Ik vraag het me serieus af.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:36 schreef Redux het volgende:
rommel
maar wat ik eerder zei, dat is toch bij veel meer woorden? gewoon de manier waarop iemand het uitspreekt volgens mij ?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:39 schreef static het volgende:
[..]
Ik vraag het me serieus af.
Om verwarring met het telwoord "negen" te voorkomen...quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:39 schreef static het volgende:
[..]
Ik vraag het me serieus af.
Ik meen me iets van de lagere school te herinneren dat het iets met de telefoon te maken heeft.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:40 schreef Markster het volgende:
[..]
maar wat ik eerder zei, dat is toch bij veel meer woorden? gewoon de manier waarop iemand het uitspreekt volgens mij ?
De eerstvolgende die me nog eens lief noemt castreer ik virtueel.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:41 schreef Markster het volgende:
wat ben je lief die laatste tijd trouwens static, wat is er gebeurd? wil je er over praten.
=> R&P ?
Jezus.. lees mijn post dan even..quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:42 schreef static het volgende:
[..]
Ik meen me iets van de lagere school te herinneren dat het iets met de telefoon te maken heeft.
Ja, dat klinkt ridicuul.
Nu ik er toch serieus over na ga denken, heeft het misschien met tel. nummers te maken?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:42 schreef static het volgende:
[..]
Ik meen me iets van de lagere school te herinneren dat het iets met de telefoon te maken heeft.
Ja, dat klinkt ridicuul.
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:42 schreef static het volgende:
[..]
De eerstvolgende die me nog eens lief noemt castreer ik virtueel.
Oeps, gemist.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:43 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Jezus.. lees mijn post dan even...
jij zegt ook neugen?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:44 schreef Tiemie het volgende:
zeuven > heel nederland
zeejven > het gooi e.d.
Nee, Tiemie is toch een Achterhoeker...?quote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:45 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
jij zegt ook neugen?.
preciesquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:46 schreef brighton het volgende:
[..]
Nee, Tiemie is toch een Achterhoeker...?
Ik krijg vd Noord/Zuid Hollanders altijd te horen dat het zeven is ipv zeuvenquote:Op zaterdag 29 mei 2004 23:44 schreef Tiemie het volgende:
zeuven > heel nederland
zeejven > het gooi e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |