Nou, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:34 schreef BonJovi het volgende:
Fiorentina is een goede ploeg maar of ze beter zijn dan Dynamo?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:58 schreef fuckbuddy het volgende:
Ik heb een AZ petje op, en een klapper in mijn hand..
en dit shirt aan
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Niet even pilsen? Krijgen jullie een biertje van me op het Waaghplein.
en dit shirt aan
[afbeelding]
Serieus, zijn er nog leden die eerst gaan bieren?
Vorig jaar waren er veel AFCA mensen om te gaan bieren met jullie, maar toen lagen jullie allemaal ziek thuis in bed ofzo. Geen az'ert te zien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
en dit shirt aan
[afbeelding]
Jawel maar veel zal het niet schelen, Fiorentina heeft wel geweldige spelers als Vier,Montelivo en Pazzini.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nou, wat denk je zelf?
[..]
!!!
www.google.comquote:
Misschien wel hét voorbeeld van het Ajax van 1995quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:35 schreef Longmen het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=sf5NU7mwvJ4![]()
Mutu, Liverani, Freyquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Jawel maar veel zal het niet schelen, Fiorentina heeft wel geweldige spelers als Vier,Montelivo en Pazzini.
quote:Ten Cate: "Ik kan niet om Van der Wiel heen"
21 september 2007
Ajax-trainer Henk ten Cate is vol lof over Gregory van der Wiel. De pas 19-jarige verdediger begon tegen Dinamo Zagreb in de basis en speelde in Kroatië zó sterk, dat Ten Cate naar eigen zeggen nu 'niet meer om hem heen kan'.
"We moeten gebruik maken van de vorm waarin hij verkeert. Greg is frivool in z'n voetbal, en dat brengt soms risico's met zich mee, maar hij doet het goed. Ook maakt het hem schijnbaar niet uit of hij voor honderd man op de Toekomst staat te voetballen of voor zeventigduizend in het San Siro. We gaan zijn kwaliteiten in de komende tijd benutten", zegt Ten Cate op de officiële website van Ajax.
Ook een andere uitblinker in Zagreb, doelman Maarten Stekelenburg, kreeg een compliment van de goed geluimde Ten Cate. "Maarten ontwikkelt zich fantastisch. Dat heeft ook te maken met de komst van Carlo l'Ami. Keepers trainen zeer geïsoleerd, vaak alleen met de keeperstrainer. Dan heb je om de zoveel tijd afwisseling nodig. Carlo brengt weer een ander geluid. Dat is geen kwaliteitskwestie ten opzichte van de vorige keeperstrainers, het is nu gewoon weer frisser en Maarten reageert uitstekend op datgene wat Carlo hem aanbiedt."
Ik weet het wel zeker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mutu![]()
Ik denk dat Fiorentina toch echt wel een klasse beter is dan Zagreb heur.
Goede voetballers zijn niet meteen goede trainers en zwakkere voetballers kunnen heel goede trainers wordenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:31 schreef BobbyHill het volgende:
Die L'ami is toch nooit verder gekomen dan de eerste divisie met een mislukt avontuurtje bij PSV? Hij zal de theorie wel beter onder de knie hebben dan de prijktijk
Juist.. Zijn heel wat bewijzen voor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goede voetballers zijn niet meteen goede trainers en zwakkere voetballers kunnen heel goede trainers worden
Fred Grim!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:55 schreef Sethje het volgende:
Maar het is wel debiel om een clubman als Fred Grim te dumpen voor zon excelsior sukkeltje
Het mooie vond ik dat hij af en toe een keer naar voren bewoog. Dus niet altijd tikkie breed, maar ook inschuiven en een bal naar voren passen. Net als Blind dat vroeger deedquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:22 schreef BonJovi het volgende:
Eindelijk heeft Ten Cate het door, VD Wiel vond ik een van de beste op het veld zo jong maar al zo volwassen voetballen.
zou mooi zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:00 schreef Ordinair het volgende:
Siem de Jong tegen VVV maar eens mee laten doen?
Ik zat er wel aan te denken om de wedstrijd op het waagplein te gaan kijken, altijd leuk tussen de gefrustreerde AZ'ers.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:58 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
en dit shirt aan
Vergeet het woord EERST niet in mijn posting... Ik ga lekker klapperenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:05 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik zat er wel aan te denken om de wedstrijd op het waagplein te gaan kijken, altijd leuk tussen de gefrustreerde AZ'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |