Nu hebben we eigenlijk alleen nog een creepy nicht nodig die de rol van Ian McKellen in de film kan spelen, de naam van het personage is me compleet ontschoten. Nu moest ik bij die omschrijving gelijk aan IR zelf denken, misschien wil hij een dubbelrol op zich nemen en zoals Jezus als Sir Leigh Teabing (toch maar ff opgezocht op IMDb) tackelen?quote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Ah, het hologige type. Dat ligt me wel. Ik accepteer de rol.
Ik heb momenteel ook waarlijk fantastische muzak opstaan, want ik ontdek net deze geniale remix op YT. *geniet*quote:Op zondag 23 september 2007 02:48 schreef Lamon het volgende:
De ideale tijd om midden in het nummer 2.45 AM van Elliott Smith te zitten dit, maar dat terzijde..
http://www.youtube.com/watch?v=4fxm1f0yRWoquote:Op zondag 23 september 2007 02:54 schreef Garble het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook waarlijk fantastische muzak opstaan, want ik ontdek net deze geniale remix op YT. *geniet*
Dat weet ik nog niet.quote:Op zondag 23 september 2007 03:01 schreef meowth het volgende:
Welterusten.
Persoonlijk vind ik dat Angel en Cordy voor elkaar gemaakt zijn en Buffy een hilarisch koppel vormt met The Immortal, dus ik ben niet echt een Bangel-shipper meer. Maar as far as Bangelshipperfanvids (6x woordwaarde) go is dit toch wel mijn favoriet.quote:Op zondag 23 september 2007 02:58 schreef Lamon het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4fxm1f0yRWo
Ik ben soms zonder enkele schaamte een ongelooflijk SF-nerd, en ga voor deze versie.
Jij wacht toch meestal op fluitende vogeltjes?quote:Op zondag 23 september 2007 03:03 schreef sig000 het volgende:
Dat weet ik nog niet.
Ja daarom nog geen welteruste voor mij alhoewel ik wel langzaam aan 't omvallen ben.quote:Op zondag 23 september 2007 03:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij wacht toch meestal op fluitende vogeltjes?
Ik dacht laat ik ook nog even zoeken..quote:Op zondag 23 september 2007 03:04 schreef Garble het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik dat Angel en Cordy voor elkaar gemaakt zijn en Buffy een hilarisch koppel vormt met The Immortal, dus ik ben niet echt een Bangel-shipper meer. Maar as far as Bangelshipperfanvids (6x woordwaarde) go is dit toch wel mijn favoriet.
Als ik echt niet klan slapen prent ik me soms in om net te doen alsog ik een marathon heb gelopen en snak naar een bed. Ja ik spoor niet.quote:Op zondag 23 september 2007 03:10 schreef broer het volgende:
Langzaam omvallen is nou precies het leukste aan semi-bikkelen. Dat je jezelf zó uitput dat je bed een fantastisch walhalla is als je er eenmal in ligt.
Ik heb morgen weer een 10-urige werkdag..wat doe je me aan, broer.quote:Op zondag 23 september 2007 03:17 schreef broer het volgende:
White Chalk van PJ Harvey aanraden.
Dank voor uw aandacht.
Ik ben er trouwens van overtuigd dat ze dat bij toeval koos, WickedAngel is geen Angel fan volgens mij.quote:Op zondag 23 september 2007 03:15 schreef Marble het volgende:
Over nicks gesproken, die van jou dringt eigenlijk nu pas echt goed tot me door. Is het puur toeval dat je zowel de meest verpletterende musical als tv-serie aller tijden in je nick hebt, of bewust zo gekozen? Want in dat laatste geval heb je een uitzonderlijk goede smaak.
Ik hang nog steeds tussen omvallen of nog net niet.quote:Op zondag 23 september 2007 03:24 schreef broer het volgende:
Terwijl jullie die twee albums even aandachtig doornemen val ik even om.
Welterusten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |