Ik dacht laat ik ook nog even zoeken..quote:Op zondag 23 september 2007 03:04 schreef Garble het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat Angel en Cordy voor elkaar gemaakt zijn en Buffy een hilarisch koppel vormt met The Immortal, dus ik ben niet echt een Bangel-shipper meer. Maar as far as Bangelshipperfanvids (6x woordwaarde) go is dit toch wel mijn favoriet.
Als ik echt niet klan slapen prent ik me soms in om net te doen alsog ik een marathon heb gelopen en snak naar een bed. Ja ik spoor niet.quote:Op zondag 23 september 2007 03:10 schreef broer het volgende:
Langzaam omvallen is nou precies het leukste aan semi-bikkelen. Dat je jezelf zó uitput dat je bed een fantastisch walhalla is als je er eenmal in ligt.
Ik heb morgen weer een 10-urige werkdag..wat doe je me aan, broer.quote:Op zondag 23 september 2007 03:17 schreef broer het volgende:
White Chalk van PJ Harvey aanraden.
Dank voor uw aandacht.
Ik ben er trouwens van overtuigd dat ze dat bij toeval koos, WickedAngel is geen Angel fan volgens mij.quote:Op zondag 23 september 2007 03:15 schreef Marble het volgende:
Over nicks gesproken, die van jou dringt eigenlijk nu pas echt goed tot me door. Is het puur toeval dat je zowel de meest verpletterende musical als tv-serie aller tijden in je nick hebt, of bewust zo gekozen? Want in dat laatste geval heb je een uitzonderlijk goede smaak.
Ik hang nog steeds tussen omvallen of nog net niet.quote:Op zondag 23 september 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Terwijl jullie die twee albums even aandachtig doornemen val ik even om.
Welterusten.
Ik kan zelf nog steeds niet begrijpen dat er mensen waren die Angel beter vonden dan Buffy.quote:
Omvallen is heerlijk.quote:Op zondag 23 september 2007 03:33 schreef sig000 het volgende:
Ik hang nog steeds tussen omvallen of nog net niet.![]()
Vond Fred leuker.quote:Op zondag 23 september 2007 03:42 schreef Marble het volgende:
Angel heeft Illyria, Lamon. Daar zit hem de crux.
Mijn probleem is dat ik 't tijdstip steeds opschuif om daarna een gat in de dag te maffen.quote:Op zondag 23 september 2007 03:42 schreef svann het volgende:
[..]
Omvallen is heerlijk.
Het is alleen zo verdomde vervelend als mensen je voortijdig weer doen opstaan.
Sweet dreamzzz.
Ik heb het nooit zo op dat shipper gedoe, ik kijk meer naar of een serie me kan raken.quote:Op zondag 23 september 2007 03:45 schreef Marble het volgende:
Angel heeft ook het nummer 1 televisiekoppel aller tijden (sorry Homer & Marge fans).
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Brok in je keel, levensoverdenkend, gek wordend mooi, die scene, ja...quote:Op zondag 23 september 2007 03:55 schreef Marble het volgende:
Oh, maar over Passion en vooral de finale van SFU is natuurlijk ook geen enkele twijfel mogelijk, daar heb je helemaal gelijk in. Het is de mooiste scene ooit in welke film of serie dan ook.
Ik hoop dat ik net zo ga als Rachel Griffiths in SFU. Gewoon letterlijk doodgaan van verveling tijdens een conversatie met een heel suf persoon, er bestaat geen elegantere belediging.quote:Op zondag 23 september 2007 03:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Brok in je keel, levensoverdenkend, gek wordend mooi, die scene, ja...
Ik heb dat meer met muziek dan met films, mag graag een goede film zien, toch doet muziek meer emoties oplaaien bij mij.quote:Op zondag 23 september 2007 03:59 schreef Lamon het volgende:
[..]
Brok in je keel, levensoverdenkend, gek wordend mooi, die scene, ja...
Zoals dat nummer in de finale van SFU dus.quote:Op zondag 23 september 2007 04:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb dat meer met muziek dan met films, mag graag een goede film zien, toch doet muziek meer emoties oplaaien bij mij.
Ik hou mezelf uiteraard voor de gek met mijn levensstijl, maar ik zie me volledig als Claire.quote:Op zondag 23 september 2007 04:01 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik net zo ga als Rachel Griffiths in SFU. Gewoon letterlijk doodgaan van verveling tijdens een conversatie met een heel suf persoon, er bestaat geen elegantere belediging..
Maar je weet wat ze zeggen...quote:Op zondag 23 september 2007 04:07 schreef Lamon het volgende:
Ik wil niet doodgaan, nu niet, en nooit niet.
Ik vind 't raar dat je zoveel uit een TV-serie haalt en daarna in verwarring raakt.quote:Op zondag 23 september 2007 04:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik hou mezelf uiteraard voor de gek met mijn levensstijl, maar ik zie me volledig als Claire.
Iedereen is weg, niets is wat het ooit was, ik ben oud, en mijn zintuigen werken niet meer zoals ze ooit deden, en in een tijd waarin niemand die in de hoogtij van mijn dagen iets uitmaakte nog in leven is, komt mijn einde.
De serie is zo toegespitst op het vrede hebben met je uiteindelijke dood, maar bij mij werkt het helemaal de andere kant op.
Ik wil niet doodgaan, nu niet, en nooit niet.
Al doet The Gift natuurlijk ook wel een onmogelijk te negeren gooi naar die titel. En Chosen. En You're Welcome. En I Will Remember You. En nog zo veel andere momenten in Buffy en Angel.quote:Op zondag 23 september 2007 04:04 schreef Marble het volgende:
Zo'n beetje het mooiste stukje kunst wat er ooit is gemaakt.
Verpakt in mooie scenes of niet, het maakt het er allemaal niet beter op.quote:Op zondag 23 september 2007 04:11 schreef Marble het volgende:
[..]
Maar je weet wat ze zeggen...
Except for death and paying taxes, everything in life is only for now.
Ik vind het echte leven altijd geweldig maar qua verstildheid te triviaal, dus tv, muziek en films moeten de momenten vertalen, zeg maar.quote:Op zondag 23 september 2007 04:13 schreef sig000 het volgende:
Ik vind 't raar dat je zoveel uit een TV-serie haalt en daarna in verwarring raakt.![]()
Ik heb dat met muziek en een enkele film, met TV-series nooit. Ik kijk films waarschijnlijk ook niet op de goede manier.quote:Op zondag 23 september 2007 04:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik vind het echte leven altijd geweldig maar qua verstildheid te triviaal, dus tv, muziek en films moeten de momenten vertalen, zeg maar.
Da's moeilijk.quote:Op zondag 23 september 2007 04:20 schreef Marble het volgende:
Overall vind ik dan ook dat Six Feet Under zich in geen enkel opzicht kan meten met B/A. Afgezien van de finale dus.
Oh ja, dat is zo'n heerlijk cynische he. Dit is er net zo eentje. "There's a hole in the world. Feels like we ought to have known."quote:Op zondag 23 september 2007 04:31 schreef Lamon het volgende:
die in seizoen 2 in de lift naar hel
Ik snap niets van deze post, ik begin 't nu echt kwijt te raken.quote:Op zondag 23 september 2007 04:57 schreef Marble het volgende:
Trouwens, misschien moet ik maar gaan promoveren op Buffy en Angel* in plaats van IR's halve topique vol te kalken. Want volgens mij kan ie dat helemaal niet waarderen.
Maar users als dwerg vast weer wel, dus hopelijk verzacht dat het nog een beetje voor de baviaan.
Kan ik mezelf Whedoloog noemen, hoe kek is dat? En ik heb er hier onderhand al zoveel over gepost dat ik dat alleen nog maar hoef samen te voegen en dan heb ik zo mijn dissertatie klaar.
Gebruik ik voor de verandering eens geen vage metaforen en pop culture references in een post maar schrijf ik letterlijk op wat ik bedoel, en dan snap je het juist niet?quote:Op zondag 23 september 2007 04:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik snap niets van deze post, ik begin 't nu echt kwijt te raken.![]()
Nu begrijp ik 't al weer wat beter.quote:Op zondag 23 september 2007 05:04 schreef Marble het volgende:
[..]
Gebruik ik voor de verandering eens geen vage metaforen en pop culture references in een post maar schrijf ik letterlijk op wat ik bedoel, en dan snap je het juist niet?.
Aan de andere kant betekent dat dat je mijn vergezochte metaforen en allusies normaalgesproken dus WEL snapt, waarvan ik juist dacht dat niemand ooit begrijpt waar ik het over heb op misschien dwerg na. Dat is wel weer een steun onder de riem van je voor mij..
Ik was zo dronken, dat ik achteraf blij ben dat ik niet mijn huis in de fik heb gestoken met mijn sigaret (ik zag wel een brandplek op mijn bureau en heb geen idee hoe ik het gedaan heb).quote:Op maandag 24 september 2007 01:25 schreef broer het volgende:
Kon me nou niemand even PM'en dat ik 'eenmal' had getypt in plaatst van 'eenmaal'?
Ik heb vandaag gewoon gewerkt, geen fouten gemaakt, alles af gekregen en ben zelfs nog wat langer gebleven dan nodig om alles netjes achter te laten.quote:Op maandag 24 september 2007 01:40 schreef broer het volgende:
Je postte een tijd terug dat je de enige functionerende alcoholist was, Lamon. Begint je je bij de niet-functionerenden te voegen? Of interpreteer ik het allemaal weer eens iets te dramatisch?
Ben je bewust van plan alcoholist te worden?quote:Op maandag 24 september 2007 01:51 schreef broer het volgende:
(En ik ben op zoek naar een gelijkwaardig toekomstscenario. Dat ik weet wat me gaat overkomen, zeg maar.)
Dat is bij mij zeker geen verschijnsel. Mijn slapeloosheid is een heel ander en veel ernstiger probleem, waar alcohol eerder een positieve rol bij speelt.quote:Op maandag 24 september 2007 02:05 schreef broer het volgende:
(Een van de details is waarschijnlijk: te lang blijven zitten 's nachts. Daarom ga ik nu maar eens slapen.)
Ik voel me trouwens bijna schuldig dat ik het niet eens weet, maar wat doe jij eigenlijk voor werk, Tong?quote:Op maandag 24 september 2007 02:15 schreef tong80 het volgende:
Trusten broer. Ik trek nog een blikje open
En welk werk wil je dan gaan doen, als dat achter de rug is?quote:Op maandag 24 september 2007 02:23 schreef tong80 het volgende:
Ik ben mijn werk kwijtgeraakt door reorganisatie bij Laurus. Zeg maar het fiasco met de supermarkten. Waren nog een paar duizend slachtoffers. Ben me nu met hulp van het UWV aan het omscholen/herscholen. Heb net een computercursus achter de rug. ben nu bezig met administraitive scholing. Oh, ja ik had een eigen kantoortje en was controleur.
Echt helemaal niets waar je een voorkeur voor hebt?quote:Op maandag 24 september 2007 02:32 schreef tong80 het volgende:
Geen flauw idee
Ik zie wel wat er op me afkomt. Ik weet nog steeds niet wat ik wil worden later.
Dvd's nu.quote:Op maandag 24 september 2007 02:42 schreef tong80 het volgende:
Lamon werk jij nog steeds tussen de video's ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |