Dat is wel bar slecht... CXX heeft langer ervaring met treinen laten rijden dan Arriva... maar dit valt me zwaar tegen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De Valleilijn is tegenwoordig praktisch opgeheven trouwens. Alle Amf - Bnn pendels zijn verbust en Amf - Ed rijdt 1 plan V, en ik geloof dat er nog één Protos af en toe rijvaardig is. Heel af en toe wordt er nog omgeroepen dat Cxx bussen in zet, maar waar die mogen staan mag Joost wetenEcht bagger slecht geregeld. Nergens pijlen, niemand weet iets.
pssst, straks breng je ze bij BNN nog op iedeeën.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:34 schreef ghizzer het volgende:
zie je deze gast dan relaxt over die trein lopen. echt ongelofelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=kryFtNd7xDQ&mode=related&search=
Hehe.quote:Op maandag 24 september 2007 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en Eix, je had die kindertjes wel weg mogen soepen hoorLijkt net een aanzet voor de nieuwe Bambix-commercial zo
Mwoa, lijkt erg op dat Arriva-spul. Niet erg spannend. Maar dit komt dus binnenkort op de Maaslijn? En dan komen er Flirtjes voor op de Heuvellandlijn, zoiets?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Er zijn enkele foto's beschikbaar van de Veolia GTW:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie verder http://www.reissweb.net onder het kopje News
ja Arthur zwaaide nog iddquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef Eix het volgende:
Trouwens. Viel me op dat die stoptrein en IC ook echt gelijk aankwamen in Sittard afgelopen zondag.Dat linkerspoor rijden van jullie IC was niet gebruikelijk. Was wel een leuke verassing. Volgens mij viel de overstap vanuit de stopper echt niet te halen.
Volgens mij waren de vertrektijden anders, mogelijk door de werkzaamheden bij Maastricht.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Arthur zwaaide nog iddMaar wel raar dan, hadden jullie vertraging onderweg?
Connexxion is niet voor niets een busmaatschappij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De Valleilijn is tegenwoordig praktisch opgeheven trouwens. Alle Amf - Bnn pendels zijn verbust en Amf - Ed rijdt 1 plan V, en ik geloof dat er nog één Protos af en toe rijvaardig is. Heel af en toe wordt er nog omgeroepen dat Cxx bussen in zet, maar waar die mogen staan mag Joost wetenEcht bagger slecht geregeld. Nergens pijlen, niemand weet iets.
Op de heuvellandlijn komen ook GTW'tjes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, lijkt erg op dat Arriva-spul. Niet erg spannend. Maar dit komt dus binnenkort op de Maaslijn? En dan komen er Flirtjes voor op de Heuvellandlijn, zoiets?
Hoezo denk je dat? Arriva rijdt al een behoorlijke periode in Nederland, alleen was dat eerst wel onder de naam NoordNedquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is wel bar slecht... CXX heeft langer ervaring met treinen laten rijden dan Arriva... maar dit valt me zwaar tegen.
Flirtjes? Nee, de Heuvellandlijn krijgt ook GTW's, maar dan dus de variant met een pantograaf op 't motorbakje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, lijkt erg op dat Arriva-spul. Niet erg spannend. Maar dit komt dus binnenkort op de Maaslijn? En dan komen er Flirtjes voor op de Heuvellandlijn, zoiets?
Dat ICB moet ik ook nogeens een projectje van maken, snel. Ik heb het idee dat dat ieder moment afgelopen kan zijn, klopt dat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Ze zwerven nu allemaal door het land die ICMm's. Geen enkele meer te bespeuren op Amersfoort- Amsterdam.
Ah, dat was degene die ik voorbij zag flitsen dan? Zeg maar van Gouda naar Utrecht om een uurtje of kwart voor vijf?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik had vanmiddag voor het eerst ICMm in de reguliere dienst, en het was zowaar nog de 4014 ook
Lijkt me stug, ik had hem om 17.40 vanuit Amf naar Utquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, dat was degene die ik voorbij zag flitsen dan? Zeg maar van Gouda naar Utrecht om een uurtje of kwart voor vijf?
ja, kan ook nog wel een 28er geweest zijn. Ben geen nummertjesrukker, ik weet dat soort dingen niet, sorryquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Kwart voor 5 van Gd naar Ut dan issie zo rond 17:15 in Amf, dan kan ie makkelijk keren te Amfs en om 17:40 uit Amf naar Ut rijden... Lijkt me makkelijk te kunnen
Volgens de ns site is dat idd een 2800quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kan ook nog wel een 28er geweest zijn. Ben geen nummertjesrukker, ik weet dat soort dingen niet, sorry
Ow joh lazer gewoon ff op met je basiskennis of zo wil jequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef Zug-Chef het volgende:
Voor iemand die dagelijks Amf - Ut doet, moet het toch wel basiskennis zijn dat de .10 en .40 trein uit Amf ri Ut de 2800 is. Of valt het jou niet op dat die trein vrijwel leeg binnenkomt...
Foei toch, wat een taal!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow joh lazer gewoon ff op met je basiskennis of zo wil je
Zal mij de tering wezen waar die trein vandaan komt na een dag dom werk. Ik wil kunnen zitten en dat ie op tijd rijdt, voor de rest zal het me aan mijn behaarde wisselsteller oxideren
Dan moet je eerder op het station komen, zodat er wel ruimte isquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb inmiddels zelf ervaren hoe het proppen is in een trein![]()
Als je over fietsen heen moet klimmen om plek te vinden en dan vertrekt ie nog niet eens, omdat ie te vol zit![]()
Vergeef me, Oh Gij Almachtige Luciferquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:09 schreef Duvel het volgende:
Foei toch, wat een taal!
Ja in dat koffiemelkgewest van jou lukt dat nog weleens meneertjequote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dan moet je eerder op het station komen, zodat er wel ruimte is
7 minuten voor vertrek is mijns inziens toch wel redelijk op tijd te noemenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dan moet je eerder op het station komen, zodat er wel ruimte is
Die ICE beelden komen van een ander filmpje. Van een gast die nog maar een jaar te leven had en allemaal rare diingen ging doen waaronder op zoeen ICE hangen met van die glazenwassers-equipment. En dat dat later weer een hoax bleek te zijn. Gaaf verhaal wel, even goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:34 schreef ghizzer het volgende:
zie je deze gast dan relaxt over die trein lopen. echt ongelofelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=kryFtNd7xDQ&mode=related&search=
Bij Arriva niet, tenminste, als je dat bedoeld.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
7 minuten voor vertrek is mijns inziens toch wel redelijk op tijd te noemen![]()
Normaal gesproken wel hoor. Het hangt natuurlijk allemaal van het traject en het tijdstip af waarop je reist.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:40 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Bij Arriva niet, tenminste, als je dat bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |