Als jij die trui in je bezit hebt en wilt wegdoen dan heb ik als je interesse hebt een jersey van FC Sao Paolo voor je als ruilmiddel( zeer gerenomeerde Braziliaanse kampioenploeg)quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:13 schreef Aanvoerder het volgende:
Echt een maf verhaal. Gisteren tijdens het stappen droeg ik een Dinamo Kiev sjaal die ik in juni uit Oekraine had meegenomen en toen ik een club verliet stopte een gozer me met een Bohemians 1905 shirt (team waar ik morgen hopelijk in het stadion zal zitten met Slavia) en hij zegt, wacht even. Ik denk hij wil een foto maken ofzo. Wat doet die gast? Hij haalt een blauwe trui tevoorschijn met... BBB van Dinamo Zagreb... En die gozer wist niet dat ik Ajacied was en BBB heeft verder niets met Slavia of Dinamo Kiev te maken. Echt bizar toeval allemaal.
[afbeelding]
wat een flapdrol is dat zegquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:37 schreef BonJovi het volgende:
okhoe is het met die mutsaers ofzo die wou knokken
![]()
Dan zeg ik 0-1 voor Ajax, Heitinga scoortquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:53 schreef Wooldoor het volgende:
Laten we morgen maar weer van het slechtste uitgaan zoals dat ook hielp tegen zagreb.
Ik zeg 1-0 voor Az
Nee joh, eigen doelpunt van Donkquote:Op zaterdag 22 september 2007 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan zeg ik 0-1 voor Ajax, Heitinga scoort
Awww, kereltje tochquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:03 schreef denthemen het volgende:
Zenuwen beginnen nu te komen voor morgen, terwijl ik weet dat we gaan winnen
Dat heet clubliefde, voor Alkmaar een onbekend woordquote:
OOOOHHHH die zit!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dat heet clubliefde, voor Alkmaar een onbekend woord
Wat danquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:42 schreef Noshiba het volgende:
Oeehh zo even naar t huis van scheringa.....
Touché!quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Helaas, ik heb er verder niet op gereageerd en dingen die ik koop doe ik nooit weg. En natuurlijk ken ik Sao Paolo.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef r.liong het volgende:
[..]
Als jij die trui in je bezit hebt en wilt wegdoen dan heb ik als je interesse hebt een jersey van FC Sao Paolo voor je als ruilmiddel( zeer gerenomeerde Braziliaanse kampioenploeg)
Aha, clubliefde = knikkende knieën, misschien een beetje vertrouwen in je club, nee?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Feliciteren, hij was gister jarig hehequote:Op zaterdag 22 september 2007 22:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat dan. Even een klinkertje door ze ruit gooien? Boefje
Altijd fun daar in het oostenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb zin in morgen, maar ben er niet echt mee bezig nu. Teveel te doen hier. Morgen zo brak als een walibi in de sportsbar!
Er zit een verschil tussen zenuwen en knikkende knieën.. Angst heb ik voor niemand, en zeker niet voor dat zielige spul uit Alkmaar die we vorig jaar én de beker én de CL voorronde hebben afgepaktquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aha, clubliefde = knikkende knieën, misschien een beetje vertrouwen in je club, nee?
walibi, hoe kom je eropquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Heb zin in morgen, maar ben er niet echt mee bezig nu. Teveel te doen hier. Morgen zo brak als een walibi in de sportsbar!
Mja, die CL voorronde, altijd lastigquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen zenuwen en knikkende knieën.. Angst heb ik voor niemand, en zeker niet voor dat zielige spul uit Alkmaar die we vorig jaar én de beker én de CL voorronde hebben afgepakt![]()
Mja, wij hadden hem, én de bekerquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, die CL voorronde, altijd lastig
Veel succes morgen knulletje
En de winnaar, na knock-out...Denthemen!quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:27 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zwaai je nog even naar me? Ik neem aan dat jij er ook bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |