Tuurlijk zeker met je buurman.. Beterschapquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga er vandoorDoe het veilig allemaal
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk zeker met je buurman.. Beterschap![]()
Rustig aan Poloquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga er vandoorDoe het veilig allemaal
![]()
Buurman wat doet u nou ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef Polonium-120 het volgende:
wie heeft hier aan de lichtknoppen gezeten![]()
[afbeelding]
Dan overleef je het wel, ten eerste is er weinig heftig ronddraaiends aan droomvlucht en durft zelfs m'n moeder daar nog in, ten tweede duren de meeste over-de-kop-ga-dingen amper een minuut en zo lang je maar niet kotsend naast me zit loop ik dus weinig risicoquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben echt nog nooit in de Efteling geweest.
Maar de laatste keer dat ik in iets heftigs rondraaiends en over de kop gaand zat was ik binnen een minuut zo misselijk als een hond.
De keuze est a Vous mon chèr Madame
heb frans laten vallen in 4 vwo dus let niet op de spelfoutjes
Droomvlucht it is !quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan overleef je het wel, ten eerste is er weinig heftig ronddraaiends aan droomvlucht en durft zelfs m'n moeder daar nog in, ten tweede duren de meeste over-de-kop-ga-dingen amper een minuut en zo lang je maar niet kotsend naast me zit loop ik dus weinig risico
Weet je nog de nieuwe P4 die ik niet open kon krijgen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=x4xa_-tkQEw
http://nl.youtube.com/watch?v=y5q0nhQnJE8
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet je nog de nieuwe P4 die ik niet open kon krijgen..
Het ontwerp was een beetje anders als mijn oude PIII kast.
Ik moest naar voren schuiven ipv naar achter![]()
![]()
Weet je hoeveel post we nog vol moeten baggeren dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
Overigens, ik heb al een verjaardagsSC voor NZ klaarstaan, dus wat mij betreft mogen we deze de komende 51 minuten volbaggeren
Na deze nog 223quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet je hoeveel post we nog vol moeten baggeren dan?![]()
Ja hoor 222quote:
Nou.. normaal als ik op vrijdagavond in de kroeg zit dan heb ik genoeg om terug te lezenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
Oh ja kut tis vrijdag de kroeg in ...
Misschien moeten we even een rel starten, is ie zo volquote:
LULquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten we even een rel starten, is ie zo vol![]()
*stopt nieuw stukje kaas in de val*quote:
He Pavemenquote:
Met wie wou jij rellen??quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moeten we even een rel starten, is ie zo vol![]()
Trutquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met wie wou jij rellen??![]()
Nog 207
quote:
ff denkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog 206
God straft onmiddelijkquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesus gister man, kwam vanochtend beneden en heel de pc tafel een tering zooi haha.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog 206
Wat heb je er mee gedaan ? Die Ikea dingen zijn maar geschikt tot een bepaald gewichtquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
jesus gister man, kwam vanochtend beneden en heel de pc tafel een tering zooi haha.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heb je er mee gedaan ? Die Ikea dingen zijn maar geschikt tot een bepaald gewicht![]()
picsquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
, maar het zo'n oude eettafel die ik gebruik maar mn toetsen bord lag op mn stoel mn papieren door heel de kamer en over sjips en knoflooksaus en mn scherm lag plat op het buro.
grapje
Damn dat meen je niet.........quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat gebeurd me dagelijksquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
, maar het zo'n oude eettafel die ik gebruik maar mn toetsen bord lag op mn stoel mn papieren door heel de kamer en over sjips en knoflooksaus en mn scherm lag plat op het buro.
grapje
quote:
Speciaal voor jou heb ik dan ook een alcoholische versnapering in de OP van de volgende SC gezetquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heb ik dan ook een alcoholische versnapering in de OP van de volgende SC gezet
Nog 194
dronken was niet meer het juiste woordquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn dat meen je niet.........
Oh wacht ff... je was vannacht als een dronken dropje thuisgekomen
Nog 197
Geen idee, maar ik hoop een beetje fatsoenlijk, ik hou er al niet van om met een aanhanger te rijden, maar als het dan toch moet: graag op een droge weg enzo...quote:
mwa, je wist fok nog te vindenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
dronken was niet meer het juiste woord![]()
Straal bezopen misschien ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:32 schreef Pavement het volgende:
[..]
dronken was niet meer het juiste woord![]()
Ga je bergen verplaatsen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop een beetje fatsoenlijk, ik hou er al niet van om met een aanhanger te rijden, maar als het dan toch moet: graag op een droge weg enzo...
Nog 190
Welke ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
Zal ik de huishoudelijke mededelingen nog ff herhalen??![]()
Nog 186
idd, dat lukte me best goed ben trots op me zelf, werken was iig geen pretje vandaag maar heb het overleefd was gelukkig niet de enigequote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
Zal ik de huishoudelijke mededelingen nog ff herhalen??![]()
Nog 186
Ramkraakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |