Goed joh. En nu?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:54 schreef Kurany het volgende:
Ik heb een nieuwe Abercrombie en FItch Hoody in het rood.
Deze is nep inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:08 schreef Molluck het volgende:
Net echt
hoe kan je er zo zeker over zijn dat deze niet nep is? Op marktplaats staat heel veel nep.quote:Op zaterdag 22 september 2007 06:49 schreef Kurany het volgende:
Deze is niet nep, zal vanmiddag andere foto's maken, de advertentie op marktplaats is deze:
Van andere foto's wordt hij heus niet echt hoor, aan de letters kan ik duidelijk zien dat hij nep is. Ik heb heel wat A&F inkoopacties gedaan dus ik weet dat de kwaliteit van A&F van een heel andere orde is dan op de foto's die je nu hebt gepost.quote:Op zaterdag 22 september 2007 06:49 schreef Kurany het volgende:
Deze is niet nep, zal vanmiddag andere foto's maken, de advertentie op marktplaats is deze:
Het is mijn eigen advertentie, deze trui heb ik zelf gekocht bij A&Fquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:18 schreef men_in_red het volgende:
[..]
hoe kan je er zo zeker over zijn dat deze niet nep is? Op marktplaats staat heel veel nep.
dan had je beter wel even kunnen passen, en dan rest mij nog een vraag, waarom verkoop je een trui die je minimaal een jaar geleden gekocht hebt nu? Het model is van augustus vorig jaar volgens mij. Als je het mij vraagt is het geen echte abercrombie trui.quote:Op zaterdag 22 september 2007 18:55 schreef Kurany het volgende:
[..]
Het is mijn eigen advertentie, deze trui heb ik zelf gekocht bij A&F
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |