quote:
Heb jij de sleutel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:24 schreef schoonOA het volgende:
Ik kan niet meer discussiëren in mijn discussie over verf op mijn scherm. Hoe kan dat?
Hoije!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Frutsel het volgende:
ik ben zo pleituh, misschien tot later dit weekend en anders fijn weekend jullie![]()
![]()
Welke sleutel? Mijn sleutelbos heb ik gewoon hier hoor.quote:
Wat is dat voor brabbeltaaltje?quote:
Tot het slot!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:27 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Welke sleutel? Mijn sleutelbos heb ik gewoon hier hoor.
~Ik spreek een aandig woordje buiten de deur!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:29 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat is dat voor brabbeltaaltje?
Is dat nou dat moderne "SMStaal" waar ik wel eens iets over lees in de krant?
rustig aanquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Frutsel het volgende:
ik ben zo pleituh, misschien tot later dit weekend en anders fijn weekend jullie![]()
![]()
Toedelsquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Het slot waarvan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:30 schreef OA het volgende:
[..]
Tot het slot!![]()
[..]
~Ik spreek een aandig woordje buiten de deur!![]()
Hoe dikwijls heb ik reeds verteld dat ik geen clown ben, doch officemanager in een gerenommeerd bedrijf in de chemische industrie?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:53 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Hoe dikwijls heb ik reeds verteld dat ik geen clown ben, doch officemanager in een gerenommeerd bedrijf in de chemische industrie?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |