abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:15:42 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_53354502

check this out

en kijk hier ook ff, dan kun je het podium zien.

de tattoo verhalen moeten jullie er zelf maar weer bij maken hoor
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:19:18 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53354600
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 12:58 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, ik vroeg me al af wat het bezwaar was tegen leer.
Nou ja, op zich niks, behalve dan dat het dus 2100 euro extra kost, dus dat de leaseprijs omhoog zou gaan.
Nu is er alsnog een kans dat iig de bijtelling van de belasting omhoog gaat, maar goed, dat is dus maar 1 deel, anders zou het best nog veel schelen per maand geloof ik.

En zolang het echt leer is plakt het verder ook niet zo, niet dat ik met mini-rokjes in de auto zit hoor, maar het idee.

Goed... dat van die spinnen die altijd met z'n 2-en zijn? Dat zou best eens kunnen kloppen.
stinkie vertelde vorige week dat hij zo'n grote spin gevangen had toen ik al in bed lag...

En zijn vriendje stak hier net even de woonkamer over:

http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/IMG_6886.jpg

Even ter vergelijking, het is geen borrelglaasje wat daar overheen staat.

http://img.photobucket.com/albums/v217/Brig4teyes/IMG_6887.jpg

Hij zit dus nu fijn onder dat glas te wachten tot stinkie vanavond thuis komt.
Ik heb nog het kippevel op mijn rug staan.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:21:56 #3
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53354690
Getver BE

Ik weet wel dat 't op internet komt Belana.. maar toch..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:24:40 #4
24188 Belana
kloon van belana
pi_53354786
BE, wil je dat niet meer doen
stormy waters...
sailin'
pi_53355573
BE, engerd!

Die spin dus he
pi_53355754
Oh, ja BE. Ik wist dat die tijd er weer aan zat te komen. Heel fijn dat je me er even op attendeert

Hier was het vorig jaar echt erg. Je hoorde ze gewoon over de vloer lopen. Ieeew.

Misschien wel leuk voor een tatoo, zo'n spinnetje

Hier trouwens geen tatoo's. Vriendin van me heeft er net een op d'r hand laten zetten. Van de zijkant van pols omhoog tot op het onderste deel van de duim. Een klimroos. Ze wist me nog te vertellen dat het de meest pijnlijke plek tot dan toe was geweest. Andere zitten op enkel en boven de borst. Het staat wel mooi, maar ik ben daar te kleinzerig voor...denk ik.
  vrijdag 21 september 2007 @ 13:59:18 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_53355841
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:24 schreef Belana het volgende:
BE, wil je dat niet meer doen
Waarom denk je dat hij er als linkje staat!
Sorry!

In de tuin stikt het al tijden van de kruisspinnen en die probeer ik ook wel te vermijden, maar zolang ze buiten zijn vind ik het best, maar dit soort dingen? Brrr, daar kan ik dus echt niet tegen.
pi_53356418
Geef mij maar spinnen, daar heb je geen last van ipv die vervelende muggen en vliegen.
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 15:16:34 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_53357810
die spin Ik had mn kat er bij gezet
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_53358506
Ik heb niet geklikt, ik heb geleerd van m'n fouten

Of toch niet eigenlijk. Ik heb sinds lange tijd een bultje op mijn rug. Laatst bij de huisarts gevraagd, het bleek een atheroomcyste te zijn (tip: niet op plaatjes gaan Googlen. Het is een zwaar verstopte talgklier). Optie was weghalen, maar ja, bultje was klein, pijnloos en bijna niet zichtbaar. Laat maar zitten dan.

Tot vorige week het bultje ineens vanuit het niets pijn ging doen. Groter werd. Ik dacht: Mmm pijn gaat wel weg... Nou nee dus. Bult is nu drie keer zo groot, rood, en doet PIJN. Op mijn rug liggen kan niet meer, truitjes schuren *auw* en zelfs een haar die erop valt doet zeer.

En nu is het dus vrijdagmiddag, huisarts niet meer te bereiken en morgen ga ik op vakantie naar Frankrijk Had ik dat stomme ding begin augustus toch meteen laten wegdoen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 15:44:22 #11
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53358534
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:16 schreef moussy het volgende:
die spin Ik had mn kat er bij gezet
Onze hond heeft zich daar eens flink in vergist Die dacht een lekker hapje te hebben aan zo'n dikke spin, maar blijkbaar smaakte het niet echt geweldig. Sindsdien ging ze altijd zacht grommen, met de nekharen overeind als ze een spin zag lopen. En kroop vervolgens achteruit naar de gang in, waar haar mand stond...

Hier noemen ze een tattoo op de onderrug overigens een aarsgewei (combi van twee die ik al zag voorbijkomen)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53358676
BE, wat een grote vieze zwarte brrrrr.
Ik vind dat soort gevaartes buiten niet zo erg, soms zelfs nog wel mooi om te bekijken. Maar ze moeten niet in mn huis komen hoor!
Fake it till you make it...
pi_53358766
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:43 schreef Syrena het volgende:
Ik heb niet geklikt, ik heb geleerd van m'n fouten

Of toch niet eigenlijk. Ik heb sinds lange tijd een bultje op mijn rug. Laatst bij de huisarts gevraagd, het bleek een atheroomcyste te zijn (tip: niet op plaatjes gaan Googlen. Het is een zwaar verstopte talgklier). Optie was weghalen, maar ja, bultje was klein, pijnloos en bijna niet zichtbaar. Laat maar zitten dan.

Tot vorige week het bultje ineens vanuit het niets pijn ging doen. Groter werd. Ik dacht: Mmm pijn gaat wel weg... Nou nee dus. Bult is nu drie keer zo groot, rood, en doet PIJN. Op mijn rug liggen kan niet meer, truitjes schuren *auw* en zelfs een haar die erop valt doet zeer.

En nu is het dus vrijdagmiddag, huisarts niet meer te bereiken en morgen ga ik op vakantie naar Frankrijk Had ik dat stomme ding begin augustus toch meteen laten wegdoen
En er mee naar de HAP? Dat kan toch ook. Je hebt pijn...

Sjeen.....dat wist ik niet.... was dat Herta?
pi_53358852
Syrena... je zou allicht de HAP even kunnen bellen... klinkt auwig!
Fake it till you make it...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 15:55:50 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53358856
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef chacama het volgende:

[..]

En er mee naar de HAP? Dat kan toch ook. Je hebt pijn...

Sjeen.....dat wist ik niet.... was dat Herta?
Jup, Hertha... een grote duitse herder over de plavuizen in de achteruit voor een spin. Daisy niet, die was niet bang voor spinnen
pi_53358933
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:55 schreef Nijna het volgende:
Syrena... je zou allicht de HAP even kunnen bellen... klinkt auwig!
Ja dat ga ik doen zodra ik thuis ben Mijn collega heeft net de benen genomen "Ik ga naar huis hoor, ik ben ziek...." dus ik moet nog ff een uurtje.
Gelukkig zit de HAP op loopafstand van m'n huis.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_53358992
kan Hertha toch beter begrijpen. Heb het ook niet zo op spinnen. Moet altijd goed nadenken als Fleur roept: aaaah een spin....
Ik denk dan ook Aaaaaaah een spin. Maar zeg dan: rustig maar hij doet niets. En roep dan of Fred of verzamel alle moed en verwijder hem (dood of levend) uit huis.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 16:05:22 #18
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53359127
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 15:58 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ja dat ga ik doen zodra ik thuis ben Mijn collega heeft net de benen genomen "Ik ga naar huis hoor, ik ben ziek...." dus ik moet nog ff een uurtje.
Gelukkig zit de HAP op loopafstand van m'n huis.
Dat is meestal... Had ik op mijn vorige werk altijd. Zit je met twee man op kantoor, 's morgens wordt je wakker en denkt 'Ik voel me niet echt lekker, ik ga het proberen maar als het echt niet gaat, ga ik naar huis' Kom je op kantoor, is je collega ziek thuis gebleven
pi_53359244
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat is meestal... Had ik op mijn vorige werk altijd. Zit je met twee man op kantoor, 's morgens wordt je wakker en denkt 'Ik voel me niet echt lekker, ik ga het proberen maar als het echt niet gaat, ga ik naar huis' Kom je op kantoor, is je collega ziek thuis gebleven
Ja inderdaad Ik heb een keer tijdens de Carnavalsvakantie gewerkt, doodziek was ik. Maar ja, ik was de enige die werkte die week en de bieb moest open zijn. Ik heb alleen maar duf voor me uit zitten staren.
  vrijdag 21 september 2007 @ 16:18:09 #20
24188 Belana
kloon van belana
pi_53359477
BE, ik wil niet dat Liam net zo bang wordt voor spinnen als ik, dus tegenwoordig pak ik kleine spinnetjes zelfs op om ze buiten te zetten, maar deze zou me toch echt te gek worden
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † vrijdag 21 september 2007 @ 16:23:10 #21
7074 moussy
kuttekop
pi_53359626
Oeh, onze kat vreet ze wel, ze schijnen overigens bitter te zijn, maar dat ga ik niet testen Bij onze hond lopen ze rustig over dr neus heen, kijkt ze dom en gaat ze weer liggen ze ziet toch geen hol
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_53359798
In het begin vraten mijn 2 huskies dus wel spinnen op maar ik denk toch dat ze liever een mol of muis grijpen, die ze dan overigens weer niet op eten.

en tattoo's; ik heb er 7. Beide enkels, linker bovenbeen, onderrug, rechter schouderblad, rechter middelvinger.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 16:32:13 #23
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53359863
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 16:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
In het begin vraten mijn 2 huskies dus wel spinnen op maar ik denk toch dat ze liever een mol of muis grijpen, die ze dan overigens weer niet op eten.

en tattoo's; ik heb er 7. Beide enkels, linker bovenbeen, onderrug, rechter schouderblad, rechter middelvinger.
Veeeeel ben wel nieuwsgierig wat allemaal... Ik heb er eentje, vuurtje op rechterenkel.
pi_53360481
@Sjeen

Op mijn linker enkel een tribal met betekenis; eeuwig leven

Op mijn rechterenkel begon het eerst al klein roosje en is vorig jaar uitgebreid naar wat groters

kleine roosje is ook ingekleurd vorig jaar

Mijn bovenbeen heeft een zwarte panter, emotionele waarde ivm overlijden neefje 6 jaar geleden en het niet van elkaar weten dat we toen beide bezig waren met een panter tattoo. Hij heeft hem niet kunnen laten zetten, ik heb hem voor ons beide laten zetten

Mijn onderrug, wederom een tribal

Op mijn rechter schouderblad een tribal icm een roos, mijn eerste tattoo was dit

en mijn vinger, een ring

Ooh en nog lang niet klaar overigens want het is zo verslavend
pi_53360585
Die schaduw in die panter is echt super mooi gedaan.
En de ring. Dat zou ik dan graag willen. Dan heb ik tenminste een ring om zonder mezelf er aan te kunnen bezeren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')