quote:Op maandag 24 september 2007 17:39 schreef warrel het volgende:
Zo en dat was dus het allerbeste argument

Jaja, nu snel terugkrabbelen hequote:Op maandag 24 september 2007 17:47 schreef mcDavid het volgende:
Kwam dat zo over dan?
Eigenlijk vind ik apple best tof en ben ik alleen maar jaloers hoor!

In Biddinghuizen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:17 schreef warrel het volgende:
Het vriendje van Warrel vraagt zich af waar het beste Chinees restaurant in Delft zit?!![]()

Omdat het David is, dûhquote:Op maandag 24 september 2007 18:28 schreef warrel het volgende:
Het vriendinnetje van het vriendje van Warrel, ik dus, vraagt zich af hoe het komt dat David zo onaardig doet. Grrrr

De Lange Muur, in Delft-Noordquote:Op maandag 24 september 2007 18:17 schreef warrel het volgende:
Het vriendje van Warrel vraagt zich af waar het beste Chinees restaurant in Delft zit?!![]()

De Daily wok (though geen chinees) is top en goedkoop.quote:Op maandag 24 september 2007 18:17 schreef warrel het volgende:
Hij valt stiekem op kerelsquote:Op maandag 24 september 2007 18:28 schreef warrel het volgende:
Het vriendinnetje van het vriendje van Warrel, ik dus, vraagt zich af hoe het komt dat David zo onaardig doet. Grrrr

Wtf moet je daar als stelletje? Dan kun je heul niet op je gemakje naar de bediening kijken!quote:Op maandag 24 september 2007 18:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De Daily wok (though geen chinees) is top en goedkoop.
Zijn zweefvliegtuigen mannelijk?quote:Hij valt stiekem op kerels![]()

quote:Op maandag 24 september 2007 18:52 schreef Autoreply het volgende:
http://store.apple.com/Ap(...)e58Y8aJCtutSL/1.?p=0
1200 euro
vs
http://tweakers.net/reviews/702/2
580 Euro. Mik daar nog 3 tientjes tegenaan (snellere proc, grotere hdd) plus 50 Euro voor een 20" scherm en 80 Euro voor een Vista-licentie en je zit toch akelig dicht in de buurt van 80% duurder voor een zelfde pc. Hoezo is Apple duurder![]()
En dan kan ik bij die laatste er nog moeiteloos een snellere graka ingooien zoals ik net bij m'n eigen computer ook heb gedaan

Ok, jij hebt dus écht geen stijl. De daily wokquote:Op maandag 24 september 2007 18:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
De Daily wok (though geen chinees) is top en goedkoop.

Nou, de bediening bij de Luniz was meer dan okay vandaag!quote:Op maandag 24 september 2007 18:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan kun je heul niet op je gemakje naar de bediening kijken!
[..]

Gast een X2 3800+quote:Op maandag 24 september 2007 18:52 schreef Autoreply het volgende:
http://store.apple.com/Ap(...)e58Y8aJCtutSL/1.?p=0
1200 euro
vs
http://tweakers.net/reviews/702/2
580 Euro. Mik daar nog 3 tientjes tegenaan (snellere proc, grotere hdd) plus 50 Euro voor een 20" scherm en 80 Euro voor een Vista-licentie en je zit toch akelig dicht in de buurt van 80% duurder voor een zelfde pc. Hoezo is Apple duurder![]()
En dan kan ik bij die laatste er nog moeiteloos een snellere graka ingooien zoals ik net bij m'n eigen computer ook heb gedaan

Graag gedaan!quote:Op maandag 24 september 2007 20:17 schreef warrel het volgende:
Vriendje van weer, uiteindelijk bij Peking wat gehaald, was top!Twee gerechten (rundvlees in pittige saus en varkensvlees in zoet-zure saus), nasi en natuurlijk kroepoek voor 14- euro
En het was ook nog eens erg lekker
![]()

Juistquote:Op maandag 24 september 2007 20:16 schreef m-kay het volgende:
[..]
Nou, de bediening bij de Luniz was meer dan okay vandaag!!!!!!!!!

Voor 50 euro meer heb je een X2 5200 die nog steeds slomer isquote:Op maandag 24 september 2007 20:40 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Nee, voor 20 Euro meer een 5000 oid, lezen darling![]()

en nog steeds bijna de helft goedkoper.quote:Op maandag 24 september 2007 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor 50 euro meer heb je een X2 5200 die nog steeds slomer is

Jep het verchillen tussen 790 euro en 950 euro is 50%quote:Op maandag 24 september 2007 21:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
en nog steeds bijna de helft goedkoper.

quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:49 schreef mcDavid het volgende:

quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:33 schreef Bravebart het volgende:
Kenkerhard hakken op Angerfist onder het koken in de keuken heeft dit als gevolgZeg daar dag tegen het groentepakket
[afbeelding]

Bozevuistquote:

Heeeeeuiquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:47 schreef m-kay het volgende:
Maarrrrrrrr, de bank is weer gefixt! Jeweets!

Met balkjes onder de voor- en achterkantquote:

Als je maar niet weer stuk maakt, zoals de tv enzoquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:04 schreef warrel het volgende:
Dat moet ik dan maar eens komen testen![]()
![]()

Door wie dan wel ?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |