Wat een lelijk horloge heb je!quote:
whehehehequote:Op vrijdag 21 september 2007 13:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat welstraks even aan me verslag werken. dan tot 2100 werken, daarna gelijk door naar zaalvoetbal. en na het voetballen door de kroeg in voor de driede helft
heb je goedquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
whehehehe![]()
![]()
ik denk dat ik vanavond maar aan de 2e helft begin
![]()
quote:
Heb jij de sleutel?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:24 schreef schoonOA het volgende:
Ik kan niet meer discussiëren in mijn discussie over verf op mijn scherm. Hoe kan dat?
Hoije!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Frutsel het volgende:
ik ben zo pleituh, misschien tot later dit weekend en anders fijn weekend jullie![]()
![]()
Welke sleutel? Mijn sleutelbos heb ik gewoon hier hoor.quote:
Wat is dat voor brabbeltaaltje?quote:
Tot het slot!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:27 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Welke sleutel? Mijn sleutelbos heb ik gewoon hier hoor.
~Ik spreek een aandig woordje buiten de deur!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:29 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat is dat voor brabbeltaaltje?
Is dat nou dat moderne "SMStaal" waar ik wel eens iets over lees in de krant?
rustig aanquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Frutsel het volgende:
ik ben zo pleituh, misschien tot later dit weekend en anders fijn weekend jullie![]()
![]()
Toedelsquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:26 schreef Frutsel het volgende:
![]()
Het slot waarvan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:30 schreef OA het volgende:
[..]
Tot het slot!![]()
[..]
~Ik spreek een aandig woordje buiten de deur!![]()
Hoe dikwijls heb ik reeds verteld dat ik geen clown ben, doch officemanager in een gerenommeerd bedrijf in de chemische industrie?quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:53 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Hoe dikwijls heb ik reeds verteld dat ik geen clown ben, doch officemanager in een gerenommeerd bedrijf in de chemische industrie?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |