SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geantwoord hebt kun je de spoiler checken.Er is een tunnel aan het eind van het licht.
-- I wanna be alone. I'm a doughnut, in a pack of twelve --
Tweede deel llijkt er op, eerste deel niet.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:51 schreef Flitspaal het volgende:
Leonidas Domesticas?
Hmm, Ik moet zo weg. Het antwoord is Felis domesticus, tegenwoordig is deze vervangen door Felis catus.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:06 schreef Flitspaal het volgende:
Felix Domestic?
dan heb ik ook wel recht op 1/3 puntje vind ikquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:09 schreef RedWind het volgende:
[..]
tegenwoordig is deze vervangen door Felis catus.
Dus jullie zaten er met z'n tweeen dicht bij. Verdeel de punten zou ik zeggen.
Het laatste antwoord had ik niet gezien, dus ik bedoelde jou.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:10 schreef starla het volgende:
[..]
dan heb ik ook wel recht op 1/3 puntje vind ik![]()
Wel een beetje prut dit, of ligt dat aan mij???quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:19 schreef RedWind het volgende:
[..]
Het laatste antwoord had ik niet gezien, dus ik bedoelde jou.
Voor de beslissing. Een quick fire round.
Wat is de derde machtswortel van 2744?
Geef antwoord en controleer daarna de uitkomst.
Ik ben er vandoor.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:45 schreef Flitspaal het volgende:
Yes!
Nee, van een Amerikaan.quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
toch van die MExicaanse regiseur?
Ga door!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:16 schreef Branieschopper het volgende:
o.. Full of grace
Maria Full of Gracequote:Op zaterdag 22 september 2007 14:38 schreef Yurithemaster het volgende:
o mary full of grace?
Ja, ik kan ook gewoon weg gaan en niets doen. Tussen het stellen van de (eerste) vraag en deze nood oplossing zat anderhalf uur. Ik blijf niet achter mijn pc. Wat doe je anders in zo'n geval?quote:Op zaterdag 22 september 2007 13:26 schreef hhhpsycho het volgende:
[..]
Wel een beetje prut dit, of ligt dat aan mij???
Jeejquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:42 schreef Flitspaal het volgende:
Yurithemaster +1
Het was ook niet mijn intentie met derde punten te gaan strooien. Vandaar dat ik er en quick fire round vraag ingooide om een beslissing tussen de drie redelijk goede antwoorden te forceren. Het was mijn intentie het volle punt zo naar de beantwoorder van deze vraag te belonen met het befaamde puntje.quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:12 schreef hhhpsycho het volgende:
snap het wel, vond alleen dat je niet met derde punten moet gaan strooien. Ik snap dat je geen anderhalf uur gaat zitten voor een vraag. Je had dan kunnen overwegen om het punt aan een van de drie te geven. Maar dat is mijn mening.
Neequote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef hhhpsycho het volgende:
Falkland oorlog??
Eerst krijg je natuurlijk veel water ten oosten van die eilandenquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:18 schreef hhhpsycho het volgende:
is nogal veel oosten ten opzichte van de falklands ;-)
Mijn tweede keusquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:20 schreef Homdeck het volgende:
iran-irak?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:20 schreef Homdeck het volgende:
iran-irak?
starla +1quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:30 schreef starla het volgende:
paul simon - you can call me Al
quote:
thanks, kan ik wegquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:50 schreef Yurithemaster het volgende:
olympic lyon??
Jeejquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:51 schreef Homdeck het volgende:
YTM +1
Dat was 12 oktober 2000,quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:58 schreef hhhpsycho het volgende:
Bomaanslag op een amerikaans vliegdekschip??
komt in de buurt, er zaten geen arabieren achter. en hoewel de bom ontplofte waren de hoofddoelen niet bereikt.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Lockerbie
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Aanslag op het Labour congres met Margret Thatcher?
Andersom valt het best mee, want de A12 gaat richting Den Haag. Als je vanaf Utrecht vertrekt ga je eerst naar de ring, daarna volg je een stuk de A12 en uiteindelijk de goede weg naar Rotterdamquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Als ik uit Rotterdam naar Utrecht zou rijden zou ik me wezenloos naar de A12 zoeken
Er komt geen A12 bij R'dam
Is denk ik druk met Leeuwarden onveilig makenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:28 schreef starla het volgende:
Hawaii_Tim?
Volgens mij zijn er herhalingen op Ned 2 zo rond 11.00 uur 's-avondsquote:
Nope, meer dan 4quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:34 schreef starla het volgende:
4?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |