leuk volleybal ook is, als je zaterdag foto's moet laten maken vanwege een mogelijke breuk zou ik donderdag niet gaan volleyballen. Als er dan wat is maak je het alleen maar erger. Met als mogelijk gevolg dat je misschien wel langer dan die 6 weken niet mee kan doen.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:10 schreef StefanieV het volgende:
Pff, ik ben dan niet gaan volleyballen en ik mis het. Ik hoop dat ik donderdag wel kan gaan.. Hopen dat de pijn wat over is enzo..
Zaterdag dan foto's nemen, ik hoop dat er niets gebroken is ofzo, anders mag ik 6 weken niet volleyballen.. Veel te lang.
Dan moet je juist oppassen, want dan voel je het minder goed. Zo is het erg makkelijk om de boel erger stuk te maken dan het al isquote:Op woensdag 26 september 2007 10:06 schreef StefanieV het volgende:
Nu neem k wel ontstekingsremmers en pijnstillers, maar dan nog.
Dat dacht ik ook al. Ik ben er overigens tegen om zo iets te nemen, maar als de dokter het aanraadt, doe ik het maar he. Waarom ga ik anders naar de dokterquote:Op woensdag 26 september 2007 10:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dan moet je juist oppassen, want dan voel je het minder goed. Zo is het erg makkelijk om de boel erger stuk te maken dan het al is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |