Ik snap dit niet zo goed moet ik zeggen. Ik heb nog nooit zoveel spellen voor een console moeten kopen als voor de 360. Ik zou bijna zeggen dat er teveel goede spellen voor zijn, en dan komt dit jaar nog HALO 3, PGR4, Assasins Creed en vast nog wel een paar titeltjes die ik vergeet. Ik heb te weinig tijdquote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Halo is net zoals zijn jongere broertje de enige reden om de toenmalige xbox en nu de 360 te halen. Meer leuke games kan je vergetenHet aanbod is nu redelijk. Maar het blijft alleen maar redelijk. Er komen zo minmaal aantal goede spellen voor die console uit. Alleen de fanboys roepen harder.
Maargoed, jouw geld, jouw leven. Gooi maar weg
Maar ik ben dan ook gewoon een simpele anti 360 fanboy
anti 360 fanboyquote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Halo is net zoals zijn jongere broertje de enige reden om de toenmalige xbox en nu de 360 te halen. Meer leuke games kan je vergetenHet aanbod is nu redelijk. Maar het blijft alleen maar redelijk. Er komen zo minmaal aantal goede spellen voor die console uit. Alleen de fanboys roepen harder.
Alan Wake.quote:Op maandag 24 september 2007 13:22 schreef bigore het volgende:
Mass Effect niet te vergeten
De xbox had ook geen Ninja Gaiden en KotORquote:Op maandag 24 september 2007 11:48 schreef disjfa het volgende:
[..]
Waarom zou je nu een ps3 kopen met alleen maar kutgames en poorts die maanden later komen?quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom zou je nu een ps3 kopen met alleen maar kutgames en poorts die maanden later komen?
Echt, geef eens één argument.
Omdat er weldegelijk goeie games op zijn misschien?quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarom zou je nu een ps3 kopen met alleen maar kutgames en poorts die maanden later komen?
Echt, geef eens één argument.
In mappen zoals de interface van de 360. De interface van de 360 is wat mij betreft completer aangezien het volledig met xbox live geintegreerd is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
- De interface van de PS3 werkt veel beter (sneller) en ziet er ook erg strak uit (alhoewel het van mij wel wat meer in mappen verdeeld zou mogen worden).
dat gaat veranderen met Homequote:Op dinsdag 25 september 2007 12:58 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
In mappen zoals de interface van de 360. De interface van de 360 is wat mij betreft completer aangezien het volledig met xbox live geintegreerd is.
Goeie games, prima.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Omdat er weldegelijk goeie games op zijn misschien?En dat van die poorts is enkel omdat de 360 momenteel nog een voorsprong heeft.
Nog enkele argumenten:
- De PS3 is gewoon een veel degelijker en completer systeem dan de 360.
- De interface van de PS3 werkt veel beter (sneller) en ziet er ook erg strak uit (alhoewel het van mij wel wat meer in mappen verdeeld zou mogen worden).
- Gratis online gamen
En dat is er nog lang niet..quote:
Waarom zou je nu een ps3 of 360 kopen als je nog niet eens weet of een ps3 beter wordquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En dat is er nog lang niet..
De vraag was waarom zou hij NU een ps3 boven een X360 moeten kiezen?
hij is degelijker, maar niet completer!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:33 schreef SToRM81 het volgende:
- De PS3 is gewoon een veel degelijker en completer systeem dan de 360.
- Gratis online gamen
Reactie die iig nog meer toevoegtquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
Goeie discussie voor TS![]()
Achtelijk fanboys.![]()
denk dat mijn post (en die van de fanboys ook wel eigenlijk) meer bijdraagt dan de jouwequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:16 schreef Godlike02 het volgende:
Goeie discussie voor TS![]()
Achtelijk fanboys.![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat mijn post (en die van de fanboys ook wel eigenlijk) meer bijdraagt dan de jouwe
En soms kan je ook beter een brommer kopen terwijl je op zoek bent naar een autoquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mijne was dan ook niet gericht aan TS maar aan alle kansloze zieltjes die elk topic aangrijpen om wederom weer eens de PS3 vs xbox vs Wii discussie te gaan voeren.
Ik ga een Opel kopen zal ik het 1.9 blok nemen of de 2.4 benzin.
Nee joh, neem een brommer.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |