Ja. Echt zo'n overrated FOK!-meisje. Zoals alles hier wat borsten heeft meteen wordt gebombardeerd tot halfgod.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Misstique het volgende:
Was liiszle niet diegene met die intens lelijke muil?
Dat doen jullie mannen zelf.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:14 schreef Blight het volgende:
Ja. Echt zo'n overrated FOK!-meisje. Zoals alles hier wat borsten heeft meteen wordt gebombardeerd tot halfgod.
De meeste van ons, hè.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
Waar blijven die blauwen om dit lel centraal te zetten. Straks komen er weer allemaal kutnewbies posten.
Nou, wordt zelf weer eens blauw dan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
Waar blijven die blauwen om dit lel centraal te zetten. Straks komen er weer allemaal kutnewbies posten.
Ah, ik had dus tóch gewoon gelijk. As usual.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja. Echt zo'n overrated FOK!-meisje. Zoals alles hier wat borsten heeft meteen wordt gebombardeerd tot halfgod.
Dago heeft mazzel met jouquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, ik had dus tóch gewoon gelijk. As usual..
Goed idee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Nou, wordt zelf weer eens blauw dan.
weer op ONZ?quote:
Die verdient een plaatsje in mn sig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dago heeft mazzel met jou
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die verdient een plaatsje in mn sig.
Wat?, dat Blight weer de spreekwoordelijke scepter moet zwaaien op ONZ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:39 schreef Misstique het volgende:
Overigens heeft Deo natuurlijk helemaal gelijk, maar dat spreekt voor zich.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
weer op ONZ?
kijk, dat is nou een goed idee
Nee, met dat wat nu in mn sig staat natuurlijk, duhh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat?, dat Blight weer de spreekwoordelijke scepter moet zwaaien op ONZ?
doe maar voor jogy, die zie ik hier ook nauwelijks meer
Ik heb niks te vertellen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef Misstique het volgende:
Post eens door, homo's!
vertel eens wat over je caviaquote:
Ja zeg! Ik kan toch niet alles posten wat ik denk? Straks post ik hier nog dat ik me inbeeld hoe jij en Kuukske de liefde bedrijven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef Misstique het volgende:
Post eens door, homo's!
Ik heb geen piem0l.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:50 schreef nyny83 het volgende:
Dago is een homo!
Geen wilde plannen voor t weekend?quote:
Die is morsdood.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vertel eens wat over je cavia
Het is weer vrijdag, hmm?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja zeg! Ik kan toch niet alles posten wat ik denk? Straks post ik hier nog dat ik me inbeeld hoe jij en Kuukske de liefde bedrijven.
Niet echt. We gaan een nieuwe radiator ophangen in de badkamer, naar een verjaardag en naar de doop van mijn neefjequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:52 schreef Misstique het volgende:
Geen wilde plannen voor t weekend?
Seksquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:52 schreef Blight het volgende:
Ja zeg! Ik kan toch niet alles posten wat ik denk? Straks post ik hier nog dat ik me inbeeld hoe jij en Kuukske de liefde bedrijven.
is je cavia er zelf blij mee?quote:
Ongeveer net zo spannend. Dago heeft nachtdienst, dus ligt ie morgen overdag te maffen en moet ik mezelf vermaken. 's Avonds eten bij mn ouders. Zondag gezellig samen schoonmaken enzo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet echt. We gaan een nieuwe radiator ophangen in de badkamer, naar een verjaardag en naar de doop van mijn neefje.
Jullie?
Oja, schoonmaken. En ook wij gaan bij ouders etenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef Misstique het volgende:
Ongeveer net zo spannend. Dago heeft nachtdienst, dus ligt ie morgen overdag te maffen en moet ik mezelf vermaken. 's Avonds eten bij mn ouders. Zondag gezellig samen schoonmaken enzo..
Bah, wat burgelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, schoonmaken. En ook wij gaan bij ouders eten.
Ja, vreselijk. Maar hé. Er is bier.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:58 schreef Misstique het volgende:
Bah, wat burgelijk.
Kun je me even komen helpen in de serverruimte?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:04 schreef Blight het volgende:
Ja, Tiek?
Thanx.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:06 schreef Blight het volgende:
Even wat inpluggen? Ok.
Nog erger dan radiopropaganda!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:33 schreef Litso het volgende:
tvpropaganda
Wat een vrijgezelle mannenweekend.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:56 schreef Blight het volgende:
Ik ga dit weekend bier drinken, naar de verjaardag van mijn broertje, nog meer bier drinken en zondag (hopelijk) genieten van AZ - Ajax.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:12 schreef Blight het volgende:
Het is echt onvoorstelbaar hoeveel meters ik hier afleg al rijdende in mijn bureaustoel. Lopen is voor het plebs..
mijn oma zei altijd, als iets mechanisch niet werkt, geef er dan een ram opquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
Internet stuitert hier de hele tijd..
Als je nog in Amersfoort zit kun je makkelijk even naar het KPN gebouw lopen en ze daar verrot schelden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:20 schreef Misstique het volgende:
Internet stuitert hier de hele tijd..
Oh. Mijn oma zei altijd: "Het vangen van kikkervisjes is niet echt weggelegd voor een reiger.".quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:21 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
mijn oma zei altijd, als iets mechanisch niet werkt, geef er dan een ram op
Zulks een wijsheid van weleer, huldequote:Op vrijdag 21 september 2007 11:27 schreef Blight het volgende:
[..]
Oh. Mijn oma zei altijd: "Het vangen van kikkervisjes is niet echt weggelegd voor een reiger.".
Allang niet meer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:23 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als je nog in Amersfoort zit kun je makkelijk even naar het KPN gebouw lopen en ze daar verrot schelden.
Ik heb een ideequote:
zelfs levenloze, mechanise dingen vrezen de modderetersquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:36 schreef Misstique het volgende:
Niet meer nodig, inmiddels doet ie t weer.
Ik ben heel schattig en lief heur, niks om te vrezen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:37 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
zelfs levenloze, mechanise dingen vrezen de moddereters
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:45 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben heel schattig en lief heur, niks om te vrezen..
Heul niet! Ask anyone.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef Blight het volgende:
Tiek is een lichtend voorbeeld voor menig vrouw. Als ze in de buurt is moet ik mezelf dan ook altijd even bitchslappen om te checken of ik niet droom..
Olé Olé!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:07 schreef Blight het volgende:
Inlikken is okay.
Gezien de meisjes waar jij op valt kan ik me dat voorstellen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:09 schreef mcDavid het volgende:
Ik laat het bitchslappen altijd achterwege. Veel te bang dat ik wakker wordt.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Gezien de meisjes waar jij op valt kan ik me dat voorstellen.
Je kunt helaas niet altijd zo kieskeurig zijn als je op een technische hogeschool zit.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:24 schreef Blight het volgende:
Nouja, lelijk is ze ook niet maar ik vind d'r ook niet knap of bijzonder. Ik kan er niet warm of koud van worden. Maar hey, smaken verschillen!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef Blight het volgende:
Tiek is een lichtend voorbeeld voor menig vrouw. Als ze in de buurt is moet ik mezelf dan ook altijd even bitchslappen om te checken of ik niet droom..
Nog genoten gisteravond?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:24 schreef Blight het volgende:
Nouja, lelijk is ze ook niet maar ik vind d'r ook niet knap of bijzonder. Ik kan er niet warm of koud van worden. Maar hey, smaken verschillen!
Ach. Het was qua voetbal weinig aan, maar ik ben allang blij dat ze solide hebben gespeeld én daarmee de winst hebben gepakt.quote:
Het was best een goede poging, hm?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Je wil gewoon weer in d'r sig hè?
Heul niet, hij meent dat oprecht!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je wil gewoon weer in d'r sig hè?
Ow.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:53 schreef Blight het volgende:
[..]
Het was best een goede poging, hm?
Ga je het zondag nog live volgen trouwens, rpp?quote:
Neemt niet weg dat ik het best meen natuurlijk!quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg het dus voor elkaar om binnen een week weer ziek te zijn.
Een voorteken dat je de deur steeds open liet staan jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat koud hebben was dus toch een voorteken.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor pokémon?
Wordt het niet eens tijd voor een bezoekje aan de huisarts?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik krijg het dus voor elkaar om binnen een week weer ziek te zijn.
Nah, het is vooralsnog verkoudheid, daar kan hij weinig aan doen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een bezoekje aan de huisarts?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef Misstique het volgende:
Hoe komen die smilies zo debiel?.
Maar wel al de zoveelste keer dit jaar..quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, het is vooralsnog verkoudheid, daar kan hij weinig aan doen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:15 schreef Misstique het volgende:
Hoe komen die smilies zo debiel?.
Misschien maar 's aan de vitaminepilletjes inderdaadquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Maar wel al de zoveelste keer dit jaar..
Prachtig.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nerdgedoe. Mooi verhaal is dat trouwens: ik zit http://notdoppler.com/theimpossiblequiz.php te spelen hè, en ik link het naar Lits en die speelt het ook en gaat vervolgens het spel uit elkaar halen en zo in elkaar zetten dat hij wint [afbeelding]. Das toch valsspelen, of niet dan?
Ja hoi!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:21 schreef nyny83 het volgende:
Iemand neuken? Nee? Ok...
same herequote:Op vrijdag 21 september 2007 13:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ohnee fuck. Alleen met vrouwen.
Ok. Wie wil er met ons praten over het feit dat wij alleen met vrouwen willen neuken?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zullen we een praatgroepje oprichten?
Echt! Als je zo suicidaal bent, doe het dan gewoon! Flikker op! Val ons er niet mee lastig! Als ik één iemand mocht vermoorden zonder daarvoor gepakt te worden, dan zou hij het zijn.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:24 schreef Blight het volgende:
Dat nummer van die neger waarin 'ie herhaaldelijk zingt dat ie zo suicidaal wordt van dat mooie meisje...,
,
!
[afbeelding]!
Sean Kingston - Beautiful Girls.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Litso het volgende:
Welk nummer is dat?
Vraag het eens aan je ouders zou ik zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:28 schreef Blight het volgende:
Op dit soort momenten voel ik me echt alsof ik gemaakt ben uit pure haat.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:32 schreef clumsy_clown het volgende:
AAARGH. AAARGH.
Dat is mijnerzijds geheel wederzijds.quote:
Wellicht in de foebelketine. Maar ik ga me niet in rare bochten wringen, dan kijk ik wel gewoon om zeven uur.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:59 schreef Blight het volgende:
[..]
Ga je het zondag nog live volgen trouwens, rpp?
+1,239 Herkenbaarheid.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:28 schreef Blight het volgende:
Op dit soort momenten voel ik me echt alsof ik gemaakt ben uit pure haat.
Húúú. En ik maar denken dat ik het slecht had op de Hogeschool met al die studentes die nog nooit van een afvalbakje hebben gehoord en alles overal deponeren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:51 schreef Blight het volgende:
Gadverdamme wat is het toilet hier ranzig!!
De rand ziet geel van de opgedroogde druppels pis en is bezaaid met verloren schaamhaar, en in de pot staan zoveel remsporen dat het lijkt alsof Free Willy met darmklachten op bezoek is geweest.
En dan moet de VMB nog beginnen!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:51 schreef Blight het volgende:
De rand ziet geel van de opgedroogde druppels pis en is bezaaid met verloren schaamhaar, en in de pot staan zoveel remsporen dat het lijkt alsof Free Willy met darmklachten op bezoek is geweest.
Herkenbaar. Ik snap ook nooit dat je het toilet zo ranzig kan achterlaten. Je schaamt je toch kapot als je zo'n enorm remspoor erin laat zitten en vlak achter je moet je collega naar de wc en die ziet dat?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:51 schreef Blight het volgende:
Nouja, een doorgelekt maandverbandje dat niet in het afvalbakje zit is net een tandje ranziger dan een remspoor in de plee, dus ik leef met je mee hoor.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Húúú. En ik maar denken dat ik het slecht had op de Hogeschool met al die studentes die nog nooit van een afvalbakje hebben gehoord en alles overal deponeren.
Bleef het maar bij maandverbandquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef nyny83 het volgende:
Nouja, een doorgelekt maandverbandje dat niet in het afvalbakje zit is net een tandje ranziger dan een remspoor in de plee, dus ik leef met je mee hoor.
Dat gaat me weer iets te ver.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouja, een doorgelekt maandverbandje
Sick fuck.quote:
Nee nee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:58 schreef mcDavid het volgende:
even voor de duidelijkheid: dat meende ik niet.
Bloed op de wcbril en tegen de muur. Bonkjes en sliertjes galore!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bleef het maar bij maandverband.
Ik krijg beelden van Prince Charles.quote:
Mja prachtige kunstwerken. Echt. Misschien moet ik er foto's van gaan maken en verkopen aan een ehm.. ding dat me veel geld geeft voor kunstfoto's.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:59 schreef Misstique het volgende:
Bloed op de wcbril en tegen de muur. Bonkjes en sliertjes galore!.
Dank je Tiek.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:02 schreef Misstique het volgende:
Galerie.
We gaan toch niet weer dat Dakota-topic naar boven halen hequote:Op vrijdag 21 september 2007 13:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Bloed op de wcbril en tegen de muur. Bonkjes en sliertjes galore!.
Dan doe je net als Angel, en koop je bij een slager varkensbloed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:03 schreef Blight het volgende:
Dat vroeg ik me laatst trouwens af hè. Stel nou: je bent een goedaardige vampier. En, goedaardig of niet, je hebt toch je dagelijkse portie bloed nodig. Zou je dan de vuilnisbakken afstruinen op zoek naar gebruikt maandverband? Wat doe je, in zo'n situatie?
Wat nog meer dan? Sappige verhalen graagquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bleef het maar bij maandverband.
't is dat ik betalen voor kunst zonde van het geld vind.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja prachtige kunstwerken. Echt. Misschien moet ik er foto's van gaan maken en verkopen aan een ehm.. ding dat me veel geld geeft voor kunstfoto's.
En als je een islamitische vampier bent? Wat dan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Dan doe je net als Angel, en koop je bij een slager varkensbloed.
Neuh, er zijn ook vrouwen die zich wél fatsoenlijk kunnen gedragen op pleegebied. Die wil ik nu niet negatief in beeld brengen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:04 schreef nyny83 het volgende:
Wat nog meer dan? Sappige verhalen graag
Naar de slager voor zakken varkensbloed, duhhh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:03 schreef Blight het volgende:
Dat vroeg ik me laatst trouwens af hè. Stel nou: je bent een goedaardige vampier. En, goedaardig of niet, je hebt toch je dagelijkse portie bloed nodig. Zou je dan de vuilnisbakken afstruinen op zoek naar gebruikt maandverband? Wat doe je, in zo'n situatie?
Jodenbloed.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
[..]
En als je een Islamitische vampier bent? Wat dan?
Dan pak je het bloed van een pauw.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:05 schreef Blight het volgende:
En als je een Islamitische vampier bent? Wat dan?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:04 schreef Kuukske het volgende:
Dan doe je net als Angel, en koop je bij een slager varkensbloed.
Duidelijk een vrouwenserie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:06 schreef Misstique het volgende:
Naar de slager voor zakken varkensbloed, duhhh.
Zeker nooit Buffy gekeken..
Buffy.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:06 schreef Misstique het volgende:
Naar de slager voor zakken varkensbloed, duhhh.
Zeker nooit Buffy gekeken..
Ik ben niet zo'n generaliserend typje, en zo zou ik toch nooit over de propere BeF dames kunnen denken... Kheb gewoon zin in sappige verhalen!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Neuh, er zijn ook vrouwen die zich wél fatsoenlijk kunnen gedragen op pleegebied. Die wil ik nu niet negatief in beeld brengen.
Nee hoor, Dago vind het ook tof.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk een vrouwenserie.
Ohquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:09 schreef Misstique het volgende:
Nee hoor, Dago vind het ook tof.
Sterker nog.. die musicalaflevering? We zingen altijd samen die liedjes mee..
Nope, da's niet vers genoeg, daar gaan ze dood van.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
Maarja, die Angel is dus geen ouwe snoepert die de vuilnisemmers in vrouwentoiletten afstruint?
Nee. Angel is een godquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:08 schreef Blight het volgende:
Maarja, die Angel is dus geen ouwe snoepert die de vuilnisemmers in vrouwentoiletten afstruint?
Maarja. Ik kijk soms samen met vrienden Steven Seagal films gewoon om wat te lachen te hebben, dus wie ben ik.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:09 schreef Blight het volgende:
Ik vind Buffy echt tenenkrommend slecht, eerlijk gezegd.
Mn zusje heeft ze destijds allemaal opgenomen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
OhWat romantisch. Ik wil die 7 seizoenenbox nog een keer kopen.
Angel.quote:
Ach, af en toe een schietentietenhelicopter film is ook leuk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:12 schreef Blight het volgende:
[..]
Maarja. Ik kijk soms samen met vrienden Steven Seagal films gewoon om wat te lachen te hebben, dus wie ben ik.
Geen enkele vrouw wil (half)naakt gezien worden in de buurt van Steven Seagal, dus met de tieten valt het ook wel weer mee (of tegen, net hoe je het bekijkt)quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ach, af en toe een schietentietenhelicopter film is ook leuk.
Waar blijven ze nou?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n generaliserend typje, en zo zou ik toch nooit over de propere BeF dames kunnen denken... Kheb gewoon zin in sappige verhalen!
In die film op die boot zie ik toch echt die Erika dinges (oude Baywatch actrice) met haar tieten zwaaien, heur.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw wil (half)naakt gezien worden in de buurt van Steven Seagal, dus met de tieten valt het ook wel weer mee (of tegen, net hoe je het bekijkt)
Under Siege!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
In die film op die boot zie ik toch echt die Erika dinges (oude Baywatch actrice) met haar tieten zwaaien, heur.
quote:Onder aanvoering van commandant Krill en CIA-agent William Strannix wordt het slagschip USS Missouri, met acht kernkoppen aan boord, bezet door terroristen. De scheepskok Casey Ryback weet aan hun aandacht te ontsnappen en is een meester in vechtsporten, explosieven en wapens.
Ja die ja, met die toffe bad guy.quote:
Eleniak.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:19 schreef Misstique het volgende:
In die film op die boot zie ik toch echt die Erika dinges (oude Baywatch actrice) met haar tieten zwaaien, heur.
Tampons die overal zwerven. Of in de plee worden gegooid. Gevolg daarvan is dat de wc's verstopt raken op een gegeven momentquote:
En dat brengt me weer bij een ander topic van mijn hand: Ode aan staand plassenquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tampons die overal zwerven. Of in de plee worden gegooid. Gevolg daarvan is dat de wc's verstopt raken op een gegeven moment. Dát is ook niet zo heel tof. En nouja, goor.
.
Welke van de 2 kontjes is van jou?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:28 schreef Blight het volgende:
En dat brengt me weer bij een ander topic van mijn hand: Ode aan staand plassen
Die foto komt uit 2003 ofzo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Welke van de 2 kontjes is van jou?.
Dat dacht ik alquote:
Ah, ben jij dezelfde als SiemeN. Dan open je idd wel leuke topics af en toequote:Op vrijdag 21 september 2007 14:28 schreef Blight het volgende:
Man, oh man. Wat open ik goede topics!
Omdat mijn baas daar ook naar de wc gaat. Die wil ik écht niet tegenkomen. Zeker niet als 'ie bij die pisbakken staat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef nyny83 het volgende:
Ah, ben jij dezelfde als SiemeN. Dan open je idd wel leuke topics af en toe
Ennuh, Kuukske, thanxWaarom ga je trouwens niet gewoon naar de mannenwc dan?
Sinds de plastuit kan ik zo naast de mannen gaan staan. I-de-aal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:28 schreef Blight het volgende:
[..]
En dat brengt me weer bij een ander topic van mijn hand: Ode aan staand plassen
Dat lijkt me echt ontzettend ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sinds de plastuit kan ik zo naast de mannen gaan staan. I-de-aal..
Wat? Als ik ernaast ga staan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:39 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt ontzettend ongemakkelijk..
Neuh. Daar ben ik niet zo moeilijk in.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef Misstique het volgende:
Wat? Als ik ernaast ga staan?
Nou dan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef Blight het volgende:
[..]
Neuh. Daar ben ik niet zo moeilijk in..
Ook maar even een reactie achtergelaten dan. Wat is dat voor traditie, het vrijdagmiddagtopic?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:36 schreef Misstique het volgende:
Het vrijdagmiddagtopic: Houden vrouwen van dominante mannen?
Ik denk dat hij bedoelt dat het hem voor een vrouw ongemakkelijk lijkt om met zo'n ding te staan zeiken.quote:
Niet ongemakkelijker dan je rokje omhoog trekken en op je hurken gaan zitten proberen om niet over je eigen benen en voeten heen te pissen, terwijl je je best doet in evenwicht te blijven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:43 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat het hem voor een vrouw ongemakkelijk lijkt om met zo'n ding te staan zeiken.
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet ongemakkelijker dan je rokje omhoog trekken en op je hurken gaan zitten proberen om niet over je eigen benen en voeten heen te pissen, terwijl je je best doet in evenwicht te blijven.
Nee, ik zweer erbij, die plastuiten. Ook als ik een té ranzige plee tegenkom ben ik blij dat ik gewoon als een vent ervoor kan staan en niet boven de bril hoef te balanceren, hopende dat mijn bipsvlees niet per ongeluk ook maar een milimeter van dat ranzige plastic aanraakt.
Ik ben ook wel fan van die dingen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:51 schreef Blight het volgende:
Ik ben blij dat ik een penis heb.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:35 schreef Blight het volgende:
We're five middle fingers on a motherfucking hand.
En de mijne in het bijzonder?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:53 schreef Misstique het volgende:
Ik ben ook wel fan van die dingen.
Het staat hier al de hele middag aan. Schijt aan m'n collega met z'n Radio 538.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:48 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet ongemakkelijker dan je rokje omhoog trekken en op je hurken gaan zitten proberen om niet over je eigen benen en voeten heen te pissen, terwijl je je best doet in evenwicht te blijven.
Nee, ik zweer erbij, die plastuiten. Ook als ik een té ranzige plee tegenkom ben ik blij dat ik gewoon als een vent ervoor kan staan en niet boven de bril hoef te balanceren, hopende dat mijn bipsvlees niet per ongeluk ook maar een milimeter van dat ranzige plastic aanraakt.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Het staat hier al de hele middag aan. Schijt aan m'n collega met z'n Radio 538.
Die plastuitjes zorgen er juist voor dat ik heel ladylike ben! Geen smeerlapperij aan mijn lijf! Netheid en properheid voorop!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:55 schreef Litso het volgende:
[..]
Waar is de tijd dat ik dacht dat MT een dame was?
Die heb ik niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:55 schreef Litso het volgende:
Wat vind je van het nieuwste album?
Ocherme, mag dat óók niet?quote:
Mwehehehe.quote:
Wanneer mag ik langskomen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:21 schreef Litso het volgende:
Maandag katjes halen bij het asiel.
Zo. Alles binnen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:22 schreef Blight het volgende:
Maar, bedankt! Ik download 't zo even.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:21 schreef Blight het volgende:
Hmmm. Dan moet ik 't hier op m'n werk even downloaden, dan op cd zetten en dan thuis op m'n PC dumpen. M'n internet thuis is namelijk té vertieft om ook maar iets te kunnen downloaden.
Je gaat ze toch niet weer verdrinken zoals je bij die van mij deed hequote:
Tof.quote:
Je verwart me met Boe.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:27 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je gaat ze toch niet weer verdrinken zoals je bij die van mij deed he![]()
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Litso het volgende:
Maar nu eerst werken.
Tot acht [afbeelding]
Ohja Blight. Dat lijkt me énig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:48 schreef Blight het volgende:
Zullen we klaverjassen?
Elleboog op tafel!quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Misstique het volgende:
Jack in the box, terugpakken op 7 en STIFT!!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Misstique het volgende:
Jack in the box, terugpakken op 7 en STIFT!!
Zo lang nog? Arm schaap.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Blight het volgende:
Nog 68 minuten tot pils.
Juustem. In grote hoeveelheden, aangezien ik niet hoef te rijdenquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Blight het volgende:
Nog 68 minuten tot pils.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:57 schreef Blight het volgende:
Ik moet hier nog een uur de tijd zien te doden.
Mits beeldmateriaal.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Zal ik m'n t-shirt uittrekken?
Succes komend uur.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:00 schreef Blight het volgende:
Mits beeldmateriaal.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:02 schreef Blight het volgende:
Het zijn allemaal hoeren, zeg ik je. Allemaal.
Heb jij een BMW toevallig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:02 schreef Blight het volgende:
Het zijn allemaal hoeren, zeg ik je. Allemaal.
Nee. Een Batavus.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:03 schreef Misstique het volgende:
Heb jij een BMW toevallig?
That's the spirit!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:15 schreef Listo het volgende:
En meteen weer de leukste klanten aan de lijn [afbeelding]
Gelukkig is het niet druk, dat maakt mijn avond weer wat minder slecht
Bamiquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga zo beginnen met het fixen van bami.
Nou hier is het al de hele middag heel rustig, dooie boel hier..quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:15 schreef Listo het volgende:
Gelukkig is het niet druk, dat maakt mijn avond weer wat minder slecht
Moet kunnen hoor Lits.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:20 schreef Listo het volgende:
Gewoonlijk heb ik echt een hekel aan mensen die gaan zitten mokken over werk, maar vandaag heb ik gewoon echt geen zin
Te rustig is ook niet leuk nee, dat is waar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:20 schreef peterh het volgende:
[..]
Nou hier is het al de hele middag heel rustig, dooie boel hier..![]()
Alleen net ff 40 dvd's gekopieerd..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |