quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:52 schreef Bravebart het volgende:
Nee.
Hoe isst met de SIM van je pa ?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]niet goed
heb nu 3 spindels met elk 100 zelfgebrande dvd's waar op 1 van de dvd's volgens mij een backup moet staan, nu nog zoeken op welke dvd het is
Tering, nog steeds niet uitgezochtquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
niet goed
heb nu 3 spindels met elk 100 zelfgebrande dvd's waar op 1 van de dvd's volgens mij een backup moet staan, nu nog zoeken op welke dvd het is
Daar had ik ook last van.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:43 schreef warrel het volgende:
Uitslapen met regen buiten
Opstaan met regen buiten
Geen idee? Zou maar zo kunnen!quote:Op woensdag 26 september 2007 11:20 schreef warrel het volgende:
[..]
ToevalligWoon je ook in de buurt van Delft?
Niet ziek worden hequote:
That's it! We ruilen vandaag nog van bed! Of je nou wilt of niet!quote:Op woensdag 26 september 2007 20:41 schreef warrel het volgende:
Nee! Ik ben er nog!
En ik heb een deken gekochtEn nieuw superlekkerzacht beddengoed
en 2 wissellijsten en een nieuw plantje voor bij vis 1, 2, 3, 4 en bastaardvisje. Oh, en garen om shirtjes te maken
En ik ben weer iets blijer![]()
Dan kom ik er wel naast liggen.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:59 schreef warrel het volgende:
Nee, Imy bed!! Zeker met dat nieuwe superzachte dekentje
![]()
![]()
Sletquote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan kom ik er wel naast liggen.
Oh, dan had ik die mand moeten kopen bij de Ikea, dan hoef je niet op de harde vloerquote:Op woensdag 26 september 2007 23:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan kom ik er wel naast liggen.
Kan me niks bommen, áls ik maar naast dat bed lig!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:22 schreef warrel het volgende:
[..]
Oh, dan had ik die mand moeten kopen bij de Ikea, dan hoef je niet op de harde vloer
Wanhopigheid +10!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kan me niks bommen, áls ik maar naast dat bed lig!
Ik ookquote:
Mutsiequote:Op donderdag 27 september 2007 08:21 schreef Bravebart het volgende:
Godver, vergeet ik mn wekker te zetten
Jij en BB...hihi...quote:
In Den Haag hadden ze tenminste goede koffie. Gratis, sterk en goed. Nadeel was dan weer dat het zo tyfusvroeg wasquote:Op donderdag 27 september 2007 09:36 schreef Bravebart het volgende:
*zucht* en dan komen er ook nog eens geen bekertjes uit de koffieautomaat waardoor ik mn koffie in het rooster weg zie lopen
Ja, BB dus. Moet ie maar eens op tijd naar bed enzo.quote:
Moet je je kamer maar eens opruimen, muts...quote:Op donderdag 27 september 2007 11:01 schreef warrel het volgende:
[..]
Ja, BB dus. Moet ie maar eens op tijd naar bed enzo.
Ik wilde nog wel op tijd slapen, maar toen hoorde ik de buren best wel en toen moest ik weer op safari door m'n kamer op zoek naar oordopjes hihi.
M'n dekentje is zo fijn! Wat doe ik hier in dit koude lokaal als ik heel fijn onder m'n dekentje kan liggen?!![]()
![]()
Ik wil ook weer naar bedquote:Op donderdag 27 september 2007 11:04 schreef m-kay het volgende:
[..]
Moet je je kamer maar eens opruimen, muts....
Owja, groetjes vanuit m'n bed...best lekker warm hier..
En nu ga ik douchen...ook lekker warm.
Werkse he, dames!.
Mij BB noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |