quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Wordt helaas niet uitgezonden op de landelijke TV, maar weer op RTV Noord.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef hello_moto1992 het volgende:
Helaas kan ik even geen beelden vinden van Grun - Fiorentina, misschien later nog.
Toch 8 doelpunten gevallen in die wedstrijd, achteraf geen verkeerde beslissingquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:43 schreef VBVFV het volgende:
Sorry hoor maar waarom wil de NOS heerenveen - helsingborg wel uitzenden en Groningen - Fiorentina niet? Dat is toch op papier een veel mooiere wedstrijd of ben ik nou gekIk bedoel, zeg nou zelf helsingborg?
![]()
Ik vond Lovre fantastisch spelen, maar hij had natuurlijk in de 60e minuut gewissel dmoeten worden omdat ie er helemaal doorzat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef Rekkie het volgende:
Bruno Silva, Erik Nevland
Meerdink en Lovre
Tjees. Dat kan je toch eigenlijk niet makenquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Grunner het volgende:
Ik denk dat we een mooie wedstrijd te zien krijgen![]()
[afbeelding]
Raar eigenlijk, dat dat zomaar onoverdekt kanquote:Op vrijdag 21 september 2007 22:55 schreef Grunner het volgende:
Ik denk dat we een mooie wedstrijd te zien krijgen![]()
[afbeelding]
quote:Uitzending Fiorentina - FC Groningen op tv onzeker
GRONINGEN - Het is nog niet zeker of TV Noord donderdag de UEFA Cup-wedstrijd Fiorentina - FC Groningen live gaat uitzenden. Via Radio Noord zal het duel in ieder geval wel live worden uitgezonden.
De thuiswedstrijd twee weken geleden werd live uitgezonden op Radio én TV Noord. Maar of dat nu ook gebeurt, valt nog te bezien, want Fiorentina heeft de tv-rechten nog niet verkocht.
Vraag is nog of een publieke omroep of een commerciële omroep de wedstrijd verzorgt. Is het eerste het geval, dan kan ook TV Noord het duel live uitzenden. In het tweede geval zendt TV Noord of niet uit, of met een half uur vertraging.
RTVNOORD
quote:Duel Fiorentina - FC Groningen live
Het UEFA Cup-duel Fiorentina - FC Groningen wordt zowel op Radio Noord als TV Noord live uitgezonden. De tv-uitzending begint donderdag om 20.50 uur.
Mischa van den Berg blikt samen met analist Azing Griever vooruit op de wedstijd. Vanaf 21.00 uur schakelen we over naar Italië, waar Henk Kok het commentaar verzorgt voor de tv-uitzending. De radio-uitzending begint om 20.00 uur. Presentator is Edwin Pasveer.
RTVNOORD
quote:Een wijziging bij FC Groningen tegen Fiorentina
GRONINGEN - FC Groningen is voor het UEFA Cup-duel tegen Fiorentina ten opzichte van de eerste wedstrijd tegen de Italianen op één plek gewijzigd.
Marcus Berg speelt in plaats van Stefan Nijland. Nijland trainde dinsdag apart van de groep vanwege een lichte hamstringblessure.
FC Groningen vertrekt woensdag naar Florence en traint 's avonds in het stadion van Fiorentina. De wedstrijd begint donderdagavond om negen uur.
De opstelling:
In het doel Van Loo. De verdedigers zijn Silva, Sankoh, Kruiswijk en Stenman. Op het middenveld spelen Meerdink, Lindgren, Lovre en Levchenko. Spitsen zijn Berg en Nevland.
RTVNOORD
Die durf ik ook wel aan te gaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ze winnen van Fiorentina, loop ik de rest van het jaar met een FC Groningen avatar rond
quote:Fledderus gaat niet mee naar Florence
GRONINGEN - Mark-Jan Fledderus is niet meegegaan met FC Groningen naar Florence. Hij heeft last van buikgriep. De rest van het team stapte woensdagochtend in het vliegtuig.
De 24-jarige middenvelder meldde zich woensdagochtend enkele uren voor het vertrek naar Italië bij coach Ron Jans af.
FC Groningen vertrok woensdagochtend rond 11 uur met een half uur vertraging vanaf vliegveld Eelde richting Bologna. Vanuit daar rijdt de selectie per bus naar het hotel in Florence. In Florence zal de FC in het stadion als laatste voorbereiding een besloten training afwerken.
FC Groningen speelt donderdagavond om 21.00 uur de return in de eerste ronde van de UEFA Cup tegen Fiorentina. Het eerste duel eindigde twee weken geleden in de Euroborg in 1-1.
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 12:04 schreef venomsnake het volgende:
Staat genoteerd![]()
Hier nog een lesje Italiaans voor de mensen die alsnog die kant op gaan.
[afbeelding]
bron
quote:Florian Meyer fluit FC Groningen
FC Groningen heeft van de UEFA voor het uitduel met Fiorentina een toparbiter aangewezen gekregen. De veelgeprezen Duitser Florian Meyer moet de wedstrijd in de UEFA Cup in goede banen leiden.
Onlangs floot Meyer nog het treffen tussen Ajax en Slavia Praag in de Amsterdam ArenA. Slavia won met 0-1 door een makkelijk gegeven strafschop. Ajax miste een penalty.
De Engelsman Mark Clattenburg fluit de thuiswedstrijd van Ajax tegen Dinamo Zagreb. SC Heerenveen krijgt in Zweden tegen Helsingborgs te maken met de Oostenrijker Gerald Lehner.
De Kroaat Ivan Bebek zal in Enschede het treffen tussen FC Twente en Getafe leiden. Aleksandru Tudor, een Roemeen, is door de Europese bond aangewezen voor het duel tussen AZ en Paços de Ferreira.
Je kan altijd nog online naar Radio Noord luisterenquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aanWaarom zenden ze dit niet uit ipv SCH ofzo?!
quote:Groenwitte invasie komt op gang
Florence kleurt langzamerhand groenwit. Afgelopen zaterdag arriveerden al de eerste FC-supporters. Maandag en dinsdag volgden nog meer fans en woensdag steeg het aantal groenwitten naar ruim 700. Het merendeel van het bijna 2000 koppige legioen zal vanavond en morgen aankomen.
De vraag ‘hoe kom ik in Florence’ lijkt voor de supporters van FC Groningen geen probleem te zijn. Afgelopen zaterdag vlogen de eerste fans al naar Italië om een aantal dagen te genieten van de stad en het fraaie nazomerweer. Maandag ondernam een aantal supporters de reis per trein en daarnaast meldden de nodige fans zich op Schiphol.
Dinsdag vertrok een aantal supportersbussen naar Florence, waaronder een speciale express met de leden van de Groningen Fanatics aan boord. Ook de nodige auto’s en busjes voegden zich bij de stoet. Woensdagochtend vertrok de selectie en staf van FC Groningen vanaf Groningen Airport Eelde met in hun kielzog 200 sponsoren van de Trots van het Noorden.
Stadsbus
Een wel heel speciaal voertuig vertrok woensdagmiddag. Een groep van 20 supporters uit de Oosterparkwijk heeft voor de reis naar Italië een oude stadsbus aangeschaft die in de afgelopen dagen met man en macht is ‘gepimpt’. Het voertuig tuft op dit moment over de Duitse wegen en houdt zich prima. Woensdagmiddag rond 17.30 uur zijn ook de vijf bussen van de FanTour vanaf Euroborg vertrokken, met aan boord ruim 250 fans.
In de komende uren en morgenvroeg volgt de grootste invasie van FC-fans, van wie het merendeel het vliegtuig neemt. Dit vanaf Bremen, Schiphol, Hamburg, Düsseldorf, Brussel, Keulen, Londen en vele andere plaatsen. Kortom: groenwit is on tour!
Bron: FC Groningen
quote:Jans: ‘I love my boys’
Op de traditionele persconferentie aan de vooravond van het Europa Cup-duel met Fiorentina liet Ron Jans weten dat het een grote verrassing zou zijn als FC Groningen ten koste van Fiorentina de groepsfase van het toernooi weet te bereiken.
Op de persconferentie, waar namens FC Groningen ook Goran Lovre was vertegenwoordigd, werd ook aan de trainer van Fiorentina, Cesare Prandelli, zijn visie op het Europese treffen gevraagd. “Wij moeten een maximale concentratie hebben. We zullen met het best mogelijke elftal spelen dat beschikbaar is. Wij mogen niet het risico lopen dat we worden uitgeschakeld.”
Niets te verliezen
Volgens Jans heeft FC Groningen niets te verliezen. “Fiorentina is een ploeg die de UEFA Cup kan winnen. Wij niet. Maar zij zullen ons morgen wel moeten zien te verslaan. Het zou een grote verrassing zijn als wij Fiorentina uit de groepsfase houden. Wij willen van deze wedstrijd genieten, maar dat kan alleen als we er ook echt een wedstrijd van weten te maken. Als we winnen schrijven we clubhistorie.” Waarop Prandelli glimlachend inhaakte: “In dat geval word ik direct de eerste supporter van FC Groningen.”
Lovre sloot zich bij zijn trainer aan. “Fiorentina is één van de beste clubs uit de Serie A, maar de druk ligt bij hen. Wij hebben niets te verliezen. Als wij Fiorentina uitschakelen is dat een historisch moment voor FC Groningen.”
Ruilen
In de Italiaanse pers is na de heenwedstrijd in Euroborg gespeculeerd over mogelijke interesse van Fiorentina in Bruno Silva. Op een vraag van een Italiaanse journalist welke speler Jans zou willen ruilen, dacht de coach even na om vervolgens vaderlijk te zeggen: “Ook al zou zouden er spelers van Fiorentina beter zijn, ik wil er niet één ruilen tegen een speler van ons. I love my boys.”
2 Groningen fans gearresteerd dus.quote:Scontri in tarda serata tra tifosi viola e olandesi. Due fermi
Comincia male la trasferta dei tifosi olandesi che ieri sera secondo la trasmissione di Sky Sport Time, hanno inscenato scontri con i tifosi della Fiorentina in piazza Signoria e Santa Croce.
Secondo La Nazione la Digos ha fermato due leader degli hooligan olandesi: 30 e 28 anni, sono considerati il punto di riferimento di un gruppo di trenta tifosi, già sottoposti a provvedimenti disciplinari in Olanda. Il sospetto è che possano allacciare rapporti con alcuni supporter della Roma, con cui sono gemellati.
Omdat SCH 3 uur eerder speeltquote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Daar heb ik niks aanWaarom zenden ze dit niet uit ipv SCH ofzo?!
quote:Groningen-supporter gewond bij rellen Florence
FLORENCE - Bij vechtpartijen in het centrum van Florence is woensdagavond één FC Groningen-supporter gewond geraakt.
De vechtpartijen braken woensdagavond uit in het centrum van Florence. Daarbij is in ieder geval één Groninger gewond geraakt. Een groep van zo'n 250 supporters raakte op het Piazza Independencia slaags met aanhangers van de tegenpartij. De Italiaanse politie verrichtte twintig aanhoudingen, waarvan twee supporters nog vast zitten.
De Italiaanse politie hanteert een 'zero-tolerence' beleid en vanaf 12.00 uur donderdagmiddag wordt Florence drooggelegd en is er nergens meer alcohol verkrijgbaar.
RTVNOORD
quote:Nijland doorstaat test niet
Ron Jans kan vanavond geen beroep doen op Stefan Nijland. Bij de laatste training in het Artemio Franchi Stadion bleek dat de jonge aanvaller nog teveel last heeft van de hamstring. De rest van de selectie werkte een ontspannen training af en lijkt volledig klaar voor de kraker tegen Fiorentina.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:14 schreef Grulez het volgende:
Wat een gezelligheid in Florence.... Toch altijd jammer die rellen, kan je beter bier gaan drinken lijkt me.
Dus ja, je moet wat hequote:De Italiaanse politie hanteert een 'zero-tolerence' beleid en vanaf 12.00 uur donderdagmiddag wordt Florence drooggelegd en is er nergens meer alcohol verkrijgbaar.
Nou ja, AZ of Twente danquote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:42 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Omdat SCH 3 uur eerder speelt![]()
Oja, en omdat RTL7 prioriteit geeft aan de nog nooit eerder op t.v. uitgezonden topfilm 'White men can't jump', met Wesley Sneijderipes
Kom gewoon naar Groningen, kroegen en t.v.-schermen zat en gezellig donderdagavond
Dan heb je wel Henk Kok he... wees er op voorbereid.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:57 schreef buzzer het volgende:
Ik denk dat ik ag afstemmen op TV Noord (best handig digitale TV)
Ik moet zeggen dat ie het twee week geleden aardig deed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan heb je wel Henk Kok he... wees er op voorbereid.
Veel doelpunten zegt niks over de wedstrijd hèquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Toch 8 doelpunten gevallen in die wedstrijd, achteraf geen verkeerde beslissing
Ik heb wat heen en weer gezapt, beviel welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:01 schreef VBVFV het volgende:
[..]
Veel doelpunten zegt niks over de wedstrijd hèIk heb de wedstrijd Groningen - Fiorentina wel gezien en wat een fantastische wedstrijd was dat. Zonder overdrijven één van de leukere wedstrijden sinds lange tijd. Sfeer, beleving, enthousiasme, spanning. kortom: Alles wat het voetbal mooi maakt
![]()
Jawel. rtvnoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:12 schreef dndiek het volgende:
Is er ergens beeld?
Doet het best aardig tot nu toe.quote:
mot hem nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doet het best aardig tot nu toe.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:34 schreef Grulez het volgende:
Come on FC!
Voor de niet-Groningse kijkers, hij is bang dat dezen hem niet verstaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef Grulez het volgende:
Waarom zegt Henk alles 2 keer?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zelfs liever Evert ter Napel...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:42 schreef Uknowweloveu het volgende:
[..]
Voor de niet-Groningse kijkers, hij is bang dat dezen hem niet verstaan
Ik ben inderdaad ook nog niet zo onder de indruk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zelfs liever Evert ter Napel...
Ik kwam hier net om precies hetzelfde te zeggen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:55 schreef pekel het volgende:
Groningen, Neerlands hoop in bange dagen..
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ajax is zo goed als uitgeschakeld
ik verzeker je, maak het maar gewoon in 90 minuten afquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:17 schreef TheVulture het volgende:
ach ja, verlengingen is ook al mooi
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:18 schreef Grulez het volgende:
Kom op FC!!
hehehequote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:21 schreef mroijjoijoi het volgende:
Je zult maar Suarez heten...
1-1 gelijkquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef Merkie het volgende:
Wat heeft Grunn thuis gedaan?
1-1quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef Merkie het volgende:
Wat heeft Grunn thuis gedaan?
Lol, toen ik je reactie las, dacht ik even dat Fiorentina de 2-1 had gescoordquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:26 schreef Merkie het volgende:
Jammer. Nouja, het is sowieso al een prachtig resultaat natuurlijk. Kunnen onze Amsterdamsche vrinden wat van leren.
Niet mijn bedoeling, excuusquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Lol, toen ik je reactie las, dacht ik even dat Fiorentina de 2-1 had gescoord
Maar toen zag ik dat jij die vraag stelde
Digitale tv of natuurlijk lekker via Henk Kok en tv noord.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:28 schreef Stofje het volgende:
Waar kijkt iedereen? Ik wil die match ook kijken nu. Vertel!.
Kut dat betekent dat hij eind van het jaar verkocht wordtquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:32 schreef venomsnake het volgende:
Wat speelt Bruno Silva weer een wereldpartij trouwens![]()
Dan nog maar een keertje:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:33 schreef Grulez het volgende:
Nog maar een kwartiertje...
Yep. Kom op FC!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:34 schreef Sawyer het volgende:
[..]
Dan nog maar een keertje:
Hup Groningen
Ik vind het altijd doodeng als Sankoh de bal heeft :$quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:36 schreef Grulez het volgende:
Sankoh is nonchalant, maar wel goed vandaag.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Come on FC!
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:41 schreef du_ke het volgende:
Come on FC!
Zelfs Henk Kok kan dat niet compenserenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:42 schreef Lippie85 het volgende:
Bagger regie van die Italianen.
Het is 2007!! Niet 18 jaar eerderquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:46 schreef Girth het volgende:
KOM OP HENNIE MEIJER, PRIK ER EEN IN!
Dat klopt toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:47 schreef Strooper het volgende:
"In het voetbal kan je altijd winnen van je tegenstander"
![]()
Je bent in de war met korfbalquote:
Dat was al 10 minuten geleden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:53 schreef gelly het volgende:
Bier is een goed plan.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:56 schreef Strooper het volgende:
Fiorentina krijgt nu toch wel een mentale tik door het gelach van Kok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoerenveen speelde anders best goed. Ooitquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
FC Groningen, terecht de Trots van het Noorden
\quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:04 schreef Againzender het volgende:
Groningen pakt het initiatief? Niet doen tegen Itailian...
ik heb geen idee! heb geen beeldquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:05 schreef venomsnake het volgende:
Dat was verdomme geen buitenspel.
Wat ruud_fr al zegt, ik wil dit zien ipv AZquote:
Klopt jouw gevoel vaak? Van mij mag het.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:07 schreef Strooper het volgende:
Kolder maakt de winnende, ik voel het![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:07 schreef Strooper het volgende:
Kolder maakt de winnende voor Fiorentina, ik voel het![]()
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:07 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Klopt jouw gevoel vaak? Van mij mag het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |