Correctie: Een vrouw is als een vogelbekdier in een pedaalemmer vol yoghurt: niet in staat een goede vergelijking naar waarde te schatten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:19 schreef Misanthroopia het volgende:
Vrouwen zijn als een pedaalemmer vol yoghurt: niet in staat een goede vergelijking te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:51 schreef unox_worst het volgende:
Vrouwen zijn net het onstaan van het heelal, iedereen heeft een theorie maar niemand weet het zeker
Beste atm.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Sir_Hendro het volgende:
[..]
Ik las:
vrouwen zijn net Marorkaanen, als ze weg gaan nemen ze je huis en wagen mee. (en al je electronica)
![]()
Ik heb echt condooms in mijn portemonnee zittenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:23 schreef San0201 het volgende:
Vrouwen zijn net condooms, ze horen om je lul, maar zitten meestal in je portemonee
Vrouwen zijn net als kerstbomen, eerst versier je ze en daarna tuig je ze af.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:15 schreef rulerofdeath het volgende:
net kerstbomen, ze zijn al afgezaagd voor je ze kan versieren
net radio's, als je aan de knoppen zit beginnen ze te gillen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net als kerstbomen, eerst versier je ze en daarna tuig je ze af.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:23 schreef San0201 het volgende:
Vrouwen zijn net condooms, ze horen om je lul, maar zitten meestal in je portemonee
Mannen zijn onderontwikkelde vrouwen met een piemelquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:30 schreef DuTank het volgende:
Theo Maassen:
"Wist je dat de clitoris eigenlijk een onvolgroeide penis is? Dus toen we nog een embryo waren, zijn we op een bepaald punt allemaal vrouw geweest....![]()
Maar ja, sommige mensen ontwikkelen zich verder he"
Zo kan het ook andersom:quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mannen zijn onderontwikkelde vrouwen met een piemeljullie hebben ook van die melkklieren in jullie tietzen
![]()
Wat nou niet zo slimquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:35 schreef DuTank het volgende:
Niet zo slim met je 5VWO he
jij hebt breezer-klieren dus opzouten!quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat nou niet zo slimjullie hebben melkklieren, zoek het maar na. Jullie kunnen alleen geen melk geven, iets met hormonen.
ze mag blijven van mijquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij hebt breezer-klieren dus opzouten!![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:28 schreef the_jestert het volgende:
vrouwen zijn net ruitewissers, als je ze droog gebruikt gaan ze piepen
En waar trek je deze onjuiste conclusie uit?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
jij hebt breezer-klieren dus opzouten!![]()
verkapte-ik-hou-van-vrouwen-met-een-lul-postquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:30 schreef DuTank het volgende:
Theo Maassen:
"Wist je dat de clitoris eigenlijk een onvolgroeide penis is? Dus toen we nog een embryo waren, zijn we op een bepaald punt allemaal vrouw geweest....![]()
Maar ja, sommige mensen ontwikkelen zich verder he"
komt je bekend voor?quote:
ik geloof je nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:12 schreef Pwny het volgende:
[..]
ik moet echt zo erg om jou lachen altijd he [afbeelding]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |