Maar hij is toch van de HIJSM? Dan hoort hij toch in Haarlem te staan? Offeh...quote:Op maandag 24 september 2007 15:16 schreef Socios het volgende:
Overbrengingsrit terug van ZLSM Dieselweekend.
Sowieso houdt Veolia tot maart 2008 een paar DH'tjes reservequote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef Socios het volgende:
Tot wanneer blijven de Wadlopers daar rijden? Lijkt me wel weer eens grappig om in zo´n trein te zitten en dat op een heel andere spoorlijn.
Aanvulling daarop: ik heb lang gezocht naar handige prullenbakjes onder de tafeltjes, maar ze zitten er echt niet inquote:Op maandag 24 september 2007 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja en ik heb dus ook al gisteren in de Protos gezeten, harske tofMaar: Geen plee, en zelfs geen schoonmaakkast
En de blikken- en snoepkast was nog leeg en niet aangesloten. Maar wat niet is kan komen
En nou een beetje vlot een stuk of 5 van die dingen de baan op gaerne
90% ofzo.quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef Remzz het volgende:
De foto´s kunnen ook wel iets kleiner hoor
Precies, ze zijn niet eens de moeite om ze zo groot op internet op te slaan...quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef Remzz het volgende:
De foto´s kunnen ook wel iets kleiner hoor
Aardige reactie.quote:Op maandag 24 september 2007 21:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Precies, ze zijn niet eens de moeite om ze zo groot op internet op te slaan...
Mijn computer wordt niet zo blij van foto's van dat formaat en ik dus ook niet.quote:Op maandag 24 september 2007 21:48 schreef Eix het volgende:
[..]
Liever dat er gepost wordt dan dat dit topic dood is. Daarbij vind ik de foto's wel best tof.
Is maar 300 Megabyte in firefox waar hebben we het overquote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn computer wordt niet zo blij van foto's van dat formaat en ik dus ook niet.
Het gaat me er meer om dat de post van Zug-Chef absoluut niets toevoegt. Dat de foto's wel erg groot zijn, ja dat klopt. Maar ik heb liever dat er eens een keer iets te grote foto's worden gepost dan helemaal niets. Om vervolgens een opmerking te maken dat de foto's niet eens de moeite zijn om zo groot online te zetten. Tsja, zeg dan niets.quote:Op maandag 24 september 2007 22:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn computer wordt niet zo blij van foto's van dat formaat en ik dus ook niet.
Belachelijke actie. Hiervoor moet BNN behoorlijk aangepakt worden.quote:Op zondag 23 september 2007 22:27 schreef sander89 het volgende:
In Try before you die nu op ned3 gaan ze zo aan de noodrem trekken bij een trein omdat ze vinden dat je dat is een keer moet gedaan hebben in je leven.![]()
Ik ben benieuwd hoe dit overkomt op tv, maar echt positief effect krijg je niet van aan het aantal gevallen daarvan.
Mja, ben ik het wel mee eens eigenlijk. Het wordt steeds gekker met die onzin op TV. ALLES om maar op te vallenquote:Op dinsdag 25 september 2007 00:02 schreef Peterselieman het volgende:
Belachelijke actie. Hiervoor moet BNN behoorlijk aangepakt worden.
quote:Op maandag 24 september 2007 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en Eix, je had die kindertjes wel weg mogen soepen hoorLijkt net een aanzet voor de nieuwe Bambix-commercial zo
Dan maar een civiele rechtszaak.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:45 schreef vw_caddy het volgende:
Over die noodremtrekkerij trouwens: Spoorwegpolitie weigert er een zaak van te maken, we hebben wel andere dingen te doen. Vanochtend in de krant.
Je hebt een aanzienlijke kans te sterven, aangezien een goederenwagon even goed is afgeveerd als een bolderkar bij ca. 100km/u. Je stuitert er af, en het waait ook best hard.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:01 schreef ghizzer het volgende:
Trouwens.. zijn er mensen hier die wel eens treinsurfen / trein hebben gesurfd. Hoorde een jaar of 5 geleden dat met name de Flevolijn erg populair is onder treinsurfers. Iemand ervaringen mee?
(zelf zie ik regelmatig van die goederentreinen die soms heel langzaam langs het perron rijden of zelfs stil staan. stiekem denk ik er dan wel eens over na om er op te klimmen en mee te rijden. weet alleen niet hoe gevaarlijk t is. iemand ervaringen? ik ben benieuwd!)
hmm... maar als je nou vlak achter een 40 voet container op een lege wagon gaat zitten, zodat je uit de wind staat of is dan nog steeds die vering een zwaar probleem? Weet trouwens ook iemand wat de boete is die er op staat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:02 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt een aanzienlijke kans te sterven, aangezien een goederenwagon even goed is afgeveerd als een bolderkar bij ca. 100km/u. Je stuitert er af, en het waait ook best hard.
Het is mischien geen stationsbord, maar in Almelo hangt in de CTA-bak bij Spoor (3?), van het lijntje naar Mariënberg ook nog een "oude stijl" aanduiding. Waarschijnlijk hadden de ombouwploegen geen zin om zo ver te lopen, dus hebben ze het maar lekker laten zitten.quote:Op maandag 24 september 2007 14:33 schreef Socios het volgende:
Aha, op die manier! Ik vroeg me al af of er überhaupt nog stations zijn in Nederland die niet de ´moderne´ stationsborden hebben. Ik was dus aangenaam verrast met het zien van Kerkrade West.
Geen idee, je bent gewoon stom als je het probeert. Ik nomineer je in dat geval postuum voor een Darwin-award.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:16 schreef ghizzer het volgende:
[..]
hmm... maar als je nou vlak achter een 40 voet container op een lege wagon gaat zitten, zodat je uit de wind staat of is dan nog steeds die vering een zwaar probleem? Weet trouwens ook iemand wat de boete is die er op staat?
haha.. nou ja.. ik heb daarvoor simpelweg veel te weinig lef, maar ik dacht.. er lopen genoeg gekken rond en het is vaak zo makkelijk er op te klimmen zonder dat de machinist dat ziet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Geen idee, je bent gewoon stom als je het probeert. Ik nomineer je in dat geval postuum voor een Darwin-award.
Loopt met een sisser af, let maar op.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
De NS heeft nu wel aangifte gedaan tegen die miep van BNN voor:
-Misbruik
-Vandalisme
-Baanbetreden
en terecht! vind het een zwaar foute actie. Er hadden gewonden door kunnen vallen en bovendien zorgt dit onnodig voor veel overlast bij de reizigers en de NS. Keihard aanpakken dat BNN.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:24 schreef Peterselieman het volgende:
De NS heeft nu wel aangifte gedaan tegen die miep van BNN voor:
-Misbruik
-Vandalisme
-Baanbetreden
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:41 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Loopt met een sisser af, let maar op.
Nou dat hoop ik toch niet. Ik hoop dat ze gewoon voor de daadwerkelijke schade (minimaal in de orde groote van 50-100 k euro) mogen gaan opdraaien, stelletje debielenquote:Op dinsdag 25 september 2007 10:41 schreef vw_caddy het volgende:
Loopt met een sisser af, let maar op.
Dat is wel bar slecht... CXX heeft langer ervaring met treinen laten rijden dan Arriva... maar dit valt me zwaar tegen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De Valleilijn is tegenwoordig praktisch opgeheven trouwens. Alle Amf - Bnn pendels zijn verbust en Amf - Ed rijdt 1 plan V, en ik geloof dat er nog één Protos af en toe rijvaardig is. Heel af en toe wordt er nog omgeroepen dat Cxx bussen in zet, maar waar die mogen staan mag Joost wetenEcht bagger slecht geregeld. Nergens pijlen, niemand weet iets.
pssst, straks breng je ze bij BNN nog op iedeeën.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:34 schreef ghizzer het volgende:
zie je deze gast dan relaxt over die trein lopen. echt ongelofelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=kryFtNd7xDQ&mode=related&search=
Hehe.quote:Op maandag 24 september 2007 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en Eix, je had die kindertjes wel weg mogen soepen hoorLijkt net een aanzet voor de nieuwe Bambix-commercial zo
Mwoa, lijkt erg op dat Arriva-spul. Niet erg spannend. Maar dit komt dus binnenkort op de Maaslijn? En dan komen er Flirtjes voor op de Heuvellandlijn, zoiets?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Er zijn enkele foto's beschikbaar van de Veolia GTW:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie verder http://www.reissweb.net onder het kopje News
ja Arthur zwaaide nog iddquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef Eix het volgende:
Trouwens. Viel me op dat die stoptrein en IC ook echt gelijk aankwamen in Sittard afgelopen zondag.Dat linkerspoor rijden van jullie IC was niet gebruikelijk. Was wel een leuke verassing. Volgens mij viel de overstap vanuit de stopper echt niet te halen.
Volgens mij waren de vertrektijden anders, mogelijk door de werkzaamheden bij Maastricht.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Arthur zwaaide nog iddMaar wel raar dan, hadden jullie vertraging onderweg?
Connexxion is niet voor niets een busmaatschappij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De Valleilijn is tegenwoordig praktisch opgeheven trouwens. Alle Amf - Bnn pendels zijn verbust en Amf - Ed rijdt 1 plan V, en ik geloof dat er nog één Protos af en toe rijvaardig is. Heel af en toe wordt er nog omgeroepen dat Cxx bussen in zet, maar waar die mogen staan mag Joost wetenEcht bagger slecht geregeld. Nergens pijlen, niemand weet iets.
Op de heuvellandlijn komen ook GTW'tjes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, lijkt erg op dat Arriva-spul. Niet erg spannend. Maar dit komt dus binnenkort op de Maaslijn? En dan komen er Flirtjes voor op de Heuvellandlijn, zoiets?
Hoezo denk je dat? Arriva rijdt al een behoorlijke periode in Nederland, alleen was dat eerst wel onder de naam NoordNedquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is wel bar slecht... CXX heeft langer ervaring met treinen laten rijden dan Arriva... maar dit valt me zwaar tegen.
Flirtjes? Nee, de Heuvellandlijn krijgt ook GTW's, maar dan dus de variant met een pantograaf op 't motorbakje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, lijkt erg op dat Arriva-spul. Niet erg spannend. Maar dit komt dus binnenkort op de Maaslijn? En dan komen er Flirtjes voor op de Heuvellandlijn, zoiets?
Dat ICB moet ik ook nogeens een projectje van maken, snel. Ik heb het idee dat dat ieder moment afgelopen kan zijn, klopt dat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Ze zwerven nu allemaal door het land die ICMm's. Geen enkele meer te bespeuren op Amersfoort- Amsterdam.
Ah, dat was degene die ik voorbij zag flitsen dan? Zeg maar van Gouda naar Utrecht om een uurtje of kwart voor vijf?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja, ik had vanmiddag voor het eerst ICMm in de reguliere dienst, en het was zowaar nog de 4014 ook
Lijkt me stug, ik had hem om 17.40 vanuit Amf naar Utquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, dat was degene die ik voorbij zag flitsen dan? Zeg maar van Gouda naar Utrecht om een uurtje of kwart voor vijf?
ja, kan ook nog wel een 28er geweest zijn. Ben geen nummertjesrukker, ik weet dat soort dingen niet, sorryquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Kwart voor 5 van Gd naar Ut dan issie zo rond 17:15 in Amf, dan kan ie makkelijk keren te Amfs en om 17:40 uit Amf naar Ut rijden... Lijkt me makkelijk te kunnen
Volgens de ns site is dat idd een 2800quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, kan ook nog wel een 28er geweest zijn. Ben geen nummertjesrukker, ik weet dat soort dingen niet, sorry
Ow joh lazer gewoon ff op met je basiskennis of zo wil jequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:57 schreef Zug-Chef het volgende:
Voor iemand die dagelijks Amf - Ut doet, moet het toch wel basiskennis zijn dat de .10 en .40 trein uit Amf ri Ut de 2800 is. Of valt het jou niet op dat die trein vrijwel leeg binnenkomt...
Foei toch, wat een taal!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow joh lazer gewoon ff op met je basiskennis of zo wil je
Zal mij de tering wezen waar die trein vandaan komt na een dag dom werk. Ik wil kunnen zitten en dat ie op tijd rijdt, voor de rest zal het me aan mijn behaarde wisselsteller oxideren
Dan moet je eerder op het station komen, zodat er wel ruimte isquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb inmiddels zelf ervaren hoe het proppen is in een trein![]()
Als je over fietsen heen moet klimmen om plek te vinden en dan vertrekt ie nog niet eens, omdat ie te vol zit![]()
Vergeef me, Oh Gij Almachtige Luciferquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:09 schreef Duvel het volgende:
Foei toch, wat een taal!
Ja in dat koffiemelkgewest van jou lukt dat nog weleens meneertjequote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dan moet je eerder op het station komen, zodat er wel ruimte is
7 minuten voor vertrek is mijns inziens toch wel redelijk op tijd te noemenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dan moet je eerder op het station komen, zodat er wel ruimte is
Die ICE beelden komen van een ander filmpje. Van een gast die nog maar een jaar te leven had en allemaal rare diingen ging doen waaronder op zoeen ICE hangen met van die glazenwassers-equipment. En dat dat later weer een hoax bleek te zijn. Gaaf verhaal wel, even goedquote:Op dinsdag 25 september 2007 11:34 schreef ghizzer het volgende:
zie je deze gast dan relaxt over die trein lopen. echt ongelofelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=kryFtNd7xDQ&mode=related&search=
Bij Arriva niet, tenminste, als je dat bedoeld.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
7 minuten voor vertrek is mijns inziens toch wel redelijk op tijd te noemen![]()
Normaal gesproken wel hoor. Het hangt natuurlijk allemaal van het traject en het tijdstip af waarop je reist.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:40 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Bij Arriva niet, tenminste, als je dat bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |