Dat is wel bar slecht... CXX heeft langer ervaring met treinen laten rijden dan Arriva... maar dit valt me zwaar tegen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De Valleilijn is tegenwoordig praktisch opgeheven trouwens. Alle Amf - Bnn pendels zijn verbust en Amf - Ed rijdt 1 plan V, en ik geloof dat er nog één Protos af en toe rijvaardig is. Heel af en toe wordt er nog omgeroepen dat Cxx bussen in zet, maar waar die mogen staan mag Joost wetenEcht bagger slecht geregeld. Nergens pijlen, niemand weet iets.
pssst, straks breng je ze bij BNN nog op iedeeën.quote:Op dinsdag 25 september 2007 11:34 schreef ghizzer het volgende:
zie je deze gast dan relaxt over die trein lopen. echt ongelofelijk.
http://www.youtube.com/watch?v=kryFtNd7xDQ&mode=related&search=
Hehe.quote:Op maandag 24 september 2007 23:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en Eix, je had die kindertjes wel weg mogen soepen hoorLijkt net een aanzet voor de nieuwe Bambix-commercial zo
Mwoa, lijkt erg op dat Arriva-spul. Niet erg spannend. Maar dit komt dus binnenkort op de Maaslijn? En dan komen er Flirtjes voor op de Heuvellandlijn, zoiets?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Er zijn enkele foto's beschikbaar van de Veolia GTW:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie verder http://www.reissweb.net onder het kopje News
ja Arthur zwaaide nog iddquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef Eix het volgende:
Trouwens. Viel me op dat die stoptrein en IC ook echt gelijk aankwamen in Sittard afgelopen zondag.Dat linkerspoor rijden van jullie IC was niet gebruikelijk. Was wel een leuke verassing. Volgens mij viel de overstap vanuit de stopper echt niet te halen.
Volgens mij waren de vertrektijden anders, mogelijk door de werkzaamheden bij Maastricht.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja Arthur zwaaide nog iddMaar wel raar dan, hadden jullie vertraging onderweg?
Connexxion is niet voor niets een busmaatschappij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Dr_Flash het volgende:
De Valleilijn is tegenwoordig praktisch opgeheven trouwens. Alle Amf - Bnn pendels zijn verbust en Amf - Ed rijdt 1 plan V, en ik geloof dat er nog één Protos af en toe rijvaardig is. Heel af en toe wordt er nog omgeroepen dat Cxx bussen in zet, maar waar die mogen staan mag Joost wetenEcht bagger slecht geregeld. Nergens pijlen, niemand weet iets.
Op de heuvellandlijn komen ook GTW'tjes.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, lijkt erg op dat Arriva-spul. Niet erg spannend. Maar dit komt dus binnenkort op de Maaslijn? En dan komen er Flirtjes voor op de Heuvellandlijn, zoiets?
Hoezo denk je dat? Arriva rijdt al een behoorlijke periode in Nederland, alleen was dat eerst wel onder de naam NoordNedquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:59 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Dat is wel bar slecht... CXX heeft langer ervaring met treinen laten rijden dan Arriva... maar dit valt me zwaar tegen.
Flirtjes? Nee, de Heuvellandlijn krijgt ook GTW's, maar dan dus de variant met een pantograaf op 't motorbakje.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, lijkt erg op dat Arriva-spul. Niet erg spannend. Maar dit komt dus binnenkort op de Maaslijn? En dan komen er Flirtjes voor op de Heuvellandlijn, zoiets?
Dat ICB moet ik ook nogeens een projectje van maken, snel. Ik heb het idee dat dat ieder moment afgelopen kan zijn, klopt dat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Ze zwerven nu allemaal door het land die ICMm's. Geen enkele meer te bespeuren op Amersfoort- Amsterdam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |