Beter niet, anders ben ik vannacht aan het kotsenquote:Op donderdag 27 september 2007 11:31 schreef Autoreply het volgende:
Vanavond bbq; eten moet je toch!
Tis bij LR, inclusief onbeperkt drinken![]()
Tot vanavond![]()
Jij mag dat; nu nog meneer ervoor en ik ben tevredenquote:
Later m-kay!!!1!!!1!!!!1!!!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:09 schreef m-kay het volgende:
Zo, op naar de TU. DOEI!
Zozo, kun je tegenwoordig ook al SPSS'en op een mac!quote:Op donderdag 27 september 2007 12:14 schreef warrel het volgende:
Ik ga lekker toch thuis SPSS'en, bij m'n dekentjes, hihi
Dan moet jij wel heeel vroeg je bed uitquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
mogguhzo alweer 5 uurtjes gewerkt
Omg, arm ding..quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
het was half 5en ik lag er maar 3 uurtjes daarvoor in
Mja, was weer in slaap gekenkerd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:10 schreef Bravebart het volgende:
OMG m-kay, nu pas wakker ? 11!11!11
Ah jij ook alquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:13 schreef m-kay het volgende:
[..]
Mja, was weer in slaap gekenkerd..
Hoerrrr, ik wilde exact hetzelfde posten op dit momentquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:37 schreef m-kay het volgende:
Now playing: Jeugd van Tegenwoordig - Shenkie (Billy the Klit Koetjes Rapuh edit)
Koetjesrepen in m'n huis! Koetjesrepen in m'n vacht!
*zucht*quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
"School" überhaupt
Mijn weekend begint pas om 10 uur![]()
True...quote:
's ochtends mag ik hopen?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:01 schreef Autoreply het volgende:
[..]
"School" überhaupt
Mijn weekend begint pas om 10 uur![]()
Ik nog ff onder voorbehoud. Ik ging er vanuit dat het 's avonds was en ik sta vanavond weer tot een uur of drie achter de barquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:51 schreef mcDavid het volgende:
Maar Bart, Jarno, morgen de trein van 8:38 dus?
Oh en Warrel gaat ook mee
pak je nog een afzakkertje mee, voor je het weet wordt het weer licht en kun je zo mee naar rotterdam!quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:11 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Ik nog ff onder voorbehoud. Ik ging er vanuit dat het 's avonds was en ik sta vanavond weer tot een uur of drie achter de bar![]()
Gaaaaast, ze-werkt-morgenavond-nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 23:43 schreef mcDavid het volgende:
eniewee we gaan dus ook nog bier zuipen, 's middags/ 's avonds. Wellicht bij Kobus? [afbeelding]
Dan nemen we wel een trechter mee.quote:Op vrijdag 28 september 2007 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaaaaast, ze-werkt-morgenavond-niet
En btw, ik lust geen bier
Ok, dan lust ik het wel!quote:Op zaterdag 29 september 2007 00:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan nemen we wel een trechter mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |