wat tvpquote:
en dan maar roepen dat vrouwen hoeren zijnquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:07 schreef PushyGurl het volgende:
mannen zijn net autos...voor je het weet ligt je er onder
Open dan je eigen topic!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:07 schreef PushyGurl het volgende:
mannen zijn net autos...voor je het weet ligt je er onder
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:28 schreef the_jestert het volgende:
vrouwen zijn net ruitewissers, als je ze droog gebruikt gaan ze piepen
vrouwen zijn net orkanen, als ze komen zijn ze nat en wild, en als ze wegging ben jij je huis en auto kwijtquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:43 schreef TryX het volgende:
vrouwen zijn net orkaanen als ze weg gaan neemen ze je huis en wagen mee.
whehequote:Op vrijdag 21 september 2007 11:51 schreef KidA89 het volgende:
vrouwen zijn net kleine kinderen je neukt ze en kotst dan over ze heen
Ik las:quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:43 schreef TryX het volgende:
vrouwen zijn net orkaanen als ze weg gaan neemen ze je huis en wagen mee.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Sir_Hendro het volgende:
[..]
Ik las:
vrouwen zijn net Marorkaanen, als ze weg gaan nemen ze je huis en wagen mee. (en al je electronica)
![]()
Correctie: Een vrouw is als een vogelbekdier in een pedaalemmer vol yoghurt: niet in staat een goede vergelijking naar waarde te schatten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:19 schreef Misanthroopia het volgende:
Vrouwen zijn als een pedaalemmer vol yoghurt: niet in staat een goede vergelijking te maken
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:51 schreef unox_worst het volgende:
Vrouwen zijn net het onstaan van het heelal, iedereen heeft een theorie maar niemand weet het zeker
Beste atm.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:29 schreef Sir_Hendro het volgende:
[..]
Ik las:
vrouwen zijn net Marorkaanen, als ze weg gaan nemen ze je huis en wagen mee. (en al je electronica)
![]()
Ik heb echt condooms in mijn portemonnee zittenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:23 schreef San0201 het volgende:
Vrouwen zijn net condooms, ze horen om je lul, maar zitten meestal in je portemonee
Vrouwen zijn net als kerstbomen, eerst versier je ze en daarna tuig je ze af.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:15 schreef rulerofdeath het volgende:
net kerstbomen, ze zijn al afgezaagd voor je ze kan versieren
net radio's, als je aan de knoppen zit beginnen ze te gillen
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Vrouwen zijn net als kerstbomen, eerst versier je ze en daarna tuig je ze af.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:23 schreef San0201 het volgende:
Vrouwen zijn net condooms, ze horen om je lul, maar zitten meestal in je portemonee
Mannen zijn onderontwikkelde vrouwen met een piemelquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:30 schreef DuTank het volgende:
Theo Maassen:
"Wist je dat de clitoris eigenlijk een onvolgroeide penis is? Dus toen we nog een embryo waren, zijn we op een bepaald punt allemaal vrouw geweest....![]()
Maar ja, sommige mensen ontwikkelen zich verder he"
Zo kan het ook andersom:quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:31 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Mannen zijn onderontwikkelde vrouwen met een piemeljullie hebben ook van die melkklieren in jullie tietzen
![]()
Wat nou niet zo slimquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:35 schreef DuTank het volgende:
Niet zo slim met je 5VWO he
jij hebt breezer-klieren dus opzouten!quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:45 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Wat nou niet zo slimjullie hebben melkklieren, zoek het maar na. Jullie kunnen alleen geen melk geven, iets met hormonen.
ze mag blijven van mijquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jij hebt breezer-klieren dus opzouten!![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:28 schreef the_jestert het volgende:
vrouwen zijn net ruitewissers, als je ze droog gebruikt gaan ze piepen
En waar trek je deze onjuiste conclusie uit?quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
jij hebt breezer-klieren dus opzouten!![]()
verkapte-ik-hou-van-vrouwen-met-een-lul-postquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:30 schreef DuTank het volgende:
Theo Maassen:
"Wist je dat de clitoris eigenlijk een onvolgroeide penis is? Dus toen we nog een embryo waren, zijn we op een bepaald punt allemaal vrouw geweest....![]()
Maar ja, sommige mensen ontwikkelen zich verder he"
komt je bekend voor?quote:
ik geloof je nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:12 schreef Pwny het volgende:
[..]
ik moet echt zo erg om jou lachen altijd he [afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |