Dan heb je wel Henk Kok he... wees er op voorbereid.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:57 schreef buzzer het volgende:
Ik denk dat ik ag afstemmen op TV Noord (best handig digitale TV)
Ik moet zeggen dat ie het twee week geleden aardig deed.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 12:06 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dan heb je wel Henk Kok he... wees er op voorbereid.
Veel doelpunten zegt niks over de wedstrijd hèquote:Op zaterdag 22 september 2007 14:29 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Toch 8 doelpunten gevallen in die wedstrijd, achteraf geen verkeerde beslissing
Ik heb wat heen en weer gezapt, beviel welquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:01 schreef VBVFV het volgende:
[..]
Veel doelpunten zegt niks over de wedstrijd hèIk heb de wedstrijd Groningen - Fiorentina wel gezien en wat een fantastische wedstrijd was dat. Zonder overdrijven één van de leukere wedstrijden sinds lange tijd. Sfeer, beleving, enthousiasme, spanning. kortom: Alles wat het voetbal mooi maakt
![]()
Jawel. rtvnoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:12 schreef dndiek het volgende:
Is er ergens beeld?
Doet het best aardig tot nu toe.quote:
mot hem nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Doet het best aardig tot nu toe.![]()
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:34 schreef Grulez het volgende:
Come on FC!
Voor de niet-Groningse kijkers, hij is bang dat dezen hem niet verstaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:32 schreef Grulez het volgende:
Waarom zegt Henk alles 2 keer?
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zelfs liever Evert ter Napel...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:42 schreef Uknowweloveu het volgende:
[..]
Voor de niet-Groningse kijkers, hij is bang dat dezen hem niet verstaan
Ik ben inderdaad ook nog niet zo onder de indruk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:44 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik zelfs liever Evert ter Napel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |