Die heb ik gemist, dus ik zou dat niveau graag een keer willen zien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:06 schreef AminBen het volgende:
Twenteuh moet het AZ-thuis niveau van vorig seizoen maar eens halen![]()
of NEC uit vorig seizoen 2 maart. Wat een wedstrijd was datquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:06 schreef AminBen het volgende:
Twenteuh moet het AZ-thuis niveau van vorig seizoen maar eens halen![]()
De nummer 2 doelman van Argentinie vervangt de nummer 1 doelman van Argentinie.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is een prima doelman, zal niet veel uitmaken.
Of Heracles uitquote:
Dat seizoen ervoor maakte El Ahmadi daar echt een fantastische goal volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
of NEC uit vorig seizoen 2 maart. Wat een wedstrijd was dat
En Ustari doet niets voor hem onderquote:Op woensdag 26 september 2007 16:51 schreef AminBen het volgende:
Abbondanzieri is echt veruit de beste speler van Getafe.![]()
Pato zit net onder de echte wereldtop.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Ustari doet niets voor hem onder
4-10quote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef SjonLok het volgende:
wanneer wordt deze wedstrijd gespeeld?
Ie hebt wiel ok nie uut vunden of wa?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef SjonLok het volgende:
wanneer wordt deze wedstrijd gespeeld?
Pff, doe dan maar Fryskquote:Op woensdag 26 september 2007 18:46 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ie hebt wiel ok nie uut vunden of wa?
Gister zagen we hetquote:Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
En Ustari doet niets voor hem onder
Hij maakte inderdaad een matig debuut om het maar eens zacht uit te drukkenquote:
Het voetbal was wel goed, alleen de kansen afmaken..quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:34 schreef Dos37 het volgende:
Dan moeten we wel beter voetballen als gisteren.
quote:Op vrijdag 28 september 2007 13:25 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij maakte inderdaad een matig debuut om het maar eens zacht uit te drukken
Maar jonge keepers maken nou eenmaal nog fouten.
Die jongen komt er wel!
quote:Getafe coach Michael Laudrup slammed new goalkeeper Oscar Ustari after defeat to Valencia left them bottom of the table.
Ustari, signed from Independiente over the summer, is the most expensive signing in Getafe history, but Laudrup snapped to the Danish press: "I had to give Ustari his debut and it wasn't a success.
"He was guilty for both goals conceded to Valencia. He had such a bad night that we cannot wait for Duck (Roberto Abbondanzieri) to be back for the match against Real Madrid." (and Twente)
Getafe speelde inderdaad de sterkste wedstrijd van het seizoen.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:12 schreef assie het volgende:
Kickje......
Net maar eens een poultje gemaakt! Optimistme overheerst.......
Toch schijnt Getafe het erg goed gedaan te hebben tegen Real afgelopen weekend.
Je wilt gewoon geen punten voor Nederland dus, en waardoor we dus nog meer achter op raken op de concurrenten.quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Getafe speelde inderdaad de sterkste wedstrijd van het seizoen.
Als ze zo hadden gespeeld tegen Twente hadden die Tukkers nu al geen schijn van kans meer gehad.
Ik wil wel punten voor Nederland, hoor, maar ik heb enorm veel sympathie voor Getafe en dat gaat in dit geval dus echt wel voor. Of moet ik nu ineens de clubs waar ik graag naar kijk laten vallen en de chauvinistiche pik uithangen alleen maar omdat Nederland anders punten verliest?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:52 schreef FeyNickRooz het volgende:
[..]
Je wilt gewoon geen punten voor Nederland dus, en waardoor we dus nog meer achter op raken op de concurrenten.![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:22 schreef WeebI het volgende:
[..]
Laat PSV, Ajax, AZ en Heerenveen die punten maar pakken.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:23 schreef venomsnake het volgende:
Gaat TVoost dit duel weer live uitzenden?
volgens mij is het 0-1 geworden..quote:Rutten wil 'gecontroleerd' naar groepsfase
FC Twente staat morgen voor de lastige klus om ten koste van Getafe de groepsfase van de UEFA Cup te bereiken. De formatie van Fred Rutten ging twee weken geleden in Spanje met 1-0 ten onder. “Gecontroleerd aanvallen” en “waken voor naïviteit” klonk het credo vanmiddag in Enschede tijdens de voorafgaande persconferentie.
“We staan voor een moeilijke opgave, maar hebben hier de mogelijkheid om verder in het toernooi te komen”, tekende de officiële site van Twente uit de mond van Rutten op. “Ik denk dat we in ons eigen stadion een heel hoog niveau kunnen halen, dat hebben we wel tegen PSV bewezen.”
“We zullen gecontroleerd moeten aanvallen”, blikte de coach verder vooruit. “Een doelpunt is nodig om gelijk te komen, maar we moeten oppassen dat we niet overmoedig worden. Ze hebben een viertal spelers in de frontlinie die erg creatief zijn en die gevarieerd kunnen spelen”, waarmee hij de twee grootste gevaren voor het duel in het Arke stadion denkt de onderstrepen.
Rutten toonde zijn respect voor de tegenstander en haalde onder meer de wedstrijd tegen Real Madrid naar voren, waarin de ploeg van Michael Laudrup sterk speelde, maar puntloos bleef (2-0 verlies).
“Real Madrid bleef met kunst- en vliegwerk overeind en Getafe kreeg volop kansen. De stand in de Primera División geeft een vertekend beeld”, besloot Rutten zijn vooruitblik naar het duel tegen de huidige nummer negentien uit Spanje.
volgens marca speelt De la Red. Maar van Twente weten ze helemaal niks zo te zienquote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:21 schreef WeebI het volgende:
Eén treffer van Esteban Granero en Twente kan wel opgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |