Geen tijd voorquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XHBvRsYVltw
waarom eigenlijk ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
Gewoon doorbaggeren, en snel een beetje
Zit je je al te verheugen op droomvlucht??quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:54 schreef ppi het volgende:
Had ik toch mijn Capslock aan.
Ga straks eens eevn virtueel de Efteling doen
fuck, dat meen je niet!? heb ik dat vriendinneke net nog gebeld om mee te delen dat ik toch een begrafenis heb morgen ("op zaterdag, ja"), gaat de meet niet door...quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef Leandra het volgende:
En dan nog een huishoudelijke mededeling:
De meet gaat morgen niet door
lekker passteur van mequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fuck, dat meen je niet!? heb ik dat vriendinneke net nog gebeld om mee te delen dat ik toch een begrafenis heb morgen ("op zaterdag, ja"), gaat de meet niet door...
goed dat je al een sc hebt..!
Ik ga straks oefenen, half uur op mijn hoofd staan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zit je je al te verheugen op droomvlucht??
Slotjequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:55 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik bedoel, we hebben nog 7 minuten, als het niet anders kan vraag ik een slotje aan.
NZ ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat NZ zo jarig is en ik heb al een felicitatie SC voor haar klaar staan
Ach.. als jij gaat, kom ik ook wel ff hoor... maar dat wordt dan wel wat later dan 16.00 uurquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
fuck, dat meen je niet!? heb ik dat vriendinneke net nog gebeld om mee te delen dat ik toch een begrafenis heb morgen ("op zaterdag, ja"), gaat de meet niet door...
nachtzusjequote:
Mogguh wjquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Is er koffie met cake ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef willem-jozef het volgende:
navond allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |