Ach ja... waarom ook niet, in Nederland werkt men al zoveel, kunnen die paar uur ook nog wel vanafquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:54 schreef crossover het volgende:
[..]
Ja leuk toch, om iemand zo ver te krijgen zichzelf voor lul te gaan zetten bij de baas
quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:56 schreef OA het volgende:
[..]
Dus 3 uur in de file staan en daarnaast nog eens je gewone reistijd?![]()
wellicht heeft ie lange stukken hout in z'n wagen liggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:02 schreef OA het volgende:
Whehe... ik reed net achter een vrachtwagen (niet echt hoor, want ik ging er gewoon voorbij) en daar zat een bordje op dat je afstand moet houden: "Hout afstand"![]()
Het was een tankwagen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wellicht heeft ie lange stukken hout in z'n wagen liggen
Ech nie, vanochtend waren er ook geen files die kant opquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:55 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik moet binnenkort 1,5 uur 2x per dag in de file staan....![]()
Friemeltje.....quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:17 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ech nie, vanochtend waren er ook geen files die kant op![]()
Dus volgens mij valt dat nog wel mee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das waar en het weer was goed, dat wordt nog wel wat met meer regen en natte sneeuwquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Friemeltje.....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja maar tis vrijdag he..![]()
dat ja....quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Das waar en het weer was goed, dat wordt nog wel wat met meer regen en natte sneeuw
maar dan moet ik maar vaker op donderdag komen hihi , als het vrijdag rustiger op de weg is![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:33 schreef denB het volgende:
Zo naar school voor 2uur, terwijl mn reistijd al 2uur in totaal is -_-
dat is wel erg fucking zuurquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:33 schreef denB het volgende:
Zo naar school voor 2uur, terwijl mn reistijd al 2uur in totaal is -_-
Dat valt best mee hoor. ik ben 3 uur kwijt op een dag, wel meer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat is wel erg fucking zuur
hoezo een reistijd van 2 uur?
ook voor 2 uur school?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:38 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat valt best mee hoor. ik ben 3 uur kwijt op een dag, wel meer.
PapierVersjitteraarquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik zit op mn werk. En ik moet ook nog dingen doen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |