Tuurlijk zeker met je buurman.. Beterschapquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga er vandoorDoe het veilig allemaal
![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Tuurlijk zeker met je buurman.. Beterschap![]()
Rustig aan Poloquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:22 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga er vandoorDoe het veilig allemaal
![]()
Buurman wat doet u nou ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:39 schreef Polonium-120 het volgende:
wie heeft hier aan de lichtknoppen gezeten![]()
[afbeelding]
Dan overleef je het wel, ten eerste is er weinig heftig ronddraaiends aan droomvlucht en durft zelfs m'n moeder daar nog in, ten tweede duren de meeste over-de-kop-ga-dingen amper een minuut en zo lang je maar niet kotsend naast me zit loop ik dus weinig risicoquote:Op vrijdag 21 september 2007 21:08 schreef ppi het volgende:
[..]
Ben echt nog nooit in de Efteling geweest.
Maar de laatste keer dat ik in iets heftigs rondraaiends en over de kop gaand zat was ik binnen een minuut zo misselijk als een hond.
De keuze est a Vous mon chèr Madame
heb frans laten vallen in 4 vwo dus let niet op de spelfoutjes
Droomvlucht it is !quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan overleef je het wel, ten eerste is er weinig heftig ronddraaiends aan droomvlucht en durft zelfs m'n moeder daar nog in, ten tweede duren de meeste over-de-kop-ga-dingen amper een minuut en zo lang je maar niet kotsend naast me zit loop ik dus weinig risico
Weet je nog de nieuwe P4 die ik niet open kon krijgen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:35 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=x4xa_-tkQEw
http://nl.youtube.com/watch?v=y5q0nhQnJE8
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:56 schreef ppi het volgende:
[..]
Weet je nog de nieuwe P4 die ik niet open kon krijgen..
Het ontwerp was een beetje anders als mijn oude PIII kast.
Ik moest naar voren schuiven ipv naar achter![]()
![]()
Weet je hoeveel post we nog vol moeten baggeren dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
Overigens, ik heb al een verjaardagsSC voor NZ klaarstaan, dus wat mij betreft mogen we deze de komende 51 minuten volbaggeren
Na deze nog 223quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Weet je hoeveel post we nog vol moeten baggeren dan?![]()
Ja hoor 222quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |