Komt ie nu aan. Ik ga zo slapen manquote:Op dinsdag 25 september 2007 03:26 schreef sig000 het volgende:
Heuh Tong, ik heb 't papiermaken achter me gelaten.![]()
Slapen doe ik altijd in de ochtend, veruit het meest het meest gunstige dagdeel daarvoor, waar ik toch een hekel aan heb.quote:Op dinsdag 25 september 2007 03:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt ie nu aan. Ik ga zo slapen man
Toen jij geboren werd had je al dit op je voorhoofd geschreven staan.quote:Op woensdag 26 september 2007 03:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb nu ook geen idee wat ik wel zou willen.
Ik wilde hier nog op reageren, want je zit er toch naast. Integendeel, ik ben erg gesteld op mensen die ergens erg veel van af weten, zelfs als het onderwerp me nauwelijks kan boeien. Natuurlijk zijn er uitzonderingen (auto's, soaps, belastingmaatregelen, worstelcompetities) maar in z'n algemeen vind ik het juist erg leuk dat mensen ergens fanatiek mee bezig zijn. En als je daar een leuk gesprek over kan hebben met Lamon, waarom niet he?quote:Op zondag 23 september 2007 04:57 schreef Marble het volgende:
Trouwens, misschien moet ik maar gaan promoveren op Buffy en Angel* in plaats van IR's halve topique vol te kalken. Want volgens mij kan ie dat helemaal niet waarderen.
Maar users als dwerg vast weer wel, dus hopelijk verzacht dat het nog een beetje voor de baviaan.
* Kan ik mezelf Whedoloog noemen, hoe kek is dat? En ik heb er hier onderhand al zoveel over gepost dat ik dat alleen nog maar hoef samen te voegen en dan heb ik zo mijn dissertatie klaar.
Misschien beter ook.quote:
"apen" is trouwens een ongelukkig gekozen woord in mijn zemelpost hierboven, zeker in dit topic. Laat dat me vergeven zijn.quote:I.R.Baboon
Pfft, ik ben ook niet knap, en zeker niet altijd even gezond sociaal op dagelijkse basis, maar om het op die manier op te lossen.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:56 schreef sig000 het volgende:
Stel je wat lelijke niet sociale studenten voor die stoer op hun tuutsenbord compensatie zoeken en het apengedrag wordt al een stuk inzichtelijker.
Ik zie 't ook meer als een vlucht.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:01 schreef Lamon het volgende:
[..]
Pfft, ik ben ook niet knap, en zeker niet altijd even gezond sociaal op dagelijkse basis, maar om het op die manier op te lossen.
Ik vind het geen excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |