Perron 0 bedoel je? Dan ben je ´m kwijt.quote:Op zondag 23 september 2007 11:01 schreef Rnej het volgende:
rotterdam CS?
mja, tis wel storingsgevoeliger denk ik?quote:Op zondag 23 september 2007 11:30 schreef Igen het volgende:
[..]
Op sommige stations (Münster, Duisburg, Bochum, Gelsenkirchen) wel ja, maar op sommige andere stations (Düsseldorf, Wanne-Eickel) niet.
Ik heb goede ervaringen met www.nsinternationaal.nl. In het geval van een weekend kan je voor ¤ 99,-. een retour Nederland - Londen krijgen, maar weet niet of dat ook nog in december geldt.quote:Op zondag 23 september 2007 13:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Wie heeft er tips/trics voor me? Ideeen ect om de treinreis het beste te boeken?
Die was ik tegengekomen ja... maar nadeel is dat de heen op zaterdag is en de terug op zondag... terwijl ik liever er voor kies om vrijdagavond al aan te komen.quote:Op zondag 23 september 2007 14:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb goede ervaringen met www.nsinternationaal.nl. In het geval van een weekend kan je voor ¤ 99,-. een retour Nederland - Londen krijgen, maar weet niet of dat ook nog in december geldt.
quote:Op zondag 23 september 2007 16:40 schreef ghizzer het volgende:
hoe ziet het trouwens met die boegdeuren van de opgeknapte koplopers. is dat nu 1 geheel of is er uberhaupt geen boegdeur meer? en oh ja... komt het ooit nog terug dat je in een gekoppelde koploper een heel eind door kunt lopen tussen meerdere treinstellen of is dat definitief verleden tijd?
hmmz erg jammer, maar waarom? hield dat verband met dat ongeval toen nabij Zaltbommel (als ik me niet vergis)?quote:
hmm erg jammer. vond het altijd wel een vet gezicht als je dan die trolly zag lopen.quote:Op zondag 23 september 2007 17:00 schreef Peterselieman het volgende:
Nope. het is een ordinaire bezuinigingsmaatregel. Ook is het bedoeld om vertragingen te verminderen, voor zover die door die deuren veroorzaakt werden.
Nee Amsterdam. Stond netjes in het rek op die steiger die er pas enkele maanden staat. Aan de kant van de XX vliegboot.quote:Op zondag 23 september 2007 11:01 schreef Rnej het volgende:
[..]
rotterdam CS?
dan istie niet gejat maar door de gemeente weggehaald..... bel ff met de gemeente
Via NSinternationaal heb ik altijd goede ervaringen! Wanneer je op tijd boekt, zijn de prijzen laag!quote:Op zondag 23 september 2007 13:46 schreef Dichterbijer het volgende:
In december willen mijn vriendin en ik een weekendje naar London.
We gaan met de trein natuurlijk! Lekker door de kanaaltunnel.
Wie heeft er tips/trics voor me? Ideeen ect om de treinreis het beste te boeken? Is treinreiswinkel.nl een aanrader?
1 2 3 4 5 6 7 | 14-12 17:59 19:03 Brussel-Zuid London St. Pancras Int. 9153 Super Saver 3 ESN - 2e klas 1 volwassene ¤99,00 16-12 18:31 21:33 London St. Pancras Int. Brussel-Zuid 9154 Super Saver 3 ESN - 2e klas 1 volwassene - Totale prijs voor deze reis ¤ 99,00 |
Dat moet een lekker ritje zijn geweestquote:Op zondag 23 september 2007 00:12 schreef Socios het volgende:
Elders in topic vermeld reisje vandaag conform dienstregeling gemaakt.
...
quote:van station amersfoort naar station ede-wageningen v.v.: trein connexxion.
waar: van station amersfoort naar station ede-wageningen in beide richtingen
geldigheid: prognose 23-09-07, 23.59 uur
modaliteiten: trein
maatschappijen: connexxion
oorzaak: logistieke problemen
gevolg: vertraging van ongeveer 45 min.
maatregel: minder treinen
Ziet er mooi uit, tegenwoordig bouwen ze wel wat mooiere bruggen dan die standaard dingenquote:Op zondag 23 september 2007 17:02 schreef Dr.Aart het volgende:
De nieuwe spoorbrug bij Hattem over de Ijssel in de Hanzelijn:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |