quote:Op zondag 23 september 2007 12:26 schreef F1Bas het volgende:
Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Ogararu, Stam, Vertonghen, Emanuelson;
Heitinga, Gabri, Maduro; Rommedahl, Huntelaar, Suárez,
Geen vd Wiel
quote:Op zondag 23 september 2007 12:26 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Autoloze zondag dus ze moesten eerst A'dam uitfietsen?
Wel Vertonghen, geen Van der Wiel? Huh?quote:Op zondag 23 september 2007 12:26 schreef F1Bas het volgende:
Opstelling Ajax:
Stekelenburg; Ogararu, Stam, Vertonghen, Emanuelson;
Heitinga, Gabri, Maduro; Rommedahl, Huntelaar, Suárez,
Geen vd Wiel
Leuk weer....quote:Op zondag 23 september 2007 12:36 schreef Longmen het volgende:
Geen Stam ivm blessure... Vermaelen voor hem
beetje vreemd na zijn uitspraak van donderdag. "ik kan niet meer om van der wiel heen"quote:Op zondag 23 september 2007 12:51 schreef Nashje het volgende:
Gvd Henk je begrijpt er nog steeds geen zak van he. V/d Wiel moet spelen klootzak. Dan heb je gewoon zekerheid achterin.
Lekker, kunnen we straks spelen met Collin centraal.quote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef VoreG het volgende:
Ik dacht aan een scheurtje of gebroken scheenbeen voor Vermaelen.
De manier waarop hij neer kwam kan daar zeker toe leiden en als je zag dat hij het uitschreeuwde toen er aan z'n been gekloot werd..
The horrorquote:Op zondag 23 september 2007 13:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Lekker, kunnen we straks spelen met Collin centraal.
Hij greep niet naar z'n knie, maar nara z'n onderbeen.quote:Op zondag 23 september 2007 13:41 schreef MaxC het volgende:
Vermaelen kwam inderdaad erg klote neer. Volgens mij niet gebroken hoor. Ik denk eerder aan een ruptuur(scheur in kniebanden)![]()
Verder wordt er goed verdedigd(behalve Urby) en kansen voorin heel effectief afgemaakt![]()
Doelpunt was terecht, die gele kaarten totaal niet. Ze vroegen allebei heel rustig: Hij werd toch aan zijn shirt getrokken. Arrogante kut Vink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |