Ja. Echt zo'n overrated FOK!-meisje. Zoals alles hier wat borsten heeft meteen wordt gebombardeerd tot halfgod.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:47 schreef Misstique het volgende:
Was liiszle niet diegene met die intens lelijke muil?
Dat doen jullie mannen zelf.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:14 schreef Blight het volgende:
Ja. Echt zo'n overrated FOK!-meisje. Zoals alles hier wat borsten heeft meteen wordt gebombardeerd tot halfgod.
De meeste van ons, hè.quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
Waar blijven die blauwen om dit lel centraal te zetten. Straks komen er weer allemaal kutnewbies posten.
Nou, wordt zelf weer eens blauw dan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:30 schreef Blight het volgende:
Waar blijven die blauwen om dit lel centraal te zetten. Straks komen er weer allemaal kutnewbies posten.
Ah, ik had dus tóch gewoon gelijk. As usual.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja. Echt zo'n overrated FOK!-meisje. Zoals alles hier wat borsten heeft meteen wordt gebombardeerd tot halfgod.
Dago heeft mazzel met jouquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:33 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ah, ik had dus tóch gewoon gelijk. As usual..
Goed idee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Nou, wordt zelf weer eens blauw dan.
weer op ONZ?quote:
Die verdient een plaatsje in mn sig.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Dago heeft mazzel met jou
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die verdient een plaatsje in mn sig.
Wat?, dat Blight weer de spreekwoordelijke scepter moet zwaaien op ONZ?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:39 schreef Misstique het volgende:
Overigens heeft Deo natuurlijk helemaal gelijk, maar dat spreekt voor zich.
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmm.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
weer op ONZ?
kijk, dat is nou een goed idee
Nee, met dat wat nu in mn sig staat natuurlijk, duhh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Wat?, dat Blight weer de spreekwoordelijke scepter moet zwaaien op ONZ?
doe maar voor jogy, die zie ik hier ook nauwelijks meer
Ik heb niks te vertellen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef Misstique het volgende:
Post eens door, homo's!
vertel eens wat over je caviaquote:
Ja zeg! Ik kan toch niet alles posten wat ik denk? Straks post ik hier nog dat ik me inbeeld hoe jij en Kuukske de liefde bedrijven.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef Misstique het volgende:
Post eens door, homo's!
Ik heb geen piem0l.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:50 schreef nyny83 het volgende:
Dago is een homo!
Geen wilde plannen voor t weekend?quote:
Die is morsdood.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
vertel eens wat over je cavia
Het is weer vrijdag, hmm?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Ja zeg! Ik kan toch niet alles posten wat ik denk? Straks post ik hier nog dat ik me inbeeld hoe jij en Kuukske de liefde bedrijven.
Niet echt. We gaan een nieuwe radiator ophangen in de badkamer, naar een verjaardag en naar de doop van mijn neefjequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:52 schreef Misstique het volgende:
Geen wilde plannen voor t weekend?
Seksquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:52 schreef Blight het volgende:
Ja zeg! Ik kan toch niet alles posten wat ik denk? Straks post ik hier nog dat ik me inbeeld hoe jij en Kuukske de liefde bedrijven.
is je cavia er zelf blij mee?quote:
Ongeveer net zo spannend. Dago heeft nachtdienst, dus ligt ie morgen overdag te maffen en moet ik mezelf vermaken. 's Avonds eten bij mn ouders. Zondag gezellig samen schoonmaken enzo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet echt. We gaan een nieuwe radiator ophangen in de badkamer, naar een verjaardag en naar de doop van mijn neefje.
Jullie?
Oja, schoonmaken. En ook wij gaan bij ouders etenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef Misstique het volgende:
Ongeveer net zo spannend. Dago heeft nachtdienst, dus ligt ie morgen overdag te maffen en moet ik mezelf vermaken. 's Avonds eten bij mn ouders. Zondag gezellig samen schoonmaken enzo..
Bah, wat burgelijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, schoonmaken. En ook wij gaan bij ouders eten.
Ja, vreselijk. Maar hé. Er is bier.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:58 schreef Misstique het volgende:
Bah, wat burgelijk.
Kun je me even komen helpen in de serverruimte?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:04 schreef Blight het volgende:
Ja, Tiek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |