wanneer je 16 wordt? over een jaartje of 10?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:43 schreef Laduna het volgende:
Als je zegt Alle vrouwen zijn hoer inclusief je je Moeder, zeker met zo klootzaak
![]()
Zo soort mannen hooft ik niet veel te praten. Beter woordt ik lesbies![]()
Nee, hij is zo'n sukkelige blanke man. Zonder geld. En zonder BMW.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:59 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij valt ook voor gladde negers in een bmw?
Volgens mij moet je nog wat meer boeken lezen en vooral wat meer observeren in de dierenwereld en de mensenwereld.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:58 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Tja, als je je eigen definitie gaat verzinnen om zo een punt te maken, dan houdt het natuurlijk gewoon op. Dominantie heeft alles te maken met dreiging, angst, stress enzovoort. Rust? Ga toch weg. Dat heeft er wel het laatste wat mee te maken.
En nog niet uit de kast... als je zijn/haar profiel bekijktquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:01 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, hij is zo'n sukkelige blanke man.
Mag ik vragen of je hebt gestudeerd en wat voor werk je doet, dat je mij zo denkt te kunnen betuttelen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:01 schreef erodome het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nog wat meer boeken lezen en vooral wat meer observeren in de dierenwereld en de mensenwereld.
Daarom is dominantie ook weinig succesvol. Je kunt als groep best in zo'n stressvolle situatie overleven, maar prettig is het niet. In de dierenwereld is het één en al agressie, angst, stress, paniek en onrust. Als je dat ontkent, begrijp je er gewoon niets vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:01 schreef erodome het volgende:
Vertel eens, hoe wil je overleven als groep zijnde in de natuur als er continu machtsstrijd is die onrust, stress en gedoe geeft.
Denk eens heel erg logisch na, stel, je wilt gaan jagen met elkaar, maar je bent continu in strijd met elkaar, hoe wil je dan tot een geheel komen die succesvol is?
Is niet zweverig, is gewoon de dierenwereld zoals het is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:01 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat is dit voor zweverig gezwets? Daar kan ik toch niets mee joh?
En hoe ga jij dat bepalen welke van die twee opties van toepassing is?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:02 schreef Logician het volgende:
Onzin dat het niet samengaat, het ligt er net aan wat voor soort dominantie het om gaat.
Dominantie uit onzekerheid/bevestiging/jaloezie etc
of
Dominantie uit zelfkennis, zelfverzekerdheid,doelgerichtheid etc.
1e = afstootwekkend.
2e = supersexy
Je bent één van de weinigen hier die dat niet weet, volgens mij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:05 schreef floris.exe het volgende:
Mag ik vragen of je hebt gestudeerd en wat voor werk je doet, dat je mij zo denkt te kunnen betuttelen?
Pure agressie dus. De omega is voortdurend slachtoffer van agressie. Agressie wordt gebruikt om de groep bij elkaar te houden. In dit geval indirect, maar het wordt gebruikt. Als de alpha male (en denk nu maar niet dat ik geen verstand heb van dit verhaal) niet agressief zou zijn, dan zou zijn dominantie niets voorstellen en dan zal hij onderuit worden gehaald. It's as simple as that.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Is niet zweverig, is gewoon de dierenwereld zoals het is.
Wolven, alpha paar leidt de groep, er is een alpha reu en een alpha teef, daaronder komt de beta, de gamma en helemaal onderaan de omega.
De omega is degene die stress verminderd in de groep, vaak is dat een beetje bruut, deze staat onderaan en wordt gepest.
MAAR, deze is het ook waar de alpha zijn rust kan vinden, die hem uitbalanceert, zonder omega is de alpha nergens(observeer roedels wolven en zie dit in werking, keer op keer).
Om maar even een vb te noemen, dat jij over de dierenwereld praat en het niet echt kent kan ik ook niets aan doen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent één van de weinigen hier die dat niet weet, volgens mij.
Over het algemeen redelijk makkelijk aan te voelen, zodra een eerst dominante/arogante man jequote:Op vrijdag 21 september 2007 15:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
En hoe ga jij dat bepalen welke van die twee opties van toepassing is?
Ze werkt in de erotische sector.quote:
Laten we het erop houden dat de dierenwereld kennen mijn kennisvak is, niet alleen in opleiding, maar ook in werk wat ik heb gedaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:05 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mag ik vragen of je hebt gestudeerd en wat voor werk je doet, dat je mij zo denkt te kunnen betuttelen?
[..]
Daarom is dominantie ook weinig succesvol. Je kunt als groep best in zo'n stressvolle situatie overleven, maar prettig is het niet. In de dierenwereld is het één en al agressie, angst, stress, paniek en onrust. Als je dat ontkent, begrijp je er gewoon niets van.
En hoe komt dat andere type dominantie in jouw ogen dan tot uiting? Want volgens mij is dat type niet meer dan gewoon een act.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Over het algemeen redelijk makkelijk aan te voelen, zodra een eerst dominante/arogante man je
ineens 3x op een dag begint te bellen etc. weet je dat het tijd is om af te haken en je een no1 beet hebt![]()
Bitches, get your facts straightquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:02 schreef Logician het volgende:
Onzin dat het niet samengaat, het ligt er net aan wat voor soort dominantie het om gaat.
Dominantie uit onzekerheid/bevestiging/jaloezie etc
of
Dominantie uit zelfkennis, zelfverzekerdheid,doelgerichtheid etc.
1e = afstootwekkend.
2e = supersexy
Dat is mij nog te vaag om je te kunnen plaatsen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:09 schreef erodome het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat de dierenwereld kennen mijn kennisvak is, niet alleen in opleiding, maar ook in werk wat ik heb gedaan.
Waaronder gedragskennis van oa wolven en honden.
Dat jij dergelijke tafereeltjes wilt beschouwen als gezellig, sociaal en prettig moet je zelf weten. Dat verandert in ieder geval niets aan de realiteit en die is niet zo rooskleurig zoals jij hem voorstelt hier. Maar laten we dan eens gaan kijken naar, ik noem maar eens wat, de zeeolifanten. Ik zou zeggen, ga die maar eens observeren en dan met name de spanning tussen de mannetjes en het gedrag van de alpha male. Oh, en vergeet dan ook niet te kijken naar de wijze waarop de vrouwtjes seksueel bruut worden onderworpen door het mannetje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:09 schreef erodome het volgende:
Dat dat ook mijn hobby nog eens is, mijn passie zolang ik me kan herrineren.
Jij bent het die het niet snapt, ja er zijn nare dingen in de dierenwereld, maar observeer maar eens een roedel wolven, je zal verbaasd staan over hoeveel tederheid er onderling is, hoe erg ze aan elkaar hangen en hoeveel rust er is.
Dat ze "praten" met grauwen en doen dat jij als agressief betiteld maakt het nog niet agressief, gewonden vallen er maar zelden, grote angst is er niet, alleen tekenen van onderdanigheid.
Is die rust er niet dan is de groep niet succesvol en zeggen dat dominantie niet werkt is nogal raar, de hele dierenwereld hangt van rangorde's aan elkaar waar dieren(inc mens) sociaal zijn, zelfs bij de semi sociale dieren zijn er rangen.
Als een man je negeert, vindt je dat zeker onweerstaanbaar?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef Logician het volgende:
[..]
Over het algemeen redelijk makkelijk aan te voelen, zodra een eerst dominante/arogante man je
ineens 3x op een dag begint te bellen etc. weet je dat het tijd is om af te haken en je een no1 beet hebt![]()
Je verwart dominantie nu met charisma.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Logician het volgende:
En dominantie is niet puur agressie. H
et is juist zo dat pure dominantie niet eens geuit hoeft te worden, maar iemand die gewoon uitstraalt.
Zoals bij type2: Vaak zijn dat juist de intelligente stille mannen die niet persé zichzelf hoeven te verwoorden om zich te bewijzen. En ja dat geeft rust, zekerheid en veiligheid. En is sexueel aantrekkelijk.
Het zijn de 1e types die de negatieve lading toebehoren.
Het probleem is dat de dames hier dominantie zien als iets troeteligs. Iets waar je samen voor kiest voor de fun. Zeg maar een beetje zoals het vastketenen van een vrouw met van die plushe handboeien. Maar dat is geen dominantie. Ik denk inderdaad ook dat de betreffende damens helemaal niet zo gecharmeerd zullen zijn, wanneer ze met daadwerkelijke dominantie in aanraking komen. Want dan is het opeens echt en verliezen ze hun macht om het 'spel' te laten stoppen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:11 schreef STING het volgende:
[..]
Bitches, get your facts straight![]()
Dominantie is vanuit onzekerheid, cultuur en/of een hoog testosteron gehalte.
Assertiviteit is voor jezelf opkomen, je eigen belangen niet ten koste laten gaan van andermans belangen.
Ik denk echt dat jullie dominantie verwarren met assertivitieit.
Jullie zijn vlgs mij veel te mondig om jullie daadwerkelijk te laten domineren --> onderdrukken.
Is dat dan anders in de mensenwereld?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:08 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Pure agressie dus. De omega is voortdurend slachtoffer van agressie. Agressie wordt gebruikt om de groep bij elkaar te houden. In dit geval indirect, maar het wordt gebruikt. Als de alpha male (en denk nu maar niet dat ik geen verstand heb van dit verhaal) niet agressief zou zijn, dan zou zijn dominantie niets voorstellen en dan zal hij onderuit worden gehaald. It's as simple as that.
Jawel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:15 schreef Logician het volgende:
En dominantie is niet puur agressie. H
*valt in herhaling*quote:et is juist zo dat pure dominantie niet eens geuit hoeft te worden, maar iemand die gewoon uitstraalt.
Zoals bij type2: Vaak zijn dat juist de intelligente stille mannen die niet persé zichzelf hoeven te verwoorden om zich te bewijzen. En ja dat geeft rust, zekerheid en veiligheid. En is sexueel aantrekkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |