Ik zweer het op mijn moeders eer, Gellius. Gisteren had ik ruzie met mijn vrouw. Ze zei: 'Godverdomme, wat heb ik een jeuk zeg. Die kankermuggen hier ook altijd' Ik zei: 'Je moet ook niet krabben, houd op met dat gekrab.' 'Maar het jeukt!' 'Ik weet dat het jeukt, maar als je steeds zo krabt wordt het alleen maar nog erger.' 'Het jeeeuuu-heeeeukt!' 'Ik weet het, maar houd nou op met krabben!' 'Zeg, je hoeft mij niet de les te wijzen hoor.' 'Blijkbaar wel dus!-, je lijkt wel een klein kind met dat gekrab.' 'Ja? Een klein kind? Weet je wat jij dan bent? Een pedofiel.' 'Hoe durf je mij een pedofiel te noemen? Je bent godverdomme vijf jaar ouder dan ik!' 'Ook alleen maar omdat jij over je leeftijd had gelogen, anders was ik er nooit aan begonnen.' 'Wat een gelul zeg, dat ex-vriendje van je was ook vier jaar jonger.' 'Wat heeft hij er nu mee te maken?' 'Nou, dat zal ik je zeggen, hij heeft er ALLES mee te maken!'- je kent het wel. In ieder geval, ik na een tijdje dronken in slaap gevallen op de bank. Voila. Niet gemasturbeerd.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."