Ik dacht al dat met name jij dat zou kunnen denken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Ik zat al te denken, jij bent lekker aan het associëren![]()
lekker hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:24 schreef starla het volgende:
aardappel
Ooit ben ik in Auswitz geweest, denk het meest indrukwekkende en imposante wat ik ooit gezien heb. Ik kan er persoonlijk niet met mijn hoofd bij dat er mensen zijn die de holocaust ontkennenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik dacht al dat met name jij dat zou kunnen denken...
Ik ben 4 weken geleden in Westerbork geweest en vond het, alhoewel er van het kamp zelf nagenoeg niets meer over is, buitengewoon interessant en imposant.
Theresiënstadt, Dachau en Bergen Belsen (??? - in de buurt van Hamburg in ieder geval, bij de Luneburger Heide toen ik in dienst zat) heb ik ook bezocht. Op één of andere manier moet ik dat soort plaatsen altijd bezoeken als ik er in de buurt ben...quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:47 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
Ooit ben ik in Auswitz geweest, denk het meest indrukwekkende en imposante wat ik ooit gezien heb. Ik kan er persoonlijk niet met mijn hoofd bij dat er mensen zijn die de holocaust ontkennen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:55 schreef MadMaster het volgende:
Eieren niet het hele ei
Olie
Zout
Suiker
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:59 schreef MadMaster het volgende:
Eigeel uiteraard
of je het wil of niet...het punt krijg jequote:Op vrijdag 21 september 2007 18:00 schreef MadMaster het volgende:
Trut, wel dus het eigeel, ik ben goed bzig...![]()
Heeft niets met Uri Geller te maken...quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:07 schreef RedWind het volgende:
amusebestekdelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |