quote:op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef beelz het volgende:
neem een vriendin van je eigen leeftijd in plaats van meisjes op de basisschool te scoren
quote:op vrijdag 21 september 2007 11:21 schreef pureness het volgende:
zijn er nog meer standjes of truckjes zodat dit wel lukt, of zal ik maar gewoon half door mn knieën moeten staan (wat ik maar een minuutje vol hou)
ik zie niet in wat mijn vrienden met mijn seksleven te maken hebben hoorquote:op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef slarioux het volgende:
zonder staand seksen stelt je seksleven niks voor bij je vrienden ofzo?
ze kan ook op een midget gaan staanquote:op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef ruud.nl het volgende:
een omgedraaid leeg kratje bier kan trouwens ook.![]()
neem een vriendin van je eigen leeftijd in plaats van meisjes op de basisschool te scoren
een vol kratje kan ook heel goed, zonder om te draaien, dan hoef je na de sex tenminste niet te vragen of er nog bier in de koelkast staat!quote:op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef ruud.nl het volgende:
een omgedraaid leeg kratje bier kan trouwens ook.![]()
dat vraagt hij toch helemaal niet.quote:op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef slarioux het volgende:
zonder staand seksen stelt je seksleven niks voor bij je vrienden ofzo?
jij ruige met je neus!quote:op vrijdag 21 september 2007 11:44 schreef remlof het volgende:
kan je haar niet optillen en dan met haar rug tegen de muur neuken?
quote:op vrijdag 21 september 2007 11:44 schreef remlof het volgende:
kan je haar niet optillen en dan met haar rug tegen de muur neuken?
??????quote:op vrijdag 21 september 2007 11:21 schreef pureness het volgende:
mijn vriendin is een stuk kleiner dan ik ben (bijna 30 cm) en daardoor gaat het bij ons niet om staand te seksen. iig niet als staand doggystyle en ook niet als we gewoon gezicht naar gezicht staan.
zijn er nog meer standjes of truckjes zodat dit wel lukt, of zal ik maar gewoon half door mn knieën moeten staan (wat ik maar een minuutje vol hou)
is ook altijd een goede jaquote:op vrijdag 21 september 2007 11:57 schreef starky het volgende:
laat je vriendin hoge hakken dragen tijdens de sex, staat nog geil ook(vind ik)
hakken van 30 centimeter....hopelijk kan ze stelt lopen.quote:op vrijdag 21 september 2007 12:37 schreef sushisushi het volgende:
staand seksen is hot ;d gewoon hakken aan en hoppaaa, probleem opgelostenjoy!
het is echt onzin da je van gelijke lengte moet zijn voor al het seksgebeuren, het kan meer dan prima met lengteverschil, geloof me, ik kan het weten als ukkepuk zijndequote:op vrijdag 21 september 2007 13:01 schreef dungeonmaster het volgende:
[..]
hakken van 30 centimeter....hopelijk kan ze stelt lopen.
klaarkomende vrouwenquote:op vrijdag 21 september 2007 13:00 schreef erodome het volgende:
[..]
maar hou je er rekening mee dat klaarkomende vrouwen vaak een beetje last hebben van moeilijk overeind kunnen blijven?
ok, je vindt het dus niet leuk als een lekkere meid nog een keer met je wil?quote:op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef beelz het volgende:
[..]
klaarkomende vrouwen
lekker belangrijk...
als ze 30cm kleiner is dan jij, dan zal ze idd ook wel aardig wat minder wegen.. dus je zou haar ook gewoon op kunnen tillen.. dat vraagt wel wat van je buik/armspieren, maar daar moet je maar voor werken:)..quote:op vrijdag 21 september 2007 11:23 schreef mrtorture het volgende:
krukje :p
of je laat haar in jou klimmen
en dan verliest ze haar evenwicht en zet ze een stap naar achterenquote:op vrijdag 21 september 2007 11:57 schreef starky het volgende:
laat je vriendin hoge hakken dragen tijdens de sex, staat nog geil ook(vind ik)
als dat niet werkt kan ze eventueel nog op 2 telefoonboeken gaan staan met haar hakken.
tip zet er een lange staande spiegel naast zodat jullie naar jezelf kunnen kijken.![]()
quote:op vrijdag 21 september 2007 13:07 schreef erodome het volgende:
[..]
ok, je vindt het dus niet leuk als een lekkere meid nog een keer met je wil?
want tja, je bent een man, je kan het op iedere straathoek krijgen he?
met 30 cm verschil niet hoor.quote:op vrijdag 21 september 2007 16:34 schreef jempa het volgende:
maar dan is zij wel op ideale pijphoogte toch??
quote:op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef beelz het volgende:
[..]
klaarkomende vrouwen
lekker belangrijk...
weet je wat het is. je hebt vrouwen die komen al klaar als je alleen maar naar de clitorus kijkt. en je hebt vrouwen die moeten uren geneukt worden. denk dat dat zijn frustratie is.quote:
quote:
quote:op vrijdag 21 september 2007 13:05 schreef beelz het volgende:
[..]
klaarkomende vrouwen
lekker belangrijk...
tip: ga eens wat door je knieënquote:op zaterdag 22 september 2007 17:25 schreef mattiee het volgende:
ik vind 'hoe doe je dat staand onder de douch' een betere vraag want dan heb je ook nog eens niet zo veel ruimte, is het glad en water als glijdmidden xd ouch. als je dat kan kan je alles :p
quote:op zaterdag 22 september 2007 02:14 schreef armageddon het volgende:
[..]
weet je wat het is. je hebt vrouwen die komen al klaar als je alleen maar naar de clitorus kijkt. en je hebt vrouwen die moeten uren geneukt worden. denk dat dat zijn frustratie is.
zij pakt het voeteneind van het bed houd een rechte rug. jij gaat in spreidstand achter haar staan en houd haar met je handen bij haar heupen vast je trekt haar als het ware op je lul op het moment dat je het echt niet meer vol kan houden kunje het afmakken in doggiestand met haar kut dus plat op het bed en jij erinquote:op vrijdag 21 september 2007 11:21 schreef pureness het volgende:
mijn vriendin is een stuk kleiner dan ik ben (bijna 30 cm) en daardoor gaat het bij ons niet om staand te seksen. iig niet als staand doggystyle en ook niet als we gewoon gezicht naar gezicht staan.
quote:op maandag 24 september 2007 01:49 schreef joekels het volgende:
[..]
zij pakt het voeteneind van het bed houd een rechte rug. jij gaat in spreidstand achter haar staan en houd haar met je handen bij haar heupen vast je trekt haar als het ware op je lul op het moment dat je het echt niet meer vol kan houden kunje het afmakken in doggiestand met haar kut dus plat op het bed en jij erindit doe ik altijd en is altijd lekker en we komen hier altijd weer op uit als we staand willen sexen. doei
![]()
daar kan de keeper van ado idd over meepratenquote:op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef gelderland het volgende:
wel eens geprobeerd...... liever niet meer ...niet echt fijn!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |