Gezellig weerquote:Op donderdag 27 september 2007 08:45 schreef masmax het volgende:
Beste azijnpisser,
Een knappe contatering, hij slaat alleen helemaal ergens op! Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet. Maar jij klinkt aardig gefrustreerd! Ik ben midden 40, dit is de 1e keer dat ik lijn, het is ook de eerste keer dat het nodig is en ben dus erg blij met die 1,7 kilo!
de groeten, succes in de bieb, daar zul je het vinden!!
Goh, ik weet eigenlijk vrij zeker wie van de twee gefrustreerd isquote:Op donderdag 27 september 2007 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Nou sodeju zeg, als ik dit zo lees, vraag ik me af wie van ons tweeën eigenlijk gefrustreerd is. Maar als je toch geen nuttige bijdragen kunt leveren hier, verwijs ik je graag naar het Sonja Bakker-topic!
Ach ja, midlife crisis enzo. Het moet best beangstigend zijn om je lichaam rond je 40e te zien uitdijen, terwijl je altijd slank was en niets anders bent gaan doen dan vroegerquote:
Laten we maar niet terug gaan happen, m'kay?quote:Op donderdag 27 september 2007 08:51 schreef Viking84 het volgende:
Ach ja, midlife crisis enzo. Het moet best beangstigend zijn om je lichaam rond je 40e te zien uitdijen, terwijl je altijd slank was en niets anders bent gaan doen dan vroeger. Ik zag gisteren Loretta Schrijver tijdens de Nationale Geheugentest. Die is ook flink aangekomen.
volgens mij is dat op elke leeftijd beangstigendquote:Op donderdag 27 september 2007 08:53 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Laten we maar niet terug gaan happen, m'kay?![]()
Het is op je 20e trouwens ook best beangstigend om je lijf te zien uitdijen![]()
Ja, maar op jonge leeftijd blijf je meer 'vanzelf' slank. Het is gemakkelijker om slank te blijven. Mijn moeder is 64, doet nog precies hetzelfde als vroeger, maar toch was ze jarenlang 60 kg en is ze nu 80 kg.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:55 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij is dat op elke leeftijd beangstigend
maar gelukkig kan je er genoeg aan doen
Ik wil mezelf nog steeds wijsmaken dat mensen dan toch echt iets anders doen (minder bewegen bv). Ik weiger te accepteren dat je door alleen ouder worden 20 kg aankomtquote:Op donderdag 27 september 2007 08:59 schreef Viking84 het volgende:
Ja, maar op jonge leeftijd blijf je meer 'vanzelf' slank. Het is gemakkelijker om slank te blijven. Mijn moeder is 64, doet nog precies hetzelfde als vroeger, maar toch was ze jarenlang 60 kg en is ze nu 80 kg.
De meeste mensen, vooral diegene die lichamelijk werk hebben gedaan komen aan omdat ze stil gaan zitten. Mijn vader en moeder zijn bijvoorbeeld actief elke dag gaan fietsen sinds zij met pensioen zijn en worden alleen maar slanker. Als je minder beweegt moet je ook minder eten. Niet dat ik dat zo fantastisch doe, maar zo zou het moeten.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:00 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik wil mezelf nog steeds wijsmaken dat mensen dan toch echt iets anders doen (minder bewegen bv). Ik weiger te accepteren dat je door alleen ouder worden 20 kg aankomt![]()
Mijn ouders zijn trouwens 55 en 60, en nog steeds even slank als toen ze 20 waren, dus er is hoop![]()
In dat geval mijn oprechte excusesquote:Op donderdag 27 september 2007 09:03 schreef masmax het volgende:
Nee het is een nuttige bijdrage om te zeggen dat je naar de bieb gaat! Het is gewoon vervelend als je enthousiast iets komt vertellen en een ander weet je meteen in een hokje te stoppen en je te veroordelen: "Altijd grappig trouwens, die sonjabakkeraars die hier even komen vertellen hoe snel ze wel niet afvallen en daarmee willen impliceren dat wij kennelijk iets niet goed doen". Vandaar deze reactie!
Wat geweldigquote:Op donderdag 27 september 2007 08:31 schreef Plukie86 het volgende:
Pffffffff ik heb spierpijn! Gister met een vriendinnetje een heel stuk hardgelopen, wel drie kwartier.Tussendoor 3 keer even gewandeld. Het ging best goed, alhoewel we het tempo er behoorlijk in hadden. Zij kan het hele stuk in 1 keer lopen, en ik wilde niet echt voor haar onder doen. Ben best wel n beetje trots op mezelf dat ik, na net weer begonnen te zijn met lopen, alweer zo'n stuk kan lopen.
![]()
![]()
Volgende week weer.![]()
Dat gaat sneller dan je denkt!! Je zal versteld staan!quote:Op donderdag 27 september 2007 09:30 schreef Alcarin het volgende:
Trouwens..
[..]
Wat geweldig![]()
Dat niveau hoop ik ooit ook nog eens te bereiken![]()
klopt jaquote:Op donderdag 27 september 2007 08:31 schreef Plukie86 het volgende:
@ Sylvana: vandaag uitslag toch? Ik hoop voor je dat het meevalt.
Daar trekken vrouwen toch aan het kortste eind. Door alle hormonale veranderingen komen 'we' na ons 45ste levensjaar weldegelijk vanzelf aan door het ouder worden, ook al blijft de dosis eten en bewegen gelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:06 schreef masmax het volgende:
Ouder worden is dus niet vanzelf dikker worden, wel als je je niet aan de verhouding bewegen/eten houdt!
zit ook al de hele middag aan haar te denkenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En sylvana weet je al meer?
Ja dat was ook zo'n beetje mijn eerste gedachte toen ik computer aanzette ... blijf wel gewoon duimen voor goede uitkomstquote:Op donderdag 27 september 2007 15:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
En sylvana weet je al meer?
Ben ik nou de enige die de bios niet associeert met eten? Ik haal bijna nooit iets als ik naar de film ga, iig niet uit mezelf.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zit ook al de hele middag aan haar te denken
ik denk trouwens dat ik 10 kilo aankom vandaag
eerst vanmorgen een medestudent jarig dus mini appelflap
nu kom ik net op stage is een kindje jarig dus krijg ik een stuk chocola
en vanavond naar de bios
Wat M&M's of popcorn is vaak wel lekker hoor, gewoon iets te knabbelen hebbenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:52 schreef omearos het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die de bios niet associeert met eten? Ik haal bijna nooit iets als ik naar de film ga, iig niet uit mezelf.
Maargoed, ik associeer de bios weer met spelletjes doen op de DS tijdens de pauze![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |