abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 september 2007 @ 03:10:54 #62
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53398241
Langzaam omvallen is nou precies het leukste aan semi-bikkelen. Dat je jezelf zó uitput dat je bed een fantastisch walhalla is als je er eenmal in ligt.
pi_53398278
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:04 schreef Garble het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat Angel en Cordy voor elkaar gemaakt zijn en Buffy een hilarisch koppel vormt met The Immortal, dus ik ben niet echt een Bangel-shipper meer. Maar as far as Bangelshipperfanvids (6x woordwaarde) go is dit toch wel mijn favoriet.
Ik dacht laat ik ook nog even zoeken..
Deze slaat echt helemaal nergens op qua beelden en thema, maar ik vind em geweldig gaaf:

http://www.youtube.com/watch?v=i_4ifqiXhmk
  zondag 23 september 2007 @ 03:15:30 #64
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53398295
Goed, ik ben wel weer klaar met al die kloons. Zo vermoeiend al dat gehol naar de coulissen om van kostuum te veranderen etc. En deze naam straalt toch wel het meeste cachet en klasse uit. Om niet te vergeten gezag en overwicht.

Over nicks gesproken, die van jou Wickedangel dringt eigenlijk nu pas echt goed tot me door. Is het puur toeval dat je zowel de meest verpletterende musical als tv-serie aller tijden in je nick hebt, of bewust zo gekozen? Want in dat laatste geval heb je een uitzonderlijk goede smaak.

[ Bericht 1% gewijzigd door Marble op 23-09-2007 03:32:38 ]
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 23 september 2007 @ 03:17:45 #65
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53398325
Overigens - aangezien we toch in semi-bikkeltijd zitten - wil ik graag even de cd's Fakkelteit van Sticks en Delic en White Chalk van PJ Harvey aanraden.

Dank voor uw aandacht.
  Trouwste user 2022 zondag 23 september 2007 @ 03:18:41 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_53398334
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:10 schreef broer het volgende:
Langzaam omvallen is nou precies het leukste aan semi-bikkelen. Dat je jezelf zó uitput dat je bed een fantastisch walhalla is als je er eenmal in ligt.
Als ik echt niet klan slapen prent ik me soms in om net te doen alsog ik een marathon heb gelopen en snak naar een bed. Ja ik spoor niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 september 2007 @ 03:19:00 #67
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53398342
Ik geef gewoon muziektips zonder bang te zijn voor 10-euro-claims. Hoe vind je die?
  Trouwste user 2022 zondag 23 september 2007 @ 03:19:13 #68
7889 tong80
Spleenheup
pi_53398344
Is dat een nieuwe van PJ Harvey of post je gewoon een ouwe held ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 23 september 2007 @ 03:20:48 #69
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53398363
Nee, dat is een nieuwe PJ Harvey. Nog maar één keer geluisterd, maar nu al een erg mooi album.
  zondag 23 september 2007 @ 03:24:37 #70
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53398420
Terwijl jullie die twee albums even aandachtig doornemen val ik even om.

Welterusten.
pi_53398441
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:17 schreef broer het volgende:
White Chalk van PJ Harvey aanraden.

Dank voor uw aandacht.
Ik heb morgen weer een 10-urige werkdag..wat doe je me aan, broer.
De eerste 2 nummer klinken goed en nu moet ik blijven luisteren..
pi_53398477
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:15 schreef Marble het volgende:
Over nicks gesproken, die van jou dringt eigenlijk nu pas echt goed tot me door. Is het puur toeval dat je zowel de meest verpletterende musical als tv-serie aller tijden in je nick hebt, of bewust zo gekozen? Want in dat laatste geval heb je een uitzonderlijk goede smaak.
Ik ben er trouwens van overtuigd dat ze dat bij toeval koos, WickedAngel is geen Angel fan volgens mij.
pi_53398524
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Terwijl jullie die twee albums even aandachtig doornemen val ik even om.

Welterusten.
Ik hang nog steeds tussen omvallen of nog net niet.
  zondag 23 september 2007 @ 03:36:18 #74
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53398553
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:29 schreef Lamon het volgende:
geen Angel fan
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_53398609
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:36 schreef Marble het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik kan zelf nog steeds niet begrijpen dat er mensen waren die Angel beter vonden dan Buffy.
Ik wil je seizoen 4 van Angel geven, dat was iets specialer dan de rest, maar verder...

(Waarbij ik uiteraard voor het gemak ook even seizoen 6 en 7 van Buffy vergeet, want dat was ook om te janken)
pi_53398615
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:33 schreef sig000 het volgende:
Ik hang nog steeds tussen omvallen of nog net niet.
Omvallen is heerlijk.
Het is alleen zo verdomde vervelend als mensen je voortijdig weer doen opstaan.

Sweet dreamzzz.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  zondag 23 september 2007 @ 03:42:21 #77
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53398619
Angel heeft Illyria, Lamon. Daar zit hem de crux.
pi_53398631
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:42 schreef Marble het volgende:
Angel heeft Illyria, Lamon. Daar zit hem de crux.
Vond Fred leuker.

Maar serieus, dat is toch niet de echte reden, hoop ik?
  zondag 23 september 2007 @ 03:45:02 #79
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53398648
Angel heeft ook het nummer 1 televisiekoppel aller tijden (sorry Homer & Marge fans).

pi_53398664
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:42 schreef svann het volgende:

[..]

Omvallen is heerlijk.
Het is alleen zo verdomde vervelend als mensen je voortijdig weer doen opstaan.

Sweet dreamzzz.
Mijn probleem is dat ik 't tijdstip steeds opschuif om daarna een gat in de dag te maffen.
  Trouwste user 2022 zondag 23 september 2007 @ 03:48:56 #81
7889 tong80
Spleenheup
pi_53398691
Trusten luitjes. Tot later

pi_53398705
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:48 schreef tong80 het volgende:
Trusten luitjes. Tot later

Aandachtshoer gesignaleerd.
pi_53398718
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:45 schreef Marble het volgende:
Angel heeft ook het nummer 1 televisiekoppel aller tijden (sorry Homer & Marge fans).

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ik heb het nooit zo op dat shipper gedoe, ik kijk meer naar of een serie me kan raken.
Six Feet Under, en Dokter Who terzijde, heeft Buffy dat het meest gedaan.
Met vanzelfsprekende afleveringen als The Body, Once More With Feeling, The Gift en Prophecy Girl uiteraard.
Maar de meest gevoelde episode is voor mij Passion. De perfecte tv-episode, samen met de finale van Six Feet Under. Beiden zijn beter dan menig film, zo goed.
  zondag 23 september 2007 @ 03:55:55 #84
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53398751
Oh, maar over Passion en vooral de finale van SFU is natuurlijk ook geen enkele twijfel mogelijk, daar heb je helemaal gelijk in. Het is de mooiste scene ooit in welke film of serie dan ook.
pi_53398775
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:55 schreef Marble het volgende:
Oh, maar over Passion en vooral de finale van SFU is natuurlijk ook geen enkele twijfel mogelijk, daar heb je helemaal gelijk in. Het is de mooiste scene ooit in welke film of serie dan ook.
Brok in je keel, levensoverdenkend, gek wordend mooi, die scene, ja...
  zondag 23 september 2007 @ 04:01:27 #86
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53398795
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik net zo ga als Rachel Griffiths in SFU. Gewoon letterlijk doodgaan van verveling tijdens een conversatie met een heel suf persoon, er bestaat geen elegantere belediging. .
pi_53398803
quote:
Op zondag 23 september 2007 03:59 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik heb dat meer met muziek dan met films, mag graag een goede film zien, toch doet muziek meer emoties oplaaien bij mij.
  zondag 23 september 2007 @ 04:04:08 #88
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53398819
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:02 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik heb dat meer met muziek dan met films, mag graag een goede film zien, toch doet muziek meer emoties oplaaien bij mij.
Zoals dat nummer in de finale van SFU dus.

Het is niet alleen het beeld maar alles bij elkaar. Zo'n beetje het mooiste stukje kunst wat er ooit is gemaakt.
pi_53398841
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:01 schreef Marble het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik net zo ga als Rachel Griffiths in SFU. Gewoon letterlijk doodgaan van verveling tijdens een conversatie met een heel suf persoon, er bestaat geen elegantere belediging. .
Ik hou mezelf uiteraard voor de gek met mijn levensstijl, maar ik zie me volledig als Claire.
Iedereen is weg, niets is wat het ooit was, ik ben oud, en mijn zintuigen werken niet meer zoals ze ooit deden, en in een tijd waarin niemand die in de hoogtij van mijn dagen iets uitmaakte nog in leven is, komt mijn einde.

De serie is zo toegespitst op het vrede hebben met je uiteindelijke dood, maar bij mij werkt het helemaal de andere kant op.
Ik wil niet doodgaan, nu niet, en nooit niet.
  zondag 23 september 2007 @ 04:11:08 #90
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53398870
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:07 schreef Lamon het volgende:
Maar je weet wat ze zeggen...

Except for death and paying taxes, everything in life is only for now.
pi_53398888
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:07 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik hou mezelf uiteraard voor de gek met mijn levensstijl, maar ik zie me volledig als Claire.
Iedereen is weg, niets is wat het ooit was, ik ben oud, en mijn zintuigen werken niet meer zoals ze ooit deden, en in een tijd waarin niemand die in de hoogtij van mijn dagen iets uitmaakte nog in leven is, komt mijn einde.

De serie is zo toegespitst op het vrede hebben met je uiteindelijke dood, maar bij mij werkt het helemaal de andere kant op.
Ik vind 't raar dat je zoveel uit een TV-serie haalt en daarna in verwarring raakt.
  zondag 23 september 2007 @ 04:20:34 #92
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53398939
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:04 schreef Marble het volgende:
Zo'n beetje het mooiste stukje kunst wat er ooit is gemaakt.
Al doet The Gift natuurlijk ook wel een onmogelijk te negeren gooi naar die titel. En Chosen. En You're Welcome. En I Will Remember You. En nog zo veel andere momenten in Buffy en Angel.

Overall vind ik dan ook dat Six Feet Under zich in geen enkel opzicht kan meten met B/A. Afgezien van de finale dus.
pi_53398960
quote:
Verpakt in mooie scenes of niet, het maakt het er allemaal niet beter op.

Overigens de scene die zorgde voor het feit dat ik Dr. Who ook in tot die uizonderingen rekende is hier:

http://youtube.com/watch?v=xJFZzoSGaoc
pi_53398987
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:13 schreef sig000 het volgende:
Ik vind 't raar dat je zoveel uit een TV-serie haalt en daarna in verwarring raakt.
Ik vind het echte leven altijd geweldig maar qua verstildheid te triviaal, dus tv, muziek en films moeten de momenten vertalen, zeg maar.
pi_53399024
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:25 schreef Lamon het volgende:

[..]

Ik vind het echte leven altijd geweldig maar qua verstildheid te triviaal, dus tv, muziek en films moeten de momenten vertalen, zeg maar.
Ik heb dat met muziek en een enkele film, met TV-series nooit. Ik kijk films waarschijnlijk ook niet op de goede manier.
pi_53399028
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:20 schreef Marble het volgende:
Overall vind ik dan ook dat Six Feet Under zich in geen enkel opzicht kan meten met B/A. Afgezien van de finale dus.
Da's moeilijk.
Qua groot moment wint SFU, maar qua verschillende net iets minder grote maar nog steeds geweldige momenten staat Buffy voor mij bovenaan.
De beste Angel scenes vind ik, I'll remember you, die in seizoen 2 in de lift naar hel, en de laatste scene van seizoen 5, maar dat zijn er toch een stuk minder.
  zondag 23 september 2007 @ 04:47:25 #97
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53399119
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:31 schreef Lamon het volgende:
die in seizoen 2 in de lift naar hel
Oh ja, dat is zo'n heerlijk cynische he. Dit is er net zo eentje. "There's a hole in the world. Feels like we ought to have known."

Maar het grootste kippenvelmoment in Angel blijft voor mij TOCH de wederopstanding van Illyria aan het eind van deze aflevering. "This will do." Drie kleine woordjes hadden nog nooit zo'n grote impact. Kippenvel, opperste bewondering en rillingen over je rug tegelijk.
  zondag 23 september 2007 @ 04:57:15 #98
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53399156
Trouwens, misschien moet ik maar gaan promoveren op Buffy en Angel* in plaats van IR's halve topique vol te kalken. Want volgens mij kan ie dat helemaal niet waarderen.

Maar users als dwerg vast weer wel, dus hopelijk verzacht dat het nog een beetje voor de baviaan.

* Kan ik mezelf Whedoloog noemen, hoe kek is dat? En ik heb er hier onderhand al zoveel over gepost dat ik dat alleen nog maar hoef samen te voegen en dan heb ik zo mijn dissertatie klaar.
pi_53399166
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:57 schreef Marble het volgende:
Trouwens, misschien moet ik maar gaan promoveren op Buffy en Angel* in plaats van IR's halve topique vol te kalken. Want volgens mij kan ie dat helemaal niet waarderen.

Maar users als dwerg vast weer wel, dus hopelijk verzacht dat het nog een beetje voor de baviaan.

Kan ik mezelf Whedoloog noemen, hoe kek is dat? En ik heb er hier onderhand al zoveel over gepost dat ik dat alleen nog maar hoef samen te voegen en dan heb ik zo mijn dissertatie klaar.
Ik snap niets van deze post, ik begin 't nu echt kwijt te raken.
  zondag 23 september 2007 @ 05:04:16 #100
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53399183
quote:
Op zondag 23 september 2007 04:59 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik snap niets van deze post, ik begin 't nu echt kwijt te raken.
Gebruik ik voor de verandering eens geen vage metaforen en pop culture references in een post maar schrijf ik letterlijk op wat ik bedoel, en dan snap je het juist niet? .

Aan de andere kant betekent dat dat je mijn vergezochte metaforen en allusies normaalgesproken dus WEL snapt, waarvan ik juist dacht dat niemand ooit begrijpt waar ik het over heb op misschien dwerg na. Dat is wel weer een steun onder de riem van je voor mij. .
pi_53399207
quote:
Op zondag 23 september 2007 05:04 schreef Marble het volgende:

[..]

Gebruik ik voor de verandering eens geen vage metaforen en pop culture references in een post maar schrijf ik letterlijk op wat ik bedoel, en dan snap je het juist niet? .

Aan de andere kant betekent dat dat je mijn vergezochte metaforen en allusies normaalgesproken dus WEL snapt, waarvan ik juist dacht dat niemand ooit begrijpt waar ik het over heb op misschien dwerg na. Dat is wel weer een steun onder de riem van je voor mij. .
Nu begrijp ik 't al weer wat beter.

Alhoewel wat die dwerg ermee te maken heeft , ontgaat me dan weer.
  zondag 23 september 2007 @ 05:18:54 #102
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_53399214
Jij kent dwerg niet???

dwerg is zeg maar de mannelijke versie van schatje (Lifestylemod, voor als je die OOK al niet kent ), qua leukheidsgehalte en smaak.
pi_53399219
quote:
Op zondag 23 september 2007 05:18 schreef Marble het volgende:
Jij kent dwerg niet???
Ik post zo soms eens wat hier en ga dat niet bijhouden.
Danny mag 'm niet zo geloof ik.
  maandag 24 september 2007 @ 01:25:26 #104
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53422673
Kon me nou niemand even PM'en dat ik 'eenmal' had getypt in plaatst van 'eenmaal'?
  Trouwste user 2022 maandag 24 september 2007 @ 01:28:56 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_53422723
Ha jonge lui

pi_53422803
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Kon me nou niemand even PM'en dat ik 'eenmal' had getypt in plaatst van 'eenmaal'?
Ik was zo dronken, dat ik achteraf blij ben dat ik niet mijn huis in de fik heb gestoken met mijn sigaret (ik zag wel een brandplek op mijn bureau en heb geen idee hoe ik het gedaan heb).
Van mij hoef je in ieder geval niets te verwachten na 2.00 uur 's nachts.

(Was niet echt een aangename werkdag vandaag, dat moge duidelijk zijn. )
  maandag 24 september 2007 @ 01:40:26 #107
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53422858
Je postte een tijd terug dat je de enige functionerende alcoholist was, Lamon. Begin je je bij de niet-functionerenden te voegen? Of interpreteer ik het allemaal weer eens iets te dramatisch?

[ Bericht 0% gewijzigd door broer op 24-09-2007 01:50:21 ]
pi_53422938
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:40 schreef broer het volgende:
Je postte een tijd terug dat je de enige functionerende alcoholist was, Lamon. Begint je je bij de niet-functionerenden te voegen? Of interpreteer ik het allemaal weer eens iets te dramatisch?
Ik heb vandaag gewoon gewerkt, geen fouten gemaakt, alles af gekregen en ben zelfs nog wat langer gebleven dan nodig om alles netjes achter te laten.

Ik vind dat ik nog steeds prima functioneer. Thuis telt niet, dat is mijn domein, daar mag ik het zo gek maken als het maar kan.
  maandag 24 september 2007 @ 01:51:41 #109
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53422971
Ik vind het allemaal prima, hoor. Van mij mag je. Ik vroeg het me alleen af.

(En ik ben op zoek naar een gelijkwaardig toekomstscenario. Dat ik weet wat me gaat overkomen, zeg maar. )
pi_53423059
quote:
Op maandag 24 september 2007 01:51 schreef broer het volgende:
(En ik ben op zoek naar een gelijkwaardig toekomstscenario. Dat ik weet wat me gaat overkomen, zeg maar. )
Ben je bewust van plan alcoholist te worden?
Of is het meer dat je buiten jezelf om concludeert, dat je het langzaam aan het worden bent?
pi_53423100
Ik ga vrijdag trouwens naar Wir Sind Helden.
Heb er wel zin in, allereerst om de nare nasmaak van The Police weg te spoelen, 80,- en ik heb niets gezien.
Ten tweede omdat ik al lang niet in Paradiso geweest ben, en het gewoon een toffe tent is.
  maandag 24 september 2007 @ 02:05:35 #112
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_53423119
Langzaam? Neuh. Ik ben het al lang.

Maar tot op heden functioneer ik nog. Dus ik ben benieuwd hoe het met mensen gaat die de grens over gaan. Zoveel mogelijk details, graag, zodat ik weet waar ik op moet letten.

(Een van de details is waarschijnlijk: te lang blijven zitten 's nachts. Daarom ga ik nu maar eens slapen.)
pi_53423155
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:05 schreef broer het volgende:
(Een van de details is waarschijnlijk: te lang blijven zitten 's nachts. Daarom ga ik nu maar eens slapen.)
Dat is bij mij zeker geen verschijnsel. Mijn slapeloosheid is een heel ander en veel ernstiger probleem, waar alcohol eerder een positieve rol bij speelt.
Dit dan ter informatie, welterusten.
  Trouwste user 2022 maandag 24 september 2007 @ 02:15:46 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_53423193
Trusten broer. Ik trek nog een blikje open

pi_53423210
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
Trusten broer. Ik trek nog een blikje open

Ik voel me trouwens bijna schuldig dat ik het niet eens weet, maar wat doe jij eigenlijk voor werk, Tong?
  Trouwste user 2022 maandag 24 september 2007 @ 02:23:32 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_53423240
Ik ben mijn werk kwijtgeraakt door reorganisatie bij Laurus. Zeg maar het fiasco met de supermarkten. Waren nog een paar duizend slachtoffers. Ben me nu met hulp van het UWV aan het omscholen/herscholen. Heb net een computercursus achter de rug. ben nu bezig met administraitive scholing. Oh, ja ik had een eigen kantoortje en was controleur.

pi_53423257
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn werk kwijtgeraakt door reorganisatie bij Laurus. Zeg maar het fiasco met de supermarkten. Waren nog een paar duizend slachtoffers. Ben me nu met hulp van het UWV aan het omscholen/herscholen. Heb net een computercursus achter de rug. ben nu bezig met administraitive scholing. Oh, ja ik had een eigen kantoortje en was controleur.

En welk werk wil je dan gaan doen, als dat achter de rug is?
  Trouwste user 2022 maandag 24 september 2007 @ 02:32:23 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_53423285
Geen flauw idee

Ik zie wel wat er op me afkomt. Ik weet nog steeds niet wat ik wil worden later.

pi_53423327
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:32 schreef tong80 het volgende:
Geen flauw idee

Ik zie wel wat er op me afkomt. Ik weet nog steeds niet wat ik wil worden later.

Echt helemaal niets waar je een voorkeur voor hebt?

Begin anders een eigen bloemenwinkel, dat iets wat je zelden een mens hoort zeggen te doen, en het lijkt me heel vrolijk en leuk werk. En je bent bijna altijd brenger van goed nieuws.
  Trouwste user 2022 maandag 24 september 2007 @ 02:42:14 #120
7889 tong80
Spleenheup
pi_53423328
Lamon werk jij nog steeds tussen de video's ?

pi_53423345
quote:
Op maandag 24 september 2007 02:42 schreef tong80 het volgende:
Lamon werk jij nog steeds tussen de video's ?

Dvd's nu.

Maar ja.
Het blijft te leuk om niet te doen.
  Trouwste user 2022 maandag 24 september 2007 @ 02:46:44 #122
7889 tong80
Spleenheup
pi_53423348
OK

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')