Huishoudelijke mededeling # 1:quote:
Ik ben een keer vanuit de kroeg naar me werk gegaan, werkte met een machine die 15.000 toeren draaide. Ik heb maar even gewacht tot na de middag pause met werkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:35 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, dat lukte me best goed ben trots op me zelf, werken was iig geen pretje vandaag maar heb het overleefd was gelukkig niet de enige
OEF..Drukkerij ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben een keer vanuit de kroeg naar me werk gegaan, werkte met een machine die 15.000 toeren draaide. Ik heb maar even gewacht tot na de middag pause met werken![]()
Waar is #2 dan en # 3 ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huishoudelijke mededeling # 1:
Ik heb de volgende SC al klaar staan....
Deze dient om middernacht te worden geopend, dus gaarne voldoende baggeren dat deze rond middernacht gesloten kan worden, en neem de moeite niet zelf een nieuwe aan te maken
Nog 180
Transformator wikkelmachinequote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben een keer vanuit de kroeg naar me werk gegaan, werkte met een machine die 15.000 toeren draaide. Ik heb maar even gewacht tot na de middag pause met werken![]()
Huishoudelijke mededeling # 2:quote:
Klinkt ingewikkeldquote:
Niet als je straalbezopen bentquote:
Deze SC moet in 20 minuten vol, je denkt toch niet dat ik dan 2 mededelingen in 1 post ga doen hè?!quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze SC moet in 20 minuten vol, je denkt toch niet dat ik dan 2 mededelingen in 1 post ga doen hè?!![]()
Nog 171
Dacht ut ff welquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Deze SC moet in 20 minuten vol, je denkt toch niet dat ik dan 2 mededelingen in 1 post ga doen hè?!![]()
Nog 171
Watquote:
Weet ik veel maakt het uit ?quote:
Oei!quote:
Maakt WeetIkVeel het uit ?quote:
Nee hoor geeft niksquote:
quote:
quote:
Ja geweldigquote:
Is dat allesquote:
Volgens Soury was ie heel aardigquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, het is idd een user: weetikveel
Nog 151
Welke is dat?quote:
Oopssquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yep, het is idd een user: weetikveel
Nog 151
Die ene ...quote:
Met een baard?quote:
Zit al op 8quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:50 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, pagina 4 al, dan kan ik mijn huishoudelijke mededelingen ff herhalen
Nog 148
Huishoudelijke mededeling # 1:quote:
Huishoudelijke mededeling # 2:quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:53 schreef ppi het volgende:
Ik zet mij stokbrood aan de kant
Nee, hooguit 1 postquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:53 schreef ppi het volgende:
kAN EEN mODJE GEEN WONDER VERRICHTEN
Ik bedoel, we hebben nog 7 minuten, als het niet anders kan vraag ik een slotje aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:53 schreef ppi het volgende:
kAN EEN mODJE GEEN WONDER VERRICHTEN
ik ook maar dan in mn nestquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:54 schreef ppi het volgende:
Had ik toch mijn Capslock aan.
Ga straks eens eevn virtueel de Efteling doen
Geen tijd voorquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=XHBvRsYVltw
waarom eigenlijk ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:56 schreef Leandra het volgende:
Gewoon doorbaggeren, en snel een beetje
Zit je je al te verheugen op droomvlucht??quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:54 schreef ppi het volgende:
Had ik toch mijn Capslock aan.
Ga straks eens eevn virtueel de Efteling doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |