Wat zeg jij ook?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:01 schreef juon_jacket1 het volgende:
ik zeg het ook..maar ja ben dan ook in ZH opgegroeid he...![]()
![]()
ja zeuven dus....quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Wat zeg jij ook?
Zeven of zeuven?
Ik woon m'n hele leven al in ZH en ik zeg iig zeker geen zeuven....![]()
TS heeft gewoon gelijjk!![]()
Whehe..quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:03 schreef indahnesia.com het volgende:
Die eerste E wordt een EU omdat dat een neuwe richtlijn is vanuit de Europese Unie om de EU populairder te maken. Vandaar dus zeuven.
Waarom zeg je dat in hemelsnaam??quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja zeuven dus......wat zijn jullie toch een stelletje zeikerds zeg....
![]()
![]()
tja...zo heb ik het geleerd toen ik heel erg lang geleden naarNL kwam...dus tis niet mijn schuld maar van de mensen in ZH....quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:06 schreef OA het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat in hemelsnaam??![]()
Er staat toch duidelijk geen eu...![]()
Man, zeuver toch niet zo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:00 schreef Miljonair het volgende:
Waarom zijn er hele volksstammen die "zeuven" zeggen, als men "zeven" bedoelt??![]()
Ik zie iig nergens een "eu" in het woord ZEVEN staan...![]()
Klacht: mensen die zeuven zeggen!!![]()
Het nieuwste topic is alweer 3 maanden oud hoor!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:07 schreef Maisnon het volgende:
Zeuven ipv zeven
Zeuven of Zeven?
zeuven-spraakgebrek
'Zeven' of 'Zeuven'.
Zeuven
Zeuven
slotjequote:Op vrijdag 21 september 2007 08:07 schreef Maisnon het volgende:
Zeuven ipv zeven
Zeuven of Zeven?
zeuven-spraakgebrek
'Zeven' of 'Zeuven'.
Zeuven
Zeuven
nee, het nieuwste topic is enkele minuten geleden geopendquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:09 schreef OA het volgende:
[..]
Het nieuwste topic is alweer 3 maanden oud hoor!![]()
Wijsneus!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, het nieuwste topic is enkele minuten geleden geopend
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:08 schreef Miljonair het volgende:
Zelfde geval eigenlijk met woorden als fysiotherapeut en propedeuse...
Daar staat duidelijk wel een eu in het woord en dat spreekt men dat ineens uit als ui![]()
Ik weiger mee te gaan in zulk soort onzin!!![]()
Dat weet ik ook wel, maar waarom is er ooit bedacht eu te schrijven als je ui zegt?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:49 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
. Schat, zo spreek je dat nou eenmaal uit. Net zoals dat je Zeus als "Zuis" uitspreekt. "
".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |