Toen ik in Belgie was ook niet want ik ben nu anderhalve week aan het lopen en eigenlijk heb ik volgens Evy er al 3 weken opzitten. Maar ik kom pas om een uur of 6 à 7 uit de galerie en dan kan ik niet én gaan rennen én naar de sportschool, moet een keuze maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:52 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik doe eigenlijk nooit twee rust dagen
heb tot nu toe alles met een rustdag gedaan behalve die 5 dagen vakantie en 5 dagen dat ik ziek was
Scheer en Foppen, 30 euro, 2 gigquote:Op woensdag 26 september 2007 18:04 schreef loveli het volgende:
Ik heb nog nooit hardgelopen met muziek, ik liep juist altijd op het ritme van mijn ademhaling (of ik haalde adem op het ritme van het lopen). In het begin altijd op twee stappen inademen, vier stappen uitademen. Na een tijdje werd het 2:3 of 2:2. Hoe beter ik mijn ademhaling onder controle had, des te langer hield ik het vol.
Mijn hardloopschoenen zijn binnen (Asics, het enige merk waarop ik goed loop, gekocht voor 42 euro) en de lessen van evy zijn binnen. Nu nog ergens een goedkope mp3-speler kopen, ik heb het tot nu toe niet nodig gevonden zo'n ding aan te schaffen.
toch wel veel verschillende he?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Dui-Zend buikspieroefeningen gedaan!!!
Mijn trainer is een held
Nog even over die trainer, daar ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar. Hoe gaat dat precies in zijn werk en hoeveel kost dat? Komt ie je dan ophalen of trainen jullie samen in de sportschool?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:27 schreef Duderinnetje het volgende:
Dui-Zend buikspieroefeningen gedaan!!!
Mijn trainer is een held
We trainen in zijn sportzaaltje (speciaal voor dit doeleinde) in Groningen. Voor mij ideaal, want het zit bij me in de straat. Hij stelt een trainingsprogramma samen, gebaseerd op je doelstellingen (afvallen/aankomen/bodybuilden/trainen voor bijv. een marathon etc). Desgewenst geeft hij ook voedingsadviezen.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Nog even over die trainer, daar ben ik eigenlijk wel heel nieuwsgierig naar. Hoe gaat dat precies in zijn werk en hoeveel kost dat? Komt ie je dan ophalen of trainen jullie samen in de sportschool?
Ja een heel programma.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
toch wel veel verschillende he?
want 1000 dezelfde hebben geen nut
Dat klinkt inderdaad heel aantrekkelijk en ik vind het helemaal niet duur!! (betaal voor mijn sportschool nog meer, iets van 53 euro per maand!)quote:
Af en toe kan ik stilte wel waarderen, ik gebruik mijn ipod eigenlijk alleen om herrie te camoufleren in de trein/metro. Maar vooral 's ochtends, als je buiten bent zonder lawaai om je heen, dat is gewoon geweldig. Daar wil ik geen muziek doorheenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:42 schreef conleche het volgende:
@Alcarin: jij zei ergens dat je liever geen muziek op je oren had tijdens het hardlopen, maar ga je dan niet heel erg luisteren naar je ademhaling? Ik vind het fijn dat ik die niet hoor door de muziek, bovendien loopt het ook fijn en soepeler op het ritme. Ook moest ik lachen om je mailtje bij het ochtendgloren dat je wilde dat het licht was, ik realiseerde me nog eens des te meer dat er echt ochten- en avondmensen bestaan. (Het moge duidelijk zijn dat ik zelf tot het laatste ras behoor)
Tof, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 27 september 2007 07:55 schreef masmax het volgende:
1,7 kilo vanaf zondag met Sonja Bakker lalalala
lolquote:Op donderdag 27 september 2007 07:57 schreef Alcarin het volgende:
Ik zou dan echt niet meer lalalala doen, maar ieder z'n hobby he![]()
Ach ja, we kijken over een jaar nog wel eensquote:Op donderdag 27 september 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
Altijd grappig trouwens, die sonjabakkeraars die hier even komen vertellen hoe snel ze wel niet afvallen en daarmee willen impliceren dat wij kennelijk iets niet goed doen.
Beste azijnpisser,quote:Op donderdag 27 september 2007 08:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lol.
Altijd grappig trouwens, die sonjabakkeraars die hier even komen vertellen hoe snel ze wel niet afvallen en daarmee willen impliceren dat wij kennelijk iets niet goed doen.
Oh ja, goedemorgen. Ben alweer druk bezig en straks even naar de bieb
.
Nou sodeju zeg, als ik dit zo lees, vraag ik me af wie van ons tweeën eigenlijk gefrustreerd isquote:Op donderdag 27 september 2007 08:45 schreef masmax het volgende:
[..]
Beste azijnpisser,
Een knappe contatering, hij slaat alleen helemaal ergens op! Iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet. Maar jij klinkt aardig gefrustreerd! Ik ben midden 40, dit is de 1e keer dat ik lijn, het is ook de eerste keer dat het nodig is en ben dus erg blij met die 1,7 kilo!
de groeten, succes in de bieb, daar zul je het vinden!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |